Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2019 16:19 
 
Hardtraxx Veteran

Het enige punt dat ik maakte met mijn post is eigenlijk dat productiekwaliteit en veneus uitverkopen/streams behalen vrij los van elkaar staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2019 16:20 
 
Hardtraxxer

Carminizerz schreef:
Zelf ben je overigens lekker objectief xd

Ik ben heel subjectief. Ik vind wat de heren doen zeer tof, daarom verdedig ik het ook. Maar ik kijk anders er tegen aan. Ik kijk met de pet als promotor. Ik kijk of ze stages vullen, en hoe de sfeer is.

Maar ik weet wel dat er degelijk tijd aan gespendeerd wordt, er veel tijd in de studio doorgebracht wordt. Het de behoefte van een aardig grote doelgroep bevredigt. Dus ja...

Enige punt wat ik maak is dat productiekwaliteit compleet subjectief is. Je bent gewoon geen fan van de manier waarop die heren produceren / de eisen die Gearbox stelt aan een release / welke stijl er uit komt.

"Kwaliteit is een eigenschap van een product of een dienst. Ze kan rechtstreeks gemeten worden als de uitvoering van een bepaalde norm of indirect via de appreciatie van de burger-klant of de impact"
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2019 16:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik krijg last van mijn intersubjectieve realiteit

@backfire
Volgende keer mag je mij promo's sturen van nieuwe tracks, dan zorg ik dat deze bij de keuringsdienst terecht komen zodat wij als Hardtraxx zijnde mogen bepalen of deze tracks gereleased mogen worden en of de artiest geboekt mag worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2019 16:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

13 pagina's heeft ons wel iets belangrijks geleerd...

Kwaliteit heeft meerdere visie en betekenissen.

Backfire/Marvin vindt dat kwaliteit te polsen is aan hoe goed de evenementen verkopen en volle stages.

Het gros van Hardtraxx heeft een andere visie, kwaliteit heeft bepaalde normen. Voor ons zijn vooral de normen productie kwaliteit en of iets thuis ook tof klinkt i.p.v. alleen op een feest.

Kortom: Deze discussie gaat nergens toe leiden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2019 16:31 
 
Hardtraxxer

Alm1ghty schreef:
Ik krijg last van mijn intersubjectieve realiteit

@backfire
Volgende keer mag je mij promo's sturen van nieuwe tracks, dan zorg ik dat deze bij de keuringsdienst terecht komen zodat wij als Hardtraxx zijnde mogen bepalen of deze tracks gereleased mogen worden en of de artiest geboekt mag worden.

Haha ja de hardtraxx kwaliteitspolitie. Zal Phil op de hoogte brengen.

Hekzitter schreef:
13 pagina's heeft ons wel iets belangrijks geleerd...

Kwaliteit heeft meerdere visie en betekenissen.

Backfire/Marvin vindt dat kwaliteit te polsen is aan hoe goed de evenementen verkopen en volle stages. En aantal streams (want dat is hoevaak de mensen het thuis/onderweg luisteren)

Dit haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2019 16:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
13 pagina's heeft ons wel iets belangrijks geleerd...

Kwaliteit heeft meerdere visie en betekenissen.

Backfire/Marvin vindt dat kwaliteit te polsen is aan hoe goed de evenementen verkopen en volle stages.

Het gros van Hardtraxx heeft een andere visie, kwaliteit heeft bepaalde normen. Voor ons zijn vooral de normen productie kwaliteit en of iets thuis ook tof klinkt i.p.v. alleen op een feest.

Kortom: Deze discussie gaat nergens toe leiden.

En DonnyD is een liegebeest, dat is 't belangrijkste punt.
THArdstyler schreef:
Verder gaat het goed met je amigo?
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2019 16:32 
 
Hardtraxxer

Alm1ghty schreef:
Hekzitter schreef:
13 pagina's heeft ons wel iets belangrijks geleerd...

Kwaliteit heeft meerdere visie en betekenissen.

Backfire/Marvin vindt dat kwaliteit te polsen is aan hoe goed de evenementen verkopen en volle stages.

Het gros van Hardtraxx heeft een andere visie, kwaliteit heeft bepaalde normen. Voor ons zijn vooral de normen productie kwaliteit en of iets thuis ook tof klinkt i.p.v. alleen op een feest.

Kortom: Deze discussie gaat nergens toe leiden.

En DonnyD is een liegebeest, dat is 't belangrijkste punt.
THArdstyler schreef:
Verder gaat het goed met je amigo?
Afbeelding


Die is nog steeds mooi :lol:

En ik ben een narcist / broer van Erdogan.. dat is ook een les! Blij dat ik nog wat over mezelf leer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2019 16:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Backfire schreef:
Alm1ghty schreef:
Ik krijg last van mijn intersubjectieve realiteit

@backfire
Volgende keer mag je mij promo's sturen van nieuwe tracks, dan zorg ik dat deze bij de keuringsdienst terecht komen zodat wij als Hardtraxx zijnde mogen bepalen of deze tracks gereleased mogen worden en of de artiest geboekt mag worden.

Haha ja de hardtraxx kwaliteitspolitie. Zal Phil op de hoogte brengen.
Dit haha

Top. PB maar voor contactgegevens. We komen er wel uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2019 18:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Backfire schreef:
Alm1ghty schreef:
Ik krijg last van mijn intersubjectieve realiteit

@backfire
Volgende keer mag je mij promo's sturen van nieuwe tracks, dan zorg ik dat deze bij de keuringsdienst terecht komen zodat wij als Hardtraxx zijnde mogen bepalen of deze tracks gereleased mogen worden en of de artiest geboekt mag worden.

Haha ja de hardtraxx kwaliteitspolitie. Zal Phil op de hoogte brengen.

Hekzitter schreef:
13 pagina's heeft ons wel iets belangrijks geleerd...

Kwaliteit heeft meerdere visie en betekenissen.

Backfire/Marvin vindt dat kwaliteit te polsen is aan hoe goed de evenementen verkopen en volle stages. En aantal streams (want dat is hoevaak de mensen het thuis/onderweg luisteren)

Dit haha


Als we puur op streams gaan letten dan kunnen we ook concluderen dat Rapper Sjors kwalitatief op hetzelfde niveau als een Physika zit, of zelfs beter is dan een Krowdexx.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2019 18:32 
 
Hardtraxxer

Zoals van der Gijp zou zeggen: "Laat gaan man. Laat lekker gaan.".

Het worden the bold and the beautiful taferelen hier. Allemachtig :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2019 18:33 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Backfire schreef:
Helicaze schreef:
Als je je wat verder in dit forum had verdiept, had je geweten dat deze namen het hier vaak wel aardig doen. Het zijn die schelle kicks zonder bass, laserkicks of ontelbaar hoge distortion over de kicks waar het schoentje knelt.

Ok maar dan is het toch subjectief? Jij bent gewoon geen fan van schelle kicks zonder bass, laserkicks of ontelbaar hoge distortion over de kicks waar het schoentje knelt.


Gast, je wilt het gewoon niet begrijpen en je gelijk halen :lol:.

Het wordt hier zo duidelijk uitgelegd dat zelfs een peuter het verschil tussen populariteit en productiekwaliteit kan onderscheiden.

1. Gearbox staat meer voor creativiteit dan kwaliteit. Feit. Hebben ze zelf gezegd. Niemand die dit ontkent of dit vreemd vindt.

2. Het aantal mensen dat iets vet vindt is geen meter voor productiekwaliteit maar voor populariteit. Als weinig mensen iets vet vinden is het niet populair, als er veel mensen iets vet vinden is het populair. Dit is groep 5 leerstof.

3. Afwerking, frequenties, diepgaande layers, grote composities in melodieën/screeches, complexe percussie enz enz. Er zijn zo veel meetpunten voor productiekwaliteit. Daarmee kan je duidelijk de betere producers van de slechtere producers onderscheiden. Niks van dit heeft nog steeds iets te maken met populariteit.

4. En zelfs dan kunnen 3/4e van de hardstyle liefhebbers die daadwerkelijk interesse hebben in hardstyle en productie bijvoorbeeld het verschil tussen Malice - Brutalized en een Delete - Relentless horen qua kwaliteit.

Waarom zijn mensen zo op hun pik getrapt als iets wat hun smaak is wordt bekritiseerd op iets. Is het zo moeilijk te accepteren dat er dingen minder kunnen zijn voor anderen aan iets wat jij wel vet vindt. Als zoiets zo veel invloed heeft op wat je van iets vindt, dan is je "liefde" voor dat in eerste instantie ook niet heel sterk. Als je het vet vindt kan je gewoon aangeven waarom je iets vet vindt en inzien waarom anderen het niet vet zouden vinden.

Ik luister zelf overdreven lompe industrial hardcore met enorm veel distortion. Daar zit de productiekwaliteit ook niet altijd even hoog, dat geef ik graag toe. Maar ik vind het nog wel mokervet, maar ik snap prima dat anderen het niets vinden. En ik hoop dat die anderen dan ook kunnen inzien waarom ik dit wel vet vind.

Er zijn ook zat platen die qua productietechniek enorm goed zijn, maar ik vind het niks aan. En andersom zijn er platen die qua productietechniek niet best zijn, maar die vind ik geweldig. Iets vet vinden en dat iets qua productiekwaliteit goed is, zijn twee compleet verschillende dingen en gaan zeker niet altijd hand in hand.

Het een is smaak, als veel mensen die smaak hebben, wordt iets populair. Het andere is productiekwaliteit en daarmee kan je populariteit en smaak niet meten. Dat is het duidelijke verschil. Dat maakt het dat een uitverkocht feest niet voor productiekwaliteit staat, maar voor populariteit. Dat maakt het dat je reacties krijgt. Die beredenering van jou en de soortgelijke beredenering van Malice en Rebelion op HDE, maakt het dat mensen hier verontwaardigt reageren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2019 21:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Backfire schreef:
Hey hey we zijn nog niet klaar...

Hier komen de vragen waar jullie nog even door op mogen gaan:

Als de artiesten en het label Gearbox zulke slechte tracks releasen (weinig productiekwaliteit) waarom.....

- Hebben de artiesten miljoenen streams en verdienen hun boterham met deze muziek?
- Staan dan alle stages helemaal vol bij deze artiesten op ieder festival waar ze draaien?
- Verkoopt het label Gearbox en zijn artiesten een Central Studios 6 weken van te voren uit?
- Heeft het label Gearbox en de artiesten fans wereldwijd?
- Is er altijd z'n goede sfeer bij de artiesten en stages van Gearbox?


Jij antwoordt niet op mijn reactie. Aandachtspunten voor het feest. Ben echt benieuwd wat de reden is voor sommige dingen. Je gaat alleen persoonlijk en totaal niet serieus op mensen antwoorden...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2019 21:40 
 
Hardtraxx Veteran

Spalken schreef:
Backfire schreef:
Alm1ghty schreef:
Ik krijg last van mijn intersubjectieve realiteit

@backfire
Volgende keer mag je mij promo's sturen van nieuwe tracks, dan zorg ik dat deze bij de keuringsdienst terecht komen zodat wij als Hardtraxx zijnde mogen bepalen of deze tracks gereleased mogen worden en of de artiest geboekt mag worden.

Haha ja de hardtraxx kwaliteitspolitie. Zal Phil op de hoogte brengen.

Hekzitter schreef:
13 pagina's heeft ons wel iets belangrijks geleerd...

Kwaliteit heeft meerdere visie en betekenissen.

Backfire/Marvin vindt dat kwaliteit te polsen is aan hoe goed de evenementen verkopen en volle stages. En aantal streams (want dat is hoevaak de mensen het thuis/onderweg luisteren)

Dit haha


Als we puur op streams gaan letten dan kunnen we ook concluderen dat Rapper Sjors kwalitatief op hetzelfde niveau als een Physika zit, of zelfs beter is dan een Krowdexx.

Afbeelding


xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2019 10:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
En DonnyD is een liegebeest, dat is 't belangrijkste punt.


Correct! Maar vind het nog steeds een lage actie maar goed ;) , vergeven en (hopelijk) vergeten hé! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2019 11:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
Maar vind het nog steeds een lage actie maar goed ;)

Dat vinden wij ook van jouw actie
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2019 11:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De pot verwijt de ketel, liegenaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2019 11:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
DonnyD schreef:
Maar vind het nog steeds een lage actie maar goed ;)

Dat vinden wij ook van jouw actie


Wat vond je er precies laag aan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2019 12:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laten we beginnen bij de woordkeuze, het liegen en ontkennen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2019 14:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Laten we beginnen bij de woordkeuze, het liegen en ontkennen.


De woordkeuze zal 80% van ht zich wel eens schuldig aan maken hé.. Net dat de helft van ht waarschijnlijk niet is wie zegt dat ie is ;) Maar goed laten we dat vooral blijven ontkennen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2019 15:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
Alm1ghty schreef:
Laten we beginnen bij de woordkeuze, het liegen en ontkennen.


De woordkeuze zal 80% van ht zich wel eens schuldig aan maken hé.. Net dat de helft van ht waarschijnlijk niet is wie zegt dat ie is ;) Maar goed laten we dat vooral blijven ontkennen!


En naar anderen wijzen. Ook zoiets.

Denk dat de helft van HT mij onderhand wel IRL kent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2019 16:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
En naar anderen wijzen. Ook zoiets.


Haha lekker sneu blijven doen! Fijne avond hé :clap: xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2019 16:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

team #almighty
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2019 16:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
Wat vond je er precies laag aan?

"Nee, dat ben ik niet."
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2019 16:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
DonnyD schreef:
Wat vond je er precies laag aan?

"Nee, dat ben ik niet."


Wat boeit dat nou? :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2019 16:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker ontopic :P
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten