HEUUUUUU HAKKEUHHH LETS CELEBRATE 27 YERAS OF MOH
KOP KAAL TER ERE VAN MASTERS
KOP KAAL TER ERE VAN MASTERS
Jij snapt het!Indy wrote:Aanwezig! Kijk erg uit naar Warface & Rooler en E-Force live.
EA maakt op zich best wel prima spul sinds hij weer enigszins terug is. Je wilt natuurlijk een uur aan het huidige Mad Dog spul, maar zo'n stoorzender lijkt EA me niet. Of je een hele set zin hebt in BRRRRRRRRRRRRA van E-Life weet ik niet.Rickzel wrote:Jij snapt het!Indy wrote:Aanwezig! Kijk erg uit naar Warface & Rooler en E-Force live.
Oprecht heel hyped hiervoor, wel jammer dat Mad Dog b2b staat met Evil Activities.
Dat zou sowieso niet zijn gebeurd denk ik gezien hij voor de originele editie het anthem had en dat was niet in die stijl (en 2 jaar voor deze liveset). Ik hoop wel dat hij op Defqon.1 zo'n set zal neerzetten, waar hij wel solo staat.Delt-A wrote:Wel jammer omdat Mad Dog net naar buiten is gekomen met die dikke set in de NDSM werf, dat hij dan samen gezet wordt.
Raw en Main is de basis!Broken Balance wrote:Ja het is ook niet mijn ding, maar goed, je hebt de millenium en de early stage e.d. nog waar je natuurlijk meer het oude voorgeschoteld krijgt.
Stilstaan is geen optieLunatic wrote:En bij mooie nummers kunnen ze nooit lang bij stilstaan.
Veel in de millennium te vinden, met een paar uitstapjes naar main en raw.GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME!!!