Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Sjaakie P wrote:Helaas moet ik ook deze editie weer missen, vriendin is dit weekend jarig en dat mag ik helaas niet missen
Het weekend duurt langer dan alleen vrijdagavond.
Artiest
1973 posts member since 2009
Leuk dat jullie er bij zijn :D

Nog wat muziek om op te warmen:

The Funky Cat #7 HYPE!!! Spotify playlist View on Spotify

The Funky Cat episode 28 ~ hosted by Geck-o ~ March 2018
The Funky Cat episode 28 ~ hosted by Geck-o ~ March 2018

View on SoundCloud
Artiest
Mocht je al die vette muziek even zat zijn ;) kun je altijd even een vette kleurplaat in elkaar timmeren in de chillout area!

De creaties van afgelopen editie staan nu ook online: https://www.facebook.com/media/set/?set ... 868983a07b

Image
Hardtraxx Veteran
5113 posts member since 2017
last seen 1 day ago
Ik was op de basisschool al geen held met wasco... maