Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 6 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Past

Supremacy

Time
(Sun)
Price
Loyalty Regular €47,50
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 13 hours ago
Supremacy (24-09-2016, Brabanthallen, 's-Hertogenbosch)

Feest: Supremacy
Datum: 24-9-2016
Tijd: 22.00-7.00
Leeftijd: 18+
Ticketsale: Zaterdag 28 mei 10:00 CEST
Prijs:
Loyalty Regular €47,50
Loyalty Vip €62.50
E-Locker Voucher €7.00

Line-up:
Radical Redemption LIVE
War Force LIVE
Delete VIP
Digital Punk
Crypsis live
Regain
Chain Reaction
Mad Dog LIVE
Sub Sonik
D-Sturb
Jack of Sound
Act of Rage
High Voltage
Sub Zero Project
MC Nolz
Last edited by Koen on , edited 5 times in total.
Hardtraxx Veteran
8659 posts member since 2013
last seen 14 hours ago
Dit jaar vast weer een nieuwe live-act op dit feest.. #speculaties
Hardtraxx Elite
2477 posts member since 2012
last seen May 2020
Sowieso weer aanwezig, 2x echt een heel vet feest gehad.
Kan wel zijn dat het de hele avond 13/12 rauwe meuk is, de show en de sfeer zijn altijd goed :thumbsup:
Hardtraxxer
387 posts member since 2016
last seen Mar 2017
DL22 wrote:Kan wel zijn dat het de hele avond 13/12 rauwe meuk is, de show en de sfeer zijn altijd goed :thumbsup:
Helemaal mee eens! Dit jaar hebben alleen Tijdmachine en Q-Base waarschijnljk de voorkeur, alle drie gaat niet lukken.
Hardtraxx Elite
last seen May 2020
Joey Van Ingen heeft zich ook op aanwezig gezet op facebook, voor wat het waard is :lol:
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 7 days ago
80% van de line-up kun je toch wel al invullen :sleep:
Hardtraxx Elite
last seen May 2020
Zou vet zijn moest ook E-Force zijn album hier releasen :woot:
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 10 days ago
Ik snap het nut van een album releasen op een feest niet. Die tracks hoor je toch wel op elk feest en de cd kun je ook gewoon met de post laten bezorgen.
Hardtraxx Veteran
3045 posts member since 2014
last seen 25 days ago
Chroman wrote:Ik snap het nut van een album releasen op een feest niet. Die tracks hoor je toch wel op elk feest en de cd kun je ook gewoon met de post laten bezorgen.
Je doet zeker geen commerciele studie?
Hardtraxx Veteran
last seen 10 days ago
yowan wrote:
Chroman wrote:Ik snap het nut van een album releasen op een feest niet. Die tracks hoor je toch wel op elk feest en de cd kun je ook gewoon met de post laten bezorgen.
Je doet zeker geen commerciele studie?
Dat is correct. Ik begrijp overigens wel dat een album op een feest releasen voor de artiest meer opbrengt, maar niet waarom je als bezoeker hier naar uit zou kijken.
Hardtraxx Veteran
3118 posts member since 2012
last seen Sep 2024
corneelwr wrote:Dit jaar vast weer een nieuwe live-act op dit feest.. #speculaties
Miltia Minus
Hardtraxx Elite
2653 posts member since 2014
last seen 4 hours ago
Ik hoop nog op Thera en Delete.
Hardtraxx Veteran
4917 posts member since 2015
DL22 wrote:Sowieso weer aanwezig, 2x echt een heel vet feest gehad.
Kan wel zijn dat het de hele avond 13/12 rauwe meuk is, de show en de sfeer zijn altijd goed :thumbsup:
Helemaal mee eens
Hardtraxxer
313 posts member since 2015
last seen Apr 2025
stefan_helmond wrote:
corneelwr wrote:Dit jaar vast weer een nieuwe live-act op dit feest.. #speculaties
Miltia Minus
Freaks at Day
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 17 hours ago
Knives for Sale
Hardtraxx Veteran
last seen 10 days ago
Exterkate wrote:
Chroman wrote: Dat is correct. Ik begrijp overigens wel dat een album op een feest releasen voor de artiest meer opbrengt, maar niet waarom je als bezoeker hier naar uit zou kijken.
Alhoewel ik Minus Militia nu niks meer vind, vond ik die album release twee jaar geleden wel héél erg vet. Gewoon de hele happening en sfeer erom heen was tof. Ook die album release van Radical had gewoon iets speciaals. Zulke dingen vind ik juist vet om als 'extraatje' te krijgen als ik een ticket koop voor een feest. De album release van Warface vond ik echter drie keer niks vorig jaar :/
Een heel feest organiseren zoals Radical Redemption deed, vond ik ook vet. Maar de Minus Militia en Warface album release vond ik niks toevoegen (hoewel ik niet bij de 2e editie was). Het showtje bij MM was wel leuk, maar de set was niks bijzonders.
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Zo'n album release op een feest lijkt me vet als alle tracks dan ook pas voor het eerst gedraaid worden daar. Geen previews, niet eerder op andere feesten draaien. Maar goed, dat zal nooit gaan gebeuren want dan zal het aantal pre-orders behoorlijk laag zijn denk ik :P Hoewel ik bij een naam als Warface, Minus Militia of Radical Redemption nog wel verwacht dat een deel van hun achterban een album sowieso wel zou kopen, ook al hebben ze er nog niks van gehoord lol.
Hardtraxxer
606 posts member since 2014
last seen 19 days ago
Sfeer vond ik ruk in 2015, sfeer in 2014 vond ik wel erg goed, vooral tijdens de setjes van Act of Rage en B-Freqz! :thumbsup:
Hardtraxxer
313 posts member since 2015
last seen Apr 2025
Rickzel wrote:Knives for Sale
xd xd xd xd
P
Hardtraxx Veteran
5058 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Thuisfeestje, maar laatste 2 jaar was het gewoon niks. Standaard raw dus sla ik deze over
R
Hardtraxxer
114 posts member since 2015
last seen Jul 2025
Beide edities geweest maar qua sfeer en show altijd prima. Album release van Warface voegde vorig jaar echt niets toe, Delete VIP was een heerlijke, vernieuwende toevoeging. Daarom zou alleen een verrassende line-up zou wel een keer leuk zijn.. Ook met de Tijdmachine in diezelfde periode wordt het nog even afwegen.
Hardtraxxer
180 posts member since 2012
last seen Oct 2024
Live act wordt zeer waarschijnlijk een samenwerkingsverband tussen warface en e-force. Warforce live
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 3 days ago
rwd wrote:Live act wordt zeer waarschijnlijk een samenwerkingsverband tussen warface en e-force. Warforce live
Onzin, aldus Warface op FB.
Hardtraxxer
873 posts member since 2014
last seen Jul 2026
Rutgerrrw wrote:Beide edities geweest maar qua sfeer en show altijd prima. Album release van Warface voegde vorig jaar echt niets toe, Delete VIP was een heerlijke, vernieuwende toevoeging. Daarom zou alleen een verrassende line-up zou wel een keer leuk zijn.. Ook met de Tijdmachine in diezelfde periode wordt het nog even afwegen.
Geen kans op een verrassende line-up, art of dance blijft art of dance. Je zult weer de Most Wanted stal zien met een enkele toevoeging (zoals vorig jaar Delete VIP).
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 14 hours ago
Hopen dat er dit jaar 2 of 3 van dat soort interessante toevoegingen zijn.