Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2019 18:09 
 
Hardtraxx Addict

Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2019 09:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zitten best dikke stukken tussen, alleen jammer dat die dan maar 8 seconden duren. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2019 11:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zijn ze vlak voor die set gaan paintballen of wat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2019 11:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Zijn ze vlak voor die set gaan paintballen of wat?

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2019 19:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Zitten best dikke stukken tussen, alleen jammer dat die dan maar 8 seconden duren. :/


Dit dus. Best leuk gedaan en af en toe hoor je echt een keiharde kick, maar dan ben ik alweer 'bang' dat het word vervolgt door een klote piepachtige kutkick. Nee, niks voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2019 10:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was een van de hoogtepunten van de avond. Helaas zegt dat meer over de rest van de avond dan over de kwaliteit en originaliteit van deze set.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2019 11:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bring It On, wat een verkrachting zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2019 12:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:
Bring It On, wat een verkrachting zeg


Jaa, dat ze de kicks veranderen ach kan, maar nu ze ook het gehele intro verkrachten vind ik echt dood zonde :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2019 14:19 
 
Hardtraxxer

haha die reactie van die gast op die Bring It On kick @ 9.05 :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2019 15:55 
 
Hardtraxx Veteran

joostmakaay schreef:
haha die reactie van die gast op die Bring It On kick @ 9.05 :lol:


Dat was geen paracetamolletje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2019 17:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Een grote onsamenhangende kickdemo van 30 minuten. Het lijkt ook een beetje alsof ze willen doen wat Delete doet, maar dan nog slechter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2019 10:35 
 
Hardtraxx Veteran

Pedaalemre schreef:
joostmakaay schreef:
haha die reactie van die gast op die Bring It On kick @ 9.05 :lol:


Dat was geen paracetamolletje.


Klinkt misschien raar maar als ik dat zie, het enige wat ik denk is: Fake!

Geloof gewoon niet dat dit gemeend en echt is
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2019 11:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Geloof gewoon niet dat dit gemeend en echt is

Dit is ook gewoon in een notendop waarom de oude garde zo weinig aansluiting vind met alles wat nieuw is. Alles is overdreven, over de top. Alles moet de hele tijd gefilmd en op Facebook en Instagram voor de likes en voor de views. Er moet op hekken worden gezeten om te demonstreren wat voor klapjosti je bent. De Engelse superlatieven vliegen je de hele dag om de oren, al is het maar om de debielste dingen kenbaar te maken.

Te meer ook dat events als Resonate, Tijdmachine destijds en nu kennelijk Samenzwering de eerste keren weer zo legendarisch aanvoelen. Beetje plaatjes draaien, een paar stomme lampen en een zaal vol niet-geforceerde lui.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2019 11:24 
 
Hardtraxx Veteran

2019, waarin mensen twijfelen of reacties van mensen nog wel echt zijn. Het is maar treurig gesteld met de samenleving :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2019 11:39 
 
Hardtraxx Veteran

Basshunterzz schreef:
2019, waarin mensen twijfelen of reacties van mensen nog wel echt zijn. Het is maar treurig gesteld met de samenleving :x


Dus die gozer heeft die cameraman met mega camera op zijn schouder niet gezien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2019 12:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
ErikZ schreef:
Geloof gewoon niet dat dit gemeend en echt is

Dit is ook gewoon in een notendop waarom de oude garde zo weinig aansluiting vind met alles wat nieuw is. Alles is overdreven, over de top. Alles moet de hele tijd gefilmd en op Facebook en Instagram voor de likes en voor de views. Er moet op hekken worden gezeten om te demonstreren wat voor klapjosti je bent. De Engelse superlatieven vliegen je de hele dag om de oren, al is het maar om de debielste dingen kenbaar te maken.

Te meer ook dat events als Resonate, Tijdmachine destijds en nu kennelijk Samenzwering de eerste keren weer zo legendarisch aanvoelen. Beetje plaatjes draaien, een paar stomme lampen en een zaal vol niet-geforceerde lui.

Dit idd. Dan kijk je aftermovies of filmpjes uit 2006-2009 en dan zie je het verschil pas goed. Had dat graag actief mee willen maken. :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2019 13:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja man. Op zich hebben wij nog wel een paar mooie mee kunnen maken. De eerste paar keer Loudness, en bijvoorbeeld Qontinent met die Hardtraxx stage waren prachtig en echt een wereld van verschil. Mijn eerste keer DQ (2010) – tevens laatste keer strand – was ook wel echt legendarisch. Voor de rest is het allemaal wat georganiseerder en meer over de top geworden en wat mij betreft is dat niet (altijd) een goed teken.

Organisaties/artiesten doen het logischerwijs verkopen alsof meer mensen + meer productie altijd een verbetering is. Vind ik niet per sé eigenlijk en in sommige gevallen juist het tegenovergestelde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2019 14:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou zo sta ik vaak ook op feesten, of moet je maar lekker nuchter en normaal doen? Gaan we nou ook nog feestgangers beoordelen of ze wel oprecht zijn? Dat is pas triest gesteld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2019 14:55 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Nou zo sta ik vaak ook op feesten, of moet je maar lekker nuchter en normaal doen? Gaan we nou ook nog feestgangers beoordelen of ze wel oprecht zijn? Dat is pas triest gesteld.


Het is wel een ding dat sommige mensen meer voor het gezien worden/gebruiken gaan dan de muziek en dat de muziek of wie er draait eigenlijk geen grote rol meer speelt. Ook gezien social media tegenwoordig steeds vaker een grote rol speelt. Maar het verschilt gewoon per feest.

Ook is over de tijd hardstyle zelf natuurlijk anders geworden. Meer breaks, minder lange periodes aan kicks, veel verschillende kicks in een nummer, kortere nummers, meer show, minder waarde aan mixen en productiekwaliteit enz.

Of het oprecht is kan je niet oordelen. Je kan niet in iemand zijn brein kijken. Maar iemand die voor het gezien worden heen gaat is al een fenomeen wat heel lang bestaat, vandaar dat je vroeger de term dagjesmensen had.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2019 15:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Nou zo sta ik vaak ook op feesten, of moet je maar lekker nuchter en normaal doen? Gaan we nou ook nog feestgangers beoordelen of ze wel oprecht zijn? Dat is pas triest gesteld.

Ik weet niet of je op mijn reactie doelt?



edit laat maar, ik geloof van niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2019 15:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Nou zo sta ik vaak ook op feesten, of moet je maar lekker nuchter en normaal doen? Gaan we nou ook nog feestgangers beoordelen of ze wel oprecht zijn? Dat is pas triest gesteld.


Ik irriteer me er ook niet aan of zo, maar je merkt wel dat het 'kijk mij eens leuk zijn' gehalte wel enorm hoog is op de commercielere feesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2019 15:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
makrooy schreef:
Nou zo sta ik vaak ook op feesten, of moet je maar lekker nuchter en normaal doen? Gaan we nou ook nog feestgangers beoordelen of ze wel oprecht zijn? Dat is pas triest gesteld.

Ik weet niet of je op mijn reactie doelt?



edit laat maar, ik geloof van niet


Meer op basshunterz die het triest vond, ik liet me even gaan excuus x
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2019 15:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spalken schreef:
makrooy schreef:
Nou zo sta ik vaak ook op feesten, of moet je maar lekker nuchter en normaal doen? Gaan we nou ook nog feestgangers beoordelen of ze wel oprecht zijn? Dat is pas triest gesteld.


Ik irriteer me er ook niet aan of zo, maar je merkt wel dat het 'kijk mij eens leuk zijn' gehalte wel enorm hoog is op de commercielere feesten.


Valt ook op aan alle verkleedpartijen, kan soms niet gek genoeg zijn. Alsof het elk weekend carnaval is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2019 15:43 
 
Hardtraxx Veteran

Vroeger werden klaplong videos hier ook geprezen. Het is van alle tijden, alleen vroeger kon je niet zo makkelijk filmen/online gooien
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2019 15:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vroeger waren de klaplongcirkels nog oprecht, toen deed heel het Gelredome of heel de Energiehal mee
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten