Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2018 15:53 
 
Hardtraxx Veteran

Nee, niet perse hier. Maar met het aantal mensen dat om uitleg vroeg leek het ook onvermijdelijk dat het op een of andere manier hier terug in dit topic zou komen te staan .
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2018 16:48 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Ho ho ik heb het niet over persoonlijke muzikale voorkeur, dat uitleggen is echt onbegonnen werk. Ik heb het over het verbindende element van muziek door thematiek. Dat kan dan weer wel heel prima hiermee uitgelegd worden aan de hand van het beschreven concept. Wil niet wegnemen dat het in werkelijkheid allemaal nog complexer is dan hier wordt afgespiegeld.


Broken Balance schreef:
Maar alsnog vinden 99,9% van de RR fans RR vet om de setting en sfeer die hij zet in zijn platen en imago. Stoer, militair e.d of gewoon omdat ze zijn platen vet vinden.


Sfeer en imago zijn allebei ficties. Beide concepten bestaan niet echt, maar zijn (inter)subjectieve realiteiten geproduceerd door onze hersenen.

Taal is op die manier een fictie, de rabobank is een fictie / intersubjectieve realiteit, hardtraxx is een fictie en de waarde van geld is de meest universeel geaccepteerde fictie van allemaal.

EDIT: Kom op, niemand hier Sapiens gelezen? :x


Dus Sapiens is ook gelijk de waarheid, heeft de docu een hoog cijfer, wordt hij vaker benoemd in onderzoeken?

Maar goed, je draait blijkbaar door in je illuminati confirmed gebeuren. Dat gedoe over geld heeft hier ook weer 100x niks mee te maken. Ik heb Zeitgeist 1 en 2 ook wel gezien, als elk mens dat wordt verteld en elk mens een beetje logisch nadenkt dan kunnen ze die verhalen ook wel in zien en dat dat klopt.

Ondanks dat je slimmer bent dan de rest, snap jij ondanks alle mooie dingen die je noemt het onderstaande nog steeds niet.

"Deze doorgedachte zooi heeft niks met RR en zijn marketing te maken"

RR zelf denkt niet zo ver, de fans denken niet zo ver, alleen jij omdat je toevallig wat dingen hebt gezien en je dit er aan kan linken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2018 17:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zin in Radical Redemption op PRSPCT
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2018 17:15 
 
Hardtraxx Veteran

Indy schreef:
Zin in Radical Redemption op PRSPCT


Samen met STEEN schreeuwen door de mic :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2018 17:29 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Lekker kickrolls op breakcore opnemen om als visuals te gebruiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2018 18:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Ik vind het juist echt mega verfrissend om eens een comment langer dan drie woorden en een smiley te zien. Ga zo door zou ik zeggen


Eens, zie ik ook graag. Miss topic waar je grote blokken tekst kan plempen? Ik heb nog wel een theorie waar in simulated annealing in neurale netwerken de intersubjectieve kwaliteit van Rebelion op temporale schaal verklaart mn hoofd word te zwaar van al deze intersubjectieve intelligentie
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2018 19:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

broodjebeenham schreef:
TiMOTHYb schreef:
Ik vind het juist echt mega verfrissend om eens een comment langer dan drie woorden en een smiley te zien. Ga zo door zou ik zeggen


Eens, zie ik ook graag. Miss topic waar je grote blokken tekst kan plempen? Ik heb nog wel een theorie waar in simulated annealing in neurale netwerken de intersubjectieve kwaliteit van Rebelion op temporale schaal verklaart mn hoofd word te zwaar van al deze intersubjectieve intelligentie

broodjebeenham schreef:
haha kijk mij eens dure woorden gebruiken niemand snapt mijn IQ van 329
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2018 19:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Ik vind Gunz For Hire ook vet, maar je ziet mij niet met een masker een bank overvallen. Laat staan dat ik bij een of andere fictieve huurmoordenaars groep wil horen.

Nee hoogstens met een pet van ze
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2018 19:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
broodjebeenham schreef:
TiMOTHYb schreef:
Ik vind het juist echt mega verfrissend om eens een comment langer dan drie woorden en een smiley te zien. Ga zo door zou ik zeggen


Eens, zie ik ook graag. Miss topic waar je grote blokken tekst kan plempen? Ik heb nog wel een theorie waar in simulated annealing in neurale netwerken de intersubjectieve kwaliteit van Rebelion op temporale schaal verklaart mn hoofd word te zwaar van al deze intersubjectieve intelligentie

broodjebeenham schreef:
haha kijk mij eens dure woorden gebruiken niemand snapt mijn IQ van 329


thar's the joke
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2018 19:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
TiMOTHYb schreef:
Ik vind het juist echt mega verfrissend om eens een comment langer dan drie woorden en een smiley te zien. Ga zo door zou ik zeggen


Hoe bedoel je? :lol:

hahaha oh teringlijer, snap 't nu pas. Netjes, got me :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2018 21:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik vond het feest zwaar tegenvallen. Het was niet uitverkocht en dat merkte je heel goed. Maar weinig mensen die los gingen, in ieder geval niet waar ik stond. Het geluid was heel wisselend in de zaal. En ik merk dat ik oud word in vergelijking met de nieuwe jeugd. Heb mij wel vermaakt, lekker losgegaan. Maar volgend jaar hoef ik hier niet heen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2018 21:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Beter naar Resonate Kev
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2018 22:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Dus Sapiens is ook gelijk de waarheid, heeft de docu een hoog cijfer, wordt hij vaker benoemd in onderzoeken?


Sapiens is gewoon een mooie samenvatting. Ik volg graag antropologische, filosofische en geschiedenis vakken en lees graag boeken binnen dit domein. Menselijk gedrag interesseert mij heel erg, en dan vooral de relatie van het individu tot het collectief.

Broken Balance schreef:
"Deze doorgedachte zooi heeft niks met RR en zijn marketing te maken"


Dit heeft er alles mee te maken want het legt uit hoe en waarom mensen zich gedragen in een collectief. Dat mensen er niet over nadenken betekent niet dat het niet zo is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2018 00:21 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Je zegt het zelf al, ze denken er niet over na, dat verslaat het hele punt al. Ze doen het niet om jouw redenen.

De filosofie en wetenschap over groepsvorming en binding is 100% niet iets waar die mensen aan denken en ook niet iets waar RR zijn marketing campagne omheen heeft gemaakt.

Het is filosofie, geen marketingstrategie. Marketing gebruikt een bepaalde filosofie (dat is dan weer mijn opleiding), sommige bedrijven gaan zo ver als dat voor hun marketing (niet als uitgangspunt maar gebruiken de wetenschap wel als basis). Apple doet dat heel goed. Maar RR? Nee.. die heeft gewoon zijn idee om zijn act naar buiten gebracht en het sloeg aan. Dat militaire in zijn act sluit nou eenmaal goed aan bij raw. Dat is gewoon simpele effectieve marketing waar iedereen wel 1+1=2 in ziet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2018 00:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vervang het woord marketing eens voor branding.. wellicht snijdt het dan wel hout.

:whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2018 00:54 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Robbie M schreef:
Vervang het woord marketing eens voor branding.. wellicht snijdt het dan wel hout.

:whistle:


Branding is het logo en de huisstijl, marketing is alles er om heen en hoe alles naar buiten wordt gebracht. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2018 01:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:x

Brand identity (oftewel: positionering) is dat wat een merk uniek maakt en onderscheidt van anderen. Hieraan zijn belangrijke eigenschappen verbonden, zoals een bepaalde kleur, logo, naam of symbool. Denk aan de mentale en functionele verbindingen die mensen leggen met een merk, zoals het rood van Coca Cola, de duurzaamheid van The North Face en het logo van Nike.

Marketing is slechts een middel om deze identiteit naar de consument te communiceren. Sterker nog: branding is eigenlijk het tegenovergestelde van marketing. Zo is marketing het actief promoten van een product of service en dient het als een ‘pushfactor’. Er wordt actief een boodschap uitgedragen die de verkoop van een product of dienst moet stimuleren. Hieraan voorafgaand is het belangrijk dat de branding in orde is. Dit ligt ten grondslag aan marketing en is de ‘pullfactor’. Branding is de uitdrukking van de essentiële waarde of waarheid die de basis vormt van een organisatie, product of dienst. Het is hoe de kenmerken, waarden en attributen, die duidelijk maken wat het merk wel of niet is, worden gecommuniceerd. Een merk kan mensen aansporen om een bepaald product te kopen en ondersteunt de marketing- en salesactiviteiten, maar zegt nooit expliciet: ”Koop me.”

Bron: frankwatching
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2018 09:15 
 
Hardtraxx Newbie

Wauw is dit hier nog altijd bezig :cry: , Feest is ondertussse al gedaan hoor :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2018 09:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Tmmy schreef:
Wauw is dit hier nog altijd bezig :cry: , Feest is ondertussse al gedaan hoor :aww:


Verlengde afterparty :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2018 11:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Goldenstyle schreef:
Verlengde afterparty :beer:


Count me in! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2018 11:16 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Robbie M schreef:
:x

Brand identity (oftewel: positionering) is dat wat een merk uniek maakt en onderscheidt van anderen. Hieraan zijn belangrijke eigenschappen verbonden, zoals een bepaalde kleur, logo, naam of symbool. Denk aan de mentale en functionele verbindingen die mensen leggen met een merk, zoals het rood van Coca Cola, de duurzaamheid van The North Face en het logo van Nike.

Marketing is slechts een middel om deze identiteit naar de consument te communiceren. Sterker nog: branding is eigenlijk het tegenovergestelde van marketing. Zo is marketing het actief promoten van een product of service en dient het als een ‘pushfactor’. Er wordt actief een boodschap uitgedragen die de verkoop van een product of dienst moet stimuleren. Hieraan voorafgaand is het belangrijk dat de branding in orde is. Dit ligt ten grondslag aan marketing en is de ‘pullfactor’. Branding is de uitdrukking van de essentiële waarde of waarheid die de basis vormt van een organisatie, product of dienst. Het is hoe de kenmerken, waarden en attributen, die duidelijk maken wat het merk wel of niet is, worden gecommuniceerd. Een merk kan mensen aansporen om een bepaald product te kopen en ondersteunt de marketing- en salesactiviteiten, maar zegt nooit expliciet: ”Koop me.”

Bron: frankwatching


Bedankt voor de uitleg, maar dit is alsnog precies wat ik zeg en bedoel :P

Alleen zeg jij nu opeens brand identity in plaats van branding.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2018 11:40 
 
Hardtraxx Elite

Even het topic terug gelezen op aanraden van de groepsapp.

Snap maar de helft van de meeste lappen tekst, zal aan mij liggen :lol:
Eigenlijk hoort deze bullshit over illuminatie en kwats niet in zo'n topic. Man man man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2018 12:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bullshit over illuminatie? Is gewoon echt heel logisch wat onze einstein mark zegt. Uiteindelijk bedoelt hij redelijk hetzelfde als BB hele tijd zegt, maar dan met 140+ IQ woorden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2018 14:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nu is het weer klaar met de pret. Graag on-topic verder en als je niet op een serieuze manier kan deelnemen aan deze discussie, hou je er dan buiten :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2018 15:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit is toch wel tof hoor! Joey ontmoet oma na z'n set:

https://www.instagram.com/p/Bp6vo-mDk9s/?utm_source=ig_web_copy_link

:loving:
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten