Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2020 22:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Akoestische b-front set met pianiste Pleuni? Ben benieuwd, hopelijk wel nog climaxen met kicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2020 23:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vrijwel de hele dag door wel een tof programma op deze manier! :thumbup:
Erg benieuwd hoe ze het verder allemaal zullen opzetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2020 19:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kreeg een foto toegestuurd van een vriend, feest en opnamen zijn begonnen :thumbsup:
wel gaaf van b2s dat er toch mensen aanwezig kunnen zijn
stage is op de plek van waar normaal pussylounge staat
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2020 22:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Kreeg een foto toegestuurd van een vriend, feest en opnamen zijn begonnen :thumbsup:
wel gaaf van b2s dat er toch mensen aanwezig kunnen zijn
stage is op de plek van waar normaal pussylounge staat


Ja ik ben er net geweest. Vriend van mij staat op camping en heeft een bootje.
Ik ben ff op bootje zo dicht mogelijk naar de stage gegaan, het zag er redelijk uit allemaal. Maar best karig qua stage design (lees: als ik het vergelijk met DefQon). Dus benieuwd hoe het eruit gaat zien op beeld uiteindelijk.

Wel super tof voor de mensen die er waren/zijn nu. Geloof dat ze morgen ook hele dag opnames hebben met als afsluiter vuurwerk.

Was stiekum toch wel beetje jaloers op al die mensen die erbij zijn! :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2020 06:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Beetje karig? Pardon.. Vond er nogal wat moeite ingestoken

Show zat echt goed in elkaar. (ja ik was 1 van de aanwezige want vrijwilliger)..
Setjes zijn top en verrassend. Systeem van bezorging drank is super en mooi hoe ze dit doen voor een groot aantal gelukkige.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2020 13:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Karig in de zit van voor zover ik het kon zien, sorry ;)
Normaal staat er serieus wel wat vanaf die view. Ik ga er ook wel vanuit dat de show top is, ben zeker benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2020 13:37 
 
Hardtraxx Addict

Was prima geregeld gister.
Podium stond inderdaad waar normaal de pussy lounge is alleen dan een kwart slag gedraaid.
Setjes waren allemaal best prima alleen Paul viel wat tegen.

Het was wel de echte decibel ervaring met dat hele end moeten lopen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2020 14:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:


Het was wel de echte decibel ervaring met dat hele end moeten lopen :P


Heb het 9x gelopen de afgelopen 2 dagen. Icm de 20+km gisteren als horeca runner..
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2020 20:46 
 
Hardtraxxer

Hoe kon je hier bij zijn dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2020 20:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Astronaut schreef:
Hoe kon je hier bij zijn dan?

Volgens een vriend die er was moest je een vraag uit de digitale nieuwsbrief beantwoorden
heb die nieuwsbrief gemist :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2020 20:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Astronaut schreef:
Hoe kon je hier bij zijn dan?

B2S Panel en prijsvraag.

Panel leden kregen toegang in ruil voor wat vrijwilligerswerk.... Prima... Heb mij 2 dagen vermaakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2020 12:12 
 
Hardtraxxer

Zelf was ik zaterdag aanwezig en heb me uitstekend vermaakt!

De stage zelf was vrij karig, maar in de avond kwam het echt tot leven met een dikke lichtshow. Je had wel echt het gevoel alsof je op een klein festival stond, dichterbij een festival dan dit kom je in elk geval niet.

Minpunt was het geluid (waardoor de sfeer er ook niet voor de volle 100% in kwam). Ik had gehoopt (en stiekem wel verwacht) dat het geluid volle bak open zou gaan, maar helaas hadden ze hier geen vergunning voor.

Al met al was het een unieke ervaring om bij aanwezig te zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2020 23:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ilse_S schreef:
Zelf was ik zaterdag aanwezig en heb me uitstekend vermaakt!

De stage zelf was vrij karig, maar in de avond kwam het echt tot leven met een dikke lichtshow. Je had wel echt het gevoel alsof je op een klein festival stond, dichterbij een festival dan dit kom je in elk geval niet.

Minpunt was het geluid (waardoor de sfeer er ook niet voor de volle 100% in kwam). Ik had gehoopt (en stiekem wel verwacht) dat het geluid volle bak open zou gaan, maar helaas hadden ze hier geen vergunning voor.

Al met al was het een unieke ervaring om bij aanwezig te zijn!

Stond je rechtsmidden toevallig?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2020 02:06 
 
Hardtraxxer

Ronzz schreef:
Ilse_S schreef:
Zelf was ik zaterdag aanwezig en heb me uitstekend vermaakt!

De stage zelf was vrij karig, maar in de avond kwam het echt tot leven met een dikke lichtshow. Je had wel echt het gevoel alsof je op een klein festival stond, dichterbij een festival dan dit kom je in elk geval niet.

Minpunt was het geluid (waardoor de sfeer er ook niet voor de volle 100% in kwam). Ik had gehoopt (en stiekem wel verwacht) dat het geluid volle bak open zou gaan, maar helaas hadden ze hier geen vergunning voor.

Al met al was het een unieke ervaring om bij aanwezig te zijn!

Stond je rechtsmidden toevallig?

Nope, ik stond linksachter (met je gezicht naar de stage) :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2020 12:21 
 
Hardtraxx Addict

Astronaut schreef:
Hoe kon je hier bij zijn dan?

Prijs vraag in de nieuwsbrief (hoe vaak is decibel al op de beekse bergen gehouden) de mensen die het snelste het juiste antwoord stuurden konden er bij zijn.

Sommige djs hadden ook een prijs vraag(zany bvb, hoe vaak heeft hij onder al zijn aliassen op decibel gedraaid(23x)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2020 12:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Timetable, zit op mn telefoon (ofja, met mn telefoon in mn handen, typen gaat niet zo goed als ik er op zou zitten), dus geen zin om over te typen.

Edit:


STAY LOUD broadcast 17:10 - 18:10 The Sound of Decibel by Desperados: The Pitcher // Panic & Promo 18:10 - 18:30 Partystarter by Desperados: Zany 18:30 - 19:30 Pussy lounge Madness: Paul Elstak // Darkraver // Ruthless // The Viper 19:30 - 21:00 Holy Mainstage: Brennan Heart // Ran-D // Sub Zero Project 21:00 - 21:35 Sunset Session: Frequencerz & Rejecta 21:35 - 22:35 Raw Religion: Warface vs. Rebelion // Radical Redemption 22:35 - 22:50 Acoustic Intermezzo: B-Front & Pleuni 22:50 - 23:50 Hardcore Mayhem: Tha Playah // Deadly Guns 23:50 - 00:00 STAY LOUD tribute: The endshow 00:00 - 00:05 Decibel outdoor ticket lottery 00:05 - 00:06 Decibel outdoor 2021 line-up release
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2020 10:17 
 
Hardtraxxer

Ja, stiekem wel genoten van verschillende sets. Top! Leukere opzet dan ik in het begin dacht mbt de aankondiging.
b2s, bedankt en tot volgend jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2020 11:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lifegoal;

Benoemd worden in de aftiteling; check X
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten