Akoestische b-front set met pianiste Pleuni? Ben benieuwd, hopelijk wel nog climaxen met kicks.
Erg benieuwd hoe ze het verder allemaal zullen opzetten.
Ja ik ben er net geweest. Vriend van mij staat op camping en heeft een bootje.hurricane wrote:Kreeg een foto toegestuurd van een vriend, feest en opnamen zijn begonnen![]()
wel gaaf van b2s dat er toch mensen aanwezig kunnen zijn
stage is op de plek van waar normaal pussylounge staat
Heb het 9x gelopen de afgelopen 2 dagen. Icm de 20+km gisteren als horeca runner..heggenschaar wrote:
Het was wel de echte decibel ervaring met dat hele end moeten lopen
Volgens een vriend die er was moest je een vraag uit de digitale nieuwsbrief beantwoordenAstronaut wrote:Hoe kon je hier bij zijn dan?
B2S Panel en prijsvraag.Astronaut wrote:Hoe kon je hier bij zijn dan?
Stond je rechtsmidden toevallig?Ilse_S wrote:Zelf was ik zaterdag aanwezig en heb me uitstekend vermaakt!
De stage zelf was vrij karig, maar in de avond kwam het echt tot leven met een dikke lichtshow. Je had wel echt het gevoel alsof je op een klein festival stond, dichterbij een festival dan dit kom je in elk geval niet.
Minpunt was het geluid (waardoor de sfeer er ook niet voor de volle 100% in kwam). Ik had gehoopt (en stiekem wel verwacht) dat het geluid volle bak open zou gaan, maar helaas hadden ze hier geen vergunning voor.
Al met al was het een unieke ervaring om bij aanwezig te zijn!
Nope, ik stond linksachter (met je gezicht naar de stage)Ronzz wrote:Stond je rechtsmidden toevallig?Ilse_S wrote:Zelf was ik zaterdag aanwezig en heb me uitstekend vermaakt!
De stage zelf was vrij karig, maar in de avond kwam het echt tot leven met een dikke lichtshow. Je had wel echt het gevoel alsof je op een klein festival stond, dichterbij een festival dan dit kom je in elk geval niet.
Minpunt was het geluid (waardoor de sfeer er ook niet voor de volle 100% in kwam). Ik had gehoopt (en stiekem wel verwacht) dat het geluid volle bak open zou gaan, maar helaas hadden ze hier geen vergunning voor.
Al met al was het een unieke ervaring om bij aanwezig te zijn!
Prijs vraag in de nieuwsbrief (hoe vaak is decibel al op de beekse bergen gehouden) de mensen die het snelste het juiste antwoord stuurden konden er bij zijn.Astronaut wrote:Hoe kon je hier bij zijn dan?