Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2020 11:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Snoeien schreef:
Alleen denk ik dat het argument dat het te soft is niet zo heel erg bruikbaar is met de rawstyle sets van nu (zeker t.o.v. early of millennium hardcore)


De gemiddelde Millennium/Early plaat gaat zo'n 10x harder dan elke raw plaat die in de laatste tien jaar is uitgebracht :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2020 11:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
elke raw plaat die in de laatste tien jaar is uitgebracht

Nee
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2020 11:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oh hij zegt rawstyle sets van nu. Dan is het argument al helemaal invalid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2020 11:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sneller = harder

Maar alle gekheid op een stokje, iedereen sluit toch af met uptempo dus zo gek is het allemaal niet meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2020 12:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Niet zo zeer dat het per definitie sneller is (weet niet uit m'n hoofd wat het bpm van early/millennium is maar het ligt ook rond de 150 bpm volgens mij).
Het is meer dat de sets die door jongens als Warface, AOR, RR en Delete toch heel hard klinken zonder per definitie sneller te zijn (klinkt misschien een beetje gek maar ik hoop dat je snapt wat ik bedoel), ook zonder de uptempo/frenchcore afsluitplaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2020 17:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Snoeien schreef:
Niet zo zeer dat het per definitie sneller is (weet niet uit m'n hoofd wat het bpm van early/millennium is maar het ligt ook rond de 150 bpm volgens mij).
Het is meer dat de sets die door jongens als Warface, AOR, RR en Delete toch heel hard klinken zonder per definitie sneller te zijn (klinkt misschien een beetje gek maar ik hoop dat je snapt wat ik bedoel), ook zonder de uptempo/frenchcore afsluitplaat.

Omdat de punch van die kicks vaak mokertje luid zijn (Warface - I Need You). En omdat de kick dan weer hard in de track ligt tegenover de rest van de onderdelen in zo'n track. Overigens definieert iedereen de term "hard" weer anders dus we kunnen hier eindeloos over doorgaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2020 07:12 
 
Hardtraxx Addict

Indy schreef:
Snoeien schreef:
Alleen denk ik dat het argument dat het te soft is niet zo heel erg bruikbaar is met de rawstyle sets van nu (zeker t.o.v. early of millennium hardcore)


De gemiddelde Millennium/Early plaat gaat zo'n 10x harder dan elke raw plaat die in de laatste tien jaar is uitgebracht :lol:

Dit dus.
Dat ge ping pong van raw Klinkt misschien hard maar dat is alleen omdat alles zo hoog is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2020 19:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2020 09:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerste keer Masters omdat de millennium line-up zo goed is :loving:

Kijk vooral uit naar Dione en Ophidian maar eigenlijk kan ik me op alle namen die daar staan heel goed vermaken. Ga ook even bij de early kijken en misschien Outblast en Delete.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2020 14:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Beetje afhankelijk van timetable of MoH m gaat worden :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2020 17:22 
 
Hardtraxx Veteran

Alle evenementen in Brabant afgelast, zeg maar dag tegen MoH

https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/316 ... afgeblazen
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2020 17:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Alle evenementen in Brabant afgelast, zeg maar dag tegen MoH

Vooralsnog enkel voor de komende 7 dagen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2020 17:25 
 
Hardtraxx Veteran

Joey schreef:
ErikZ schreef:
Alle evenementen in Brabant afgelast, zeg maar dag tegen MoH

Vooralsnog enkel voor de komende 7 dagen.


Het wordt natuurlijk alleen maar meer qua besmettingen dus MoH zal echt wel gecanceld worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2020 17:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als het zover gaat komen vrees ik ook voor Rebirth. Ik zal nog even afwachten tot in elk geval komende week.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2020 17:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Joey schreef:
ErikZ schreef:
Alle evenementen in Brabant afgelast, zeg maar dag tegen MoH

Vooralsnog enkel voor de komende 7 dagen.


