Active topics in Nieuwe tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 13 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 2 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 9 hours ago
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Artiest: Radical Redemption & Nolz

Track(s): Remember The Name

Sample/video:

Bron: ^
Last edited by Pedaalemre on 22 May 2020 21:15, edited 1 time in total.
J
Hardtraxxer
277 posts member since 2015
last seen 5 days ago
Blijft zo ontzettend wisselend bij RR. Ik heb weinig met zijn stijl van de laatste jaren, maar bekijk altijd wel zijn releases en hij heeft echt wel een paar pareltjes geproduceerd in het verleden. Verder kan ik zijn werklust waarderen en het hoe hij als artiest het merk RR wegzet kan ik met veel respect naar kijken, dit doet hij toch heel goed en daar zit vaak een hele goede gedachte achter. Maar dit is mijn ogen ook weer een zeer matige plaat. Je kan van mij van ales wijsmaken over het produceren van een nummer, maar dit klinkt niet alsof hier nou heel lang over nagedacht is en dat de mannen hun ziel en zaligheid erin hebben gestopt. Een paar geforceerde kicks en wat 'stoere praatjes' van MC Nolz en dat was het. De overige relaeses van de laatste weken zijn i.m.o overigens nier veel beter.
Last edited by Jawel on 16 Apr 2020 20:10, edited 2 times in total.
J
Hardtraxxer
153 posts member since 2020
last seen Jul 2026
Jawel wrote:Blijft zo ontzettend wisseld bij RR. Ik heb weinig met zijn stijl van de laatste jaren, maar bekijk altijd wel zijn releases en hij heeft echt wel een paar pareltjes geproduceerd in het verleden. Verder kan ik zijn werklust waarderen en het hoe hij als artiest het merk RR wegezet kan ik met veel respect naar kijken, dit doet hij toch best heel goed en daar zit vaak een hele goede gedachte achter. Maar dit is mijn ogen ook weer een zeer matige plaat. Je kan van mij van ales wijsmaken over het produceren van een nummer, maar dit klinkt niet alsof hier nou heel lang over nagedacht is en dat de mannen hun ziel en zaligheid erin hebben gestopt. Een paar geforceerde kicks en wat 'stoere praatjes' van MC Nolz en dat was het. De overige relaeses van de laatste weken zijn i.m.o overigens nier veel beter.
Hoe hij het merk Radical Redemption neerzet en hoe begaan hij met zijn fans is, is inderdaad bewonderenswaardig.

De succesformule van zijn muziek lijkt inderdaad als volgt te zijn: Stoere boy Nolz + veel te distorted kicks + dezelfde kickrolls = profit.
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
Vind dit ook niet echt wat. Veel te veel distortion over de kicks en Nolz :sick: . Ik kan er maar niet aan wennen.
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Nieuwe sample toegevoegd.
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 2 days ago

@ 33:50
Rowanyt1309 wrote:Veel te veel distortion over de kicks en Nolz :sick:
Hier wel mee eens, desondanks vind ik het best wel een leuke plaat. Melodie en sounds hebben dat oude RR stijltje, wat ik wel heel vet vind :)
U
Hardtraxxer
60 posts member since 2019
last seen Dec 2020
Jawel wrote:Blijft zo ontzettend wisselend bij RR. Ik heb weinig met zijn stijl van de laatste jaren, maar bekijk altijd wel zijn releases en hij heeft echt wel een paar pareltjes geproduceerd in het verleden. Verder kan ik zijn werklust waarderen en het hoe hij als artiest het merk RR wegzet kan ik met veel respect naar kijken, dit doet hij toch heel goed en daar zit vaak een hele goede gedachte achter. Maar dit is mijn ogen ook weer een zeer matige plaat. Je kan van mij van ales wijsmaken over het produceren van een nummer, maar dit klinkt niet alsof hier nou heel lang over nagedacht is en dat de mannen hun ziel en zaligheid erin hebben gestopt. Een paar geforceerde kicks en wat 'stoere praatjes' van MC Nolz en dat was het. De overige relaeses van de laatste weken zijn i.m.o overigens nier veel beter.