Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2020 12:52 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Feest: STAY LOUD
Datum: 22 augustus 2020
Locatie: http://live.b2s.nl

STAY LOUD | 22.08.2020
The Decibel outdoor 2021 kick-off

When our basic needs of LIVING LOUD have been taken away, the only way to keep our head up is to STAY LOUD in any way we can! We all know that is hard right now, because nothing can compare to that feeling of standing in the crowd…

So, we choose to look forward to better days: the moment we can enter the Loudest City once again. With our 7-hour STAY LOUD broadcast, we proudly present you everything that’s coming your way in 2021. In high anticipation we will reveal the line-up and kick off the 2021 ticket sales, alongside a special musical program representing the pillars of Decibel outdoor. On top we release our brand-new merchandise collection with a high energy fashion show. The best thing about it: you have the opportunity to join us during the recordings! Keep an eye on our socials to gain exclusive access!

Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2020 09:09 
 
Hardtraxxer

Citaat:
kick off the 2021 ticket sales
Citaat:


Het verschil tussen Q en b2s blijft toch ontzettend groot :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2020 19:02 
 
Hardtraxx Veteran

Leg uit?

Wat had b2s anders kunnen/moeten doen..

Ben benieuwd wat ze gaan bekend maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2020 08:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Leg uit?

Wat had b2s anders kunnen/moeten doen..

Ben benieuwd wat ze gaan bekend maken.


Wat ik vooral lees is 'hoi we gaan een stream doen van 7 uur waar je tickets en merchandise kan kopen. Oja en we gaan wat nummertjes draaien.'
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2020 09:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zie het probleem in de aankondiging ook niet zo. Enige wat ik me voor zou kunnen stellen is dat het vreemd is dat ze in deze corona-periode toch al de 2021 ticket sales gaan starten ondanks alle onzekerheid over evenementen. Echter ben ik van mening dat ze niet anders kunnen dan vol goede moed doorgaan, je gaat dit simpelweg niet tot het laatste moment uitstellen.

Denk dat de stream die dag wel even aan gaat, erg benieuwd naar de line up voor komend jaar (of wat we wellicht dit jaar al hadden kunnen verwachten) :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2020 13:21 
 
Hardtraxxer

Ja ik vind het ook wel tof van B2S! :thumbup: Verwacht een soort defqon release maar dan ook met wat muziek. Wordt sowieso mooi dagje waar we hopelijk weer vooruit kunnen kijken naar betere tijden :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2020 13:33 
 
Hardtraxxer

HardDB schreef:
Het verschil tussen Q en b2s blijft toch ontzettend groot :x


RTM93 schreef:
Leg uit?

Wat had b2s anders kunnen/moeten doen..


Nou ik lees het ook zo inderdaad:
roy_ schreef:
Wat ik vooral lees is 'hoi we gaan een stream doen van 7 uur waar je tickets en merchandise kan kopen. Oja en we gaan wat nummertjes draaien.'


B2S probeerd er een commercieel slaatje uit te slaan (wat ik in deze tijd helemaal begrijp hoor!!). Maar Q deed het toch meer overkomen als door de liefhebbers, voor de liefhebbers met defqon. Ja ook tickets verkopen voor een quiz maar dat stond in schril contrast van het hele mooie weekend 3 dagen lang.

Begrijp me niet verkeerd hoor, ik snap b2s in deze tijden wel. Maar daarom dus ook mijn opmerking:
HardDB schreef:
Citaat:
Het verschil tussen Q en b2s blijft toch ontzettend groot :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2020 14:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind het juist wel leuk dat B2S wat anders doet hier, elk afgelast festival heeft tot nu toe een stream gedaan met wat setjes. Die van Defqon was uiteraard van een ander niveau, maar in essentie hetzelfde wat we de afgelopen maanden al eerder gezien hebben.

Het feit dat we de volledige lineup al gaan krijgen vind ik juist mooi, hoe eerder hoe beter altijd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2020 14:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

b2s schreef:
The best thing about it: you have the opportunity to join us during the recordings! Keep an eye on our socials to gain exclusive access!

Dit is wel vet hoor, afhankelijk van hoeveel man erbij mogen zijn.

Ben wel benieuwd wie er nu al tickets gaat kopen voor een 2021 editie. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2020 16:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sarabande schreef:
b2s schreef:
The best thing about it: you have the opportunity to join us during the recordings! Keep an eye on our socials to gain exclusive access!

Dit is wel vet hoor, afhankelijk van hoeveel man erbij mogen zijn.


in b4 het is via Zoom zoals alle andere streams xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2020 16:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Sarabande schreef:
b2s schreef:
The best thing about it: you have the opportunity to join us during the recordings! Keep an eye on our socials to gain exclusive access!

Dit is wel vet hoor, afhankelijk van hoeveel man erbij mogen zijn.


in b4 het is via Zoom zoals alle andere streams xd

Hahaha dat zou echt kut zijn :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2020 20:38 
 
Hardtraxxer

Sarabande schreef:
Ben wel benieuwd wie er nu al tickets gaat kopen voor een 2021 editie. :whistle:


Niemand denk ik aangezien de kans dat je dan al naar feesten kan is niet zo heel groot is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2020 22:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Aanwezig op festivalterrein de Beekse Bergen als vrijwilliger...
2 dagen meehelpen tijdens de opnames. Zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2020 11:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tim889 schreef:
Sarabande schreef:
Ben wel benieuwd wie er nu al tickets gaat kopen voor een 2021 editie. :whistle:


Niemand denk ik aangezien de kans dat je dan al naar feesten kan is niet zo heel groot is.


Ik wil van dit topic geen corona discussietopic maken, maar ik ben oprecht benieuwd naar je gedachtegang hierover. Er is naar alle waarschijnlijkheid voor het eind van dit jaar een vaccin, waarom zouden we dan volgend jaar zomer nog niet mogen feesten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2020 11:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

David_ schreef:
Er is naar alle waarschijnlijkheid voor het eind van dit jaar een vaccin

Waar heb je dit vandaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2020 13:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Feesboek
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2020 14:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Feesboek


Sad but true :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2020 14:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
David_ schreef:
Er is naar alle waarschijnlijkheid voor het eind van dit jaar een vaccin

Waar heb je dit vandaan?



Door de order “bestaat de kans om al eind 2020 een eerste hoeveelheid vaccins tegen het coronavirus beschikbaar te hebben voor Europa”, schrijft minister Hugo de Jonge (volksgezondheid) aan de Tweede Kamer.

https://www.trouw.nl/politiek/eind-2020-mogelijk-honderdduizenden-doses-nog-te-testen-coronavaccin-voor-nederland~bedc481f/?referer=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2F

Ook dit ziet er veelbelovend uit:
https://www.theguardian.com/world/ng-interactive/2020/jul/30/coronavirus-vaccine-tracker-how-close-are-we-to-a-vaccine

https://edition.cnn.com/2020/07/28/europe/russia-coronavirus-vaccine-approval-intl/index.html

Ik zou zelf Facebook uiteraard nooit als een betrouwbare nieuwsbron gebruiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2020 14:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Indy schreef:
Feesboek


Sad but true :/


Lekker dingen aannemen net als die mensen op Feesboek :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2020 17:53 
 
Hardtraxxer

David_ schreef:
Tim889 schreef:
Sarabande schreef:
Ben wel benieuwd wie er nu al tickets gaat kopen voor een 2021 editie. :whistle:


Niemand denk ik aangezien de kans dat je dan al naar feesten kan is niet zo heel groot is.


Ik wil van dit topic geen corona discussietopic maken, maar ik ben oprecht benieuwd naar je gedachtegang hierover. Er is naar alle waarschijnlijkheid voor het eind van dit jaar een vaccin, waarom zouden we dan volgend jaar zomer nog niet mogen feesten?


Zie het vaccin niet als de oplossing voor de Covid19 problemen, zeker de 1e generatie niet.
Bovendien zal de weg terug ook niet in 1x terug van 0-100 gaan.
Maar als je de aankondiging hier ziet lijkt B2S zelf daar voor 0% vanuit te gaan. Q-dance idem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2020 18:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Denk eigenlijk wel dat ze er rekening mee houden hoor. Maarja, als organisatie kan je ook niet zeggen “ja we schatten de kans dat het doorgaat 50% in maar heu jullie tickets zijn geldig voor volgend jaar dus pls vraag geen refund”. Verkoopt niet super lekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2020 21:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Natuurlijk gooien ze de verkoop open om wat geld binnen te kunnen harken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2020 21:33 
 
Hardtraxx Addict

Wie zijn er nog meer bij de opnames?

En hebben er mensen al de informatie met de dag dat ze welkom. Zijn ontvangen? Dat zou vandaag verstuurd worden dacht ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2020 22:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Aanwezig op festivalterrein de Beekse Bergen als vrijwilliger...
2 dagen meehelpen tijdens de opnames. Zin in!


Ook wij als vrijwilligers hebben nog niks ontvangen. Al zijn bij ons al wel de tijden bekend.
En die plaats ik niet omdat B2S nog niks gecommuniceerd heeft
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2020 19:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

STAY LOUD | 22-08-2020 | 17:00 - 00:00HRS
THE DECIBEL OUTDOOR 2021 KICK-OFF

When the ways to express ourselves have become limited, it seems impossible to LIVE LOUD. But it’s the passion that keeps us alive, because we’re all connected through the beat. It is what makes us strong. It is what makes us STAY LOUD!

In anticipation of Decibel outdoor 2021 we will reveal the line-up and kick-off the 2021 ticketsales with an absolute bang! During this 7-hour broadcast we will share exclusive musical highlights and premieres. We’ve asked some of the biggest Decibel outdoor artists to join us at the Beekse Bergen.

The Sound of Decibel by Desperados: The Pitcher // Panic & Promo
Partystarter by Desperados: Zany
Pussy lounge Madness: Paul Elstak // Darkraver // Ruthless // The Viper
Holy Mainstage: Brennan Heart // Ran-D // Sub Zero Project
Sunset Session: Frequencerz & Rejecta
Raw Religion: Warface vs. Rebelion // Radical Redemption
Acoustic Intermezzo: B-Front & Pleuni
Hardcore Mayhem: Tha Playah // Deadly Guns
STAY LOUD tribute: The endshow
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten