Hardtraxxer
483 postssince 2016
Naar mijn weten heeft er ooit maar 1 keer een sample van online gestaan, op de website van XXellerator, alle andere versies waren knip en plakwerk?
Hardtraxx Veteran
last seen 2 hours ago 14,338 postssince 2011
Op Youtube staan er ook een paar met intro's e.d.
Hardtraxxer
last seen 12 days ago 512 postssince 2017
Noisecontrollers wrote:
Mystic wrote:
1. Hoe ben je op de naam Williams Syndrome gekomen?
Mijn toenmalige buurmeisje heeft het Williams syndroom. Een verstandelijke handicap waarbij kenmerkend is dat dit vaak gepaard gaat met extra veel gevoel voor muziek. Ik vond dat iets moois.
Bijzonder!
Zo krijg je nog eens weetjes los. :D

Vond het wel verfrissende antwoorden dit keer! :)
Bierkoning
last seen Aug 2026 25,305 postssince 2010
Leuke/boeiende antwoorden vooralsnog :D Nog wat vragen die ik volgens mij nog niet voorbij heb zien komen:

1) Heb/had jij zelf voorbeelden op muzikaal gebied, zowel binnen de hardstyle scene als daarbuiten?
2) Ik zie veel artiesten edit's maken van oudere tracks zodat ze qua sounddesign beter passen tussen hun nieuwe werk. Correct me if i'm wrong, maar volgens mij heb jij dit niet tot amper gedaan. Is daar een reden voor en sta je er voor open om dat wel te doen? Ik zou namelijk graag platen als Interview, Aliens, Venom etc eens tijdens één van je (niet classics) setjes horen :whistle:
3) Het is alweer even geleden, maar wat was de reden om op XQ NC niet namen als Zany, Donkey Rollers of andere collega's uit de Fusion tijd uit te nodigen? Ik weet nog dat ik dat destijds wel opvallend en ook erg jammer vond.
4) De laatste jaren komt er vooral euforisch werk uit je studio, kunnen we ooit nog platen als Samara en E=NC2 verwachten of heb je die stijl definitief los gelaten?
5) Favoriete film of serie?

Bedankt alvast!
N
last seen Jun 2020 29 postssince 2020
Mystic wrote:
Noisecontrollers wrote:
Mystic wrote:
1. Hoe ben je op de naam Williams Syndrome gekomen?
Mijn toenmalige buurmeisje heeft het Williams syndroom. Een verstandelijke handicap waarbij kenmerkend is dat dit vaak gepaard gaat met extra veel gevoel voor muziek. Ik vond dat iets moois.
Bijzonder!
Zo krijg je nog eens weetjes los. :D

Vond het wel verfrissende antwoorden dit keer! :)

Hoi allen! Ik reageer zsm om de nog openstaande vragen te beantwoorden. Bedankt voor de leuke reacties!
Hardtraxx Veteran
last seen 8 hours ago 14,128 postssince 2008
Ik kon geen vragen bedenken die nog niet al gesteld werden, maar wil je toch even bedanken, Noisecontrollers! :)
Leuk dat je dit doet.
Hardtraxx Veteran
last seen 24 days ago 5,694 postssince 2015
Leuke en uitgebreide antwoorden. Toffe Q&A dit! :cool:
Hardtraxx Elite
last seen 1 day ago 2,806 postssince 2011
Leuke eerlijke antwoorden!
Erg tof om te lezen. :thumbsup:

Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · online