Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2020 10:16 
 
Hardtraxx Veteran

Artiest: Radical Redemption & Nolz

Track(s): Remember The Name

Sample/video:



Bron: ^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2020 00:24 
 
Hardtraxxer

Blijft zo ontzettend wisselend bij RR. Ik heb weinig met zijn stijl van de laatste jaren, maar bekijk altijd wel zijn releases en hij heeft echt wel een paar pareltjes geproduceerd in het verleden. Verder kan ik zijn werklust waarderen en het hoe hij als artiest het merk RR wegzet kan ik met veel respect naar kijken, dit doet hij toch heel goed en daar zit vaak een hele goede gedachte achter. Maar dit is mijn ogen ook weer een zeer matige plaat. Je kan van mij van ales wijsmaken over het produceren van een nummer, maar dit klinkt niet alsof hier nou heel lang over nagedacht is en dat de mannen hun ziel en zaligheid erin hebben gestopt. Een paar geforceerde kicks en wat 'stoere praatjes' van MC Nolz en dat was het. De overige relaeses van de laatste weken zijn i.m.o overigens nier veel beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2020 10:36 
 
Hardtraxxer

Jawel schreef:
Blijft zo ontzettend wisseld bij RR. Ik heb weinig met zijn stijl van de laatste jaren, maar bekijk altijd wel zijn releases en hij heeft echt wel een paar pareltjes geproduceerd in het verleden. Verder kan ik zijn werklust waarderen en het hoe hij als artiest het merk RR wegezet kan ik met veel respect naar kijken, dit doet hij toch best heel goed en daar zit vaak een hele goede gedachte achter. Maar dit is mijn ogen ook weer een zeer matige plaat. Je kan van mij van ales wijsmaken over het produceren van een nummer, maar dit klinkt niet alsof hier nou heel lang over nagedacht is en dat de mannen hun ziel en zaligheid erin hebben gestopt. Een paar geforceerde kicks en wat 'stoere praatjes' van MC Nolz en dat was het. De overige relaeses van de laatste weken zijn i.m.o overigens nier veel beter.


Hoe hij het merk Radical Redemption neerzet en hoe begaan hij met zijn fans is, is inderdaad bewonderenswaardig.

De succesformule van zijn muziek lijkt inderdaad als volgt te zijn: Stoere boy Nolz + veel te distorted kicks + dezelfde kickrolls = profit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2020 16:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind dit ook niet echt wat. Veel te veel distortion over de kicks en Nolz :sick: . Ik kan er maar niet aan wennen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2020 21:15 
 
Hardtraxx Veteran

Nieuwe sample toegevoegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2020 12:47 
 
Hardtraxx Veteran



@ 33:50

Rowanyt1309 schreef:
Veel te veel distortion over de kicks en Nolz :sick:


Hier wel mee eens, desondanks vind ik het best wel een leuke plaat. Melodie en sounds hebben dat oude RR stijltje, wat ik wel heel vet vind :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2020 22:43 
 
Hardtraxxer

Jawel schreef:
Blijft zo ontzettend wisselend bij RR. Ik heb weinig met zijn stijl van de laatste jaren, maar bekijk altijd wel zijn releases en hij heeft echt wel een paar pareltjes geproduceerd in het verleden. Verder kan ik zijn werklust waarderen en het hoe hij als artiest het merk RR wegzet kan ik met veel respect naar kijken, dit doet hij toch heel goed en daar zit vaak een hele goede gedachte achter. Maar dit is mijn ogen ook weer een zeer matige plaat. Je kan van mij van ales wijsmaken over het produceren van een nummer, maar dit klinkt niet alsof hier nou heel lang over nagedacht is en dat de mannen hun ziel en zaligheid erin hebben gestopt. Een paar geforceerde kicks en wat 'stoere praatjes' van MC Nolz en dat was het. De overige relaeses van de laatste weken zijn i.m.o overigens nier veel beter.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks