Haha als we hier ontopic hadden gebleven zaten we nog op pagina 1Nuracore wrote:Lekker ontopic
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
- View the latest post: Jay Reeve presents Melodic Madness (26-09-2026, Poppodium 013, Tilburg)
- View the latest post: Dirty Workz 20 Years ADE (21-10-2026, Chicago Social Club, Amsterdam)
- View the latest post: Sunset Festival (19-09-2026, Lilse Bergen, Lille)
- View the latest post: Vroeger Was Alles Beter Indoor (24-10-2026, Brabanthallen, Den Bosch)
- View the latest post: Decibel Outdoor 2026 Natures Rhythm (28, 29 & 30 aug. 2026, Hilvarenbeek)
Moderators
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Het heeft het topic in ieder geval 12k views opgeleverd. 
-
A
Dit topic heeft dus een hoge kwaliteit!!!!11!!!1!Pedaalemre wrote:Het heeft het topic in ieder geval 12k views opgeleverd.
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Anonymous wrote:Dit topic heeft dus een hoge kwaliteit!!!!11!!!1!Pedaalemre wrote:Het heeft het topic in ieder geval 12k views opgeleverd.
Anonymous wrote:Dit topic heeft dus een hoge kwaliteit!!!!11!!!1!Pedaalemre wrote:Het heeft het topic in ieder geval 12k views opgeleverd.
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 11 days ago
Een beter voorbeeld dan dit topic krijg je ook gewoon niet.
-
UHardtraxx Addict
- 1518 posts member since 2011
- last seen 26 days ago
Dat is dan toch subjectief?Anonymous wrote:Dit topic heeft dus een hoge kwaliteit!!!!11!!!1!Pedaalemre wrote:Het heeft het topic in ieder geval 12k views opgeleverd.
DonnyD wrote:Haha lekker sneu blijven doen! Fijne avond héAlm1ghty wrote:En naar anderen wijzen. Ook zoiets.![]()
Deze week geen tijd gehad om hardtraxx te checken. Met veel genot heel wat pagina's gelezen. Bedankt heren 
-
BHardtraxxer
- 300 posts member since 2014
- last seen Jan 2026
View on YouTubepaperclip wrote:
Ik ga de video niet afspelen. Beter dan de thumbnail wordt het toch niet.
Het zijn prachtige piepkicksGrim wrote:Ik ga de video niet afspelen. Beter dan de thumbnail wordt het toch niet.
-
YHardtraxxer
- 462 posts member since 2018
- last seen 23 days ago
Jij bedoelt piepchicksRickZ wrote:Het zijn prachtige piepkicksGrim wrote:Ik ga de video niet afspelen. Beter dan de thumbnail wordt het toch niet.![]()
Video afgespeeld om een duimpje omlaag te geven!
Helicaze wrote:Video afgespeeld om een duimpje omlaag te geven!
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025

Deze opmerking lees ik nu pas. BRIL-JANTAnonymous wrote:Dit topic heeft dus een hoge kwaliteit!!!!11!!!1!Pedaalemre wrote:Het heeft het topic in ieder geval 12k views opgeleverd.