Die volg ik even niet, aangezien je precies zegt wat ik aangeef?makrooy wrote:Meer op basshunterz die het triest vond, ik liet me even gaan excuus xAlm1ghty wrote:Ik weet niet of je op mijn reactie doelt?makrooy wrote:Nou zo sta ik vaak ook op feesten, of moet je maar lekker nuchter en normaal doen? Gaan we nou ook nog feestgangers beoordelen of ze wel oprecht zijn? Dat is pas triest gesteld.
edit laat maar, ik geloof van niet
Who's going
Nobody has said they're going yet.
Active topics in Feesten
- View the latest post: Decibel Outdoor 2026 Natures Rhythm (28, 29 & 30 aug. 2026, Hilvarenbeek)
- View the latest post: Hardbass 2026 (10-10-2026, GelreDome) - Line-up & tickets
- View the latest post: Raw Generation presents Digital Punk - Into The Fire (Album Release Party)
- View the latest post: Skandalig Winter Wonderland (19-12-2026 Emmen)
- View the latest post: 15 Years of Gunz For Hire (07-11-2026, The Dome Haaren) - Line-up & tickets
Moderators
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 3 days ago
Was inderdaad ook trouwe volger van is het stampen verdwenen topic. Denk zodoende ook dat het grotendeels een generatie-dingetje is, maar alsnog is een klaplong filmpje van jezelf posten in mijn ogen iets heel anders dan als een mongool op een hek zitten trommelen. Of om iedere nieuwe kick die je hoort massaal te gaan staan blèren. Of hele weekends met een schedelmasker oplopen.Anonymous wrote:Vroeger werden klaplong videos hier ook geprezen. Het is van alle tijden, alleen vroeger kon je niet zo makkelijk filmen/online gooien
Fair enough, ik had het anders geïnterpreteerd. Maar romantische uitspraken als 'het is treurig gesteld met de samenleving' triggeren mij gewoon.Basshunterzz wrote: Die volg ik even niet, aangezien je precies zegt wat ik aangeef?
Gaan in dit topic nu alle setjes geplaatst worden? We hebben een liveset gedeelte speciaal voor dit soort zaken.
-
RHardtraxxer
- 484 posts member since 2017
- last seen 11 days ago
Ik snap dit soort aftermovies niet man. Beetje flitsen en snelle opeenvolgende beelden van standaard mensen die los gaan, met een hardstyle plaatje eronder. Nou wat leuk. Beter zoals vroeger dat ze al die vage mensen nog filmden...
Kijk je toch de video live-sets als je de vage mensen wil bekijken?rikraben wrote:Ik snap dit soort aftermovies niet man. Beetje flitsen en snelle opeenvolgende beelden van standaard mensen die los gaan, met een hardstyle plaatje eronder. Nou wat leuk. Beter zoals vroeger dat ze al die vage mensen nog filmden...
Eerste deel van de Aftermovie niet gezien?rikraben wrote:Ik snap dit soort aftermovies niet man. Beetje flitsen en snelle opeenvolgende beelden van standaard mensen die los gaan, met een hardstyle plaatje eronder. Nou wat leuk. Beter zoals vroeger dat ze al die vage mensen nog filmden...