Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2019 16:40 
 
Hardtraxx Veteran

makrooy schreef:
Alm1ghty schreef:
makrooy schreef:
Nou zo sta ik vaak ook op feesten, of moet je maar lekker nuchter en normaal doen? Gaan we nou ook nog feestgangers beoordelen of ze wel oprecht zijn? Dat is pas triest gesteld.

Ik weet niet of je op mijn reactie doelt?



edit laat maar, ik geloof van niet


Meer op basshunterz die het triest vond, ik liet me even gaan excuus x


Die volg ik even niet, aangezien je precies zegt wat ik aangeef?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2019 17:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Vroeger werden klaplong videos hier ook geprezen. Het is van alle tijden, alleen vroeger kon je niet zo makkelijk filmen/online gooien

Was inderdaad ook trouwe volger van is het stampen verdwenen topic. Denk zodoende ook dat het grotendeels een generatie-dingetje is, maar alsnog is een klaplong filmpje van jezelf posten in mijn ogen iets heel anders dan als een mongool op een hek zitten trommelen. Of om iedere nieuwe kick die je hoort massaal te gaan staan blèren. Of hele weekends met een schedelmasker oplopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2019 17:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Die volg ik even niet, aangezien je precies zegt wat ik aangeef?


Fair enough, ik had het anders geïnterpreteerd. Maar romantische uitspraken als 'het is treurig gesteld met de samenleving' triggeren mij gewoon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2019 19:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2019 20:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gaan in dit topic nu alle setjes geplaatst worden? We hebben een liveset gedeelte speciaal voor dit soort zaken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2019 21:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2019 21:22 
 
Hardtraxxer

Ik snap dit soort aftermovies niet man. Beetje flitsen en snelle opeenvolgende beelden van standaard mensen die los gaan, met een hardstyle plaatje eronder. Nou wat leuk. Beter zoals vroeger dat ze al die vage mensen nog filmden...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2019 20:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rikraben schreef:
Ik snap dit soort aftermovies niet man. Beetje flitsen en snelle opeenvolgende beelden van standaard mensen die los gaan, met een hardstyle plaatje eronder. Nou wat leuk. Beter zoals vroeger dat ze al die vage mensen nog filmden...


Kijk je toch de video live-sets als je de vage mensen wil bekijken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2019 20:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

rikraben schreef:
Ik snap dit soort aftermovies niet man. Beetje flitsen en snelle opeenvolgende beelden van standaard mensen die los gaan, met een hardstyle plaatje eronder. Nou wat leuk. Beter zoals vroeger dat ze al die vage mensen nog filmden...


Eerste deel van de Aftermovie niet gezien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2019 01:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

rikraben schreef:
Ik snap aftermovies niet man. Beetje flitsen en snelle opeenvolgende beelden van standaard mensen die los gaan, met een hardstyle plaatje eronder. Nou wat leuk.



* fixed * :)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten