Aardig wegdroom plaatje zeg, maar denk dat dit er vooral eentje is voor het thuis luisteren.
Related topics
- View the latest post: 010 Spirit Of Hardstyle Podcast | Presented by Team Spirit
- View the latest post: 009 | Spirit Of Hardstyle Podcast | Presented by Team Spirit
- View the latest post: Chaotic Spirit - Intensity of Sound (Loudness DJ Tool) / Headhunterz & Delete - State Of Colors (Chaotic Spirit Loudness Mash)
- View the latest post: Noisecontrollers - Spirit Of Hardstyle (NCBM Edit)
- View the latest post: Noisecontrollers - Spirit Of Hardstyle (SOH001)
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: The Straikerz & Adjuzt - Viva La Fist
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
Moderators
Heerlijk plaatje voor thuis inderdaad! Zou live niet 1 2 3 weten wat ik ermee moet.
Beetje een plaat in de trend van Destroyer of Worlds, zo fking lekker zweverig 
-
HHardtraxx Elite
- 2169 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
Leuk idee, mis toch wel een melodie. Wel een hele mooie break met die vocalen, maar mis dan toch een melodie die het een perfect plaatje kan maken. Dit klinkt gewoon te simpel, zeker omdat dit van sounddesignkoning Noisecontrollers komt.
Lisa Gerrard - SanveanFrijolrojo wrote:wow![]()
ik wil de originele vocals weten, iemand bron? niet van een andere hardstyle track maar de echte
Leuke plaat, vooral voor thuis, maar het doet mij niet zoveel als de meesten die hier reageren 
Ik vind het heerlijk om zo'n 'plaat voor thuis' live te horen. Gewoon even een momentje rust en gewoon genieten van de pracht die hardstyle te bieden heeft
Het gevoel in deze plaat is echt bizar mooi
Denk inderdaad dat ik een plaat als deze liever op een rustig moment (thuis) hoor dan midden op de dag/avond op een feestje ofzo.
Denk inderdaad dat ik een plaat als deze liever op een rustig moment (thuis) hoor dan midden op de dag/avond op een feestje ofzo.
Aaaaaahhhhh eindelijk. Vanaf Hard Bass al op zoek naar deze plaat, stond me het meeste bij van de hele nacht.
.
Ging ook best wel hard live.
Ging ook best wel hard live.
Ik voel 'm niet zo, zowel als luister plaat als "feest" plaat vind ik het voor NC echt behoorlijk saai
Wat hij doet klinkt allemaal perfect en van een mega hoog niveau en origineel, maar het doet me gewoon echt niks
Wat hij doet klinkt allemaal perfect en van een mega hoog niveau en origineel, maar het doet me gewoon echt niks
Fantazoo wrote:Het gevoel in deze plaat is echt bizar mooi![]()
Pakt me heel erg deze.
Deze mag ook niet zo ver achterop raken 
-
A
de beste van allemaalwootum wrote:Deze mag ook niet zo ver achterop raken
-
A
dubbel
-
D
- 2 posts member since 2017
- last seen Jan 2018
Lekker plaat weer!
Heerlijke plaat
Hij is daarna niet vaak gedraaid meer?
Hij is daarna niet vaak gedraaid meer?
-
JHardtraxxer
- 681 posts member since 2009
- last seen Jun 2026
Dit was volgens mij ook gewoon een dj tool, vocalen van spirit of hardstyle erin.
Volgens mij gaat hier ook niets mee gebeuren helaas.
Volgens mij gaat hier ook niets mee gebeuren helaas.