Het wordt natuurlijk alleen maar meer qua besmettingen dus MoH zal echt wel gecanceld worden


Het hoeft niet per se veel meer te worden. In China is het na maatregelen ook niet veel verder verspreid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2020 19:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

-
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2020 19:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Het wordt natuurlijk alleen maar meer qua besmettingen dus MoH zal echt wel gecanceld worden

Het hoeft niet per se veel meer te worden. In China is het na maatregelen ook niet veel verder verspreid.


Maar heb je de maatregelen in China wel gezien? Dat was hardcore iedereen in quarantine en pas na paar weken zagen ze de cijfers minder hard stijgen. Daar mag je niet eens buiten hardlopen. Nederland haar maatregelen stelt nog niks voor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2020 20:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Maar heb je de maatregelen in China wel gezien? Dat was hardcore iedereen in quarantine en pas na paar weken zagen ze de cijfers minder hard stijgen. Daar mag je niet eens buiten hardlopen. Nederland haar maatregelen stelt nog niks voor :P


Dit x1000. De maatregelen in Italiƫ vallen zelfs in het niet vergeleken met wat ze in Wuhan hebben toegepast.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2020 23:03 
 
Hardtraxx Addict

Hopelijk wordt Moh verzet naar een andere datum ipv gecancled. Ze deden hetzelfde met Pussy lounge, die is verzet naar Juni.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2020 23:52 
 
Hardtraxx Veteran

TheUnnamed schreef:
Hopelijk wordt Moh verzet naar een andere datum ipv gecancled. Ze deden hetzelfde met Pussy lounge, die is verzet naar Juni.

Nee in Juni is pussy lounge at the park normaliter. Dus niet verzet, compleet ander feest.
Nouja, anders... Freestyle is nou eenmaal gewoon het zelfde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2020 10:14 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

En het is verplaatst. Naar 05-09-2020.

Bron: MoH Facebook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2020 10:32 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
En het is verplaatst. Naar 05-09-2020.

Bron: MoH Facebook.


Belangrijk: Nieuwe datum MOH 2020 - Magnum Opus

De burgemeesters van Den Bosch, Tilburg en Eindhoven hebben zojuist aangekondigd dat alle evenementen gepland in de aankomende 7 dagen in de regio Noord-Brabant verplicht zijn afgelast.

De veiligheid en gezondheid van onze bezoekers, artiesten en medewerkers heeft altijd onze hoogste prioriteit. Om deze reden hebben wij in goed overleg met de lokale autoriteiten besloten dat Masters of Hardcore, gepland op 28 maart 2020 in de Brabanthallen in Den Bosch, wordt verplaatst. Met meer dan 30.000 bezoekers over de hele wereld, vinden we het niet verantwoord de huidige situatie te negeren.

We hebben alles in werking gesteld om een alternatief te vinden. Samen met de locatie en onze artiesten, hebben wij een nieuwe datum gevonden voor het 25-jarig jubileum van Masters of Hardcore; 5 september 2020. Dezelfde line-up is bevestigd voor deze nieuwe datum.

Dit zijn buitengewone omstandigheden, en hoewel de situatie buiten onze macht ligt, hopen we op jullie begrip. Reeds gekochte tickets en hotel pakketten blijven geldig voor de editie op 5 september 2020. Iedereen die een ticket of een hotel pakket gekocht heeft ontvangt hierover zo spoedig mogelijk persoonlijk een bericht.

We willen je bedanken voor het vertrouwen en oneindige support. We hopen je te zien op 5 september om 25 jaar Masters of Hardcore met ons te vieren!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2020 10:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kon je natuurlijk wel op wachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2020 10:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel goed geregeld van ze.

De week ervoor is trouwens een evenement op deze locatie dat vooralsnog doorgaat, verwacht dat die binnenkort ook wel gecancelled wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2020 11:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Wel goed geregeld van ze.


Op zich wel, echter kunnen wij niet die dag, dus dat is wel zuur :cry:
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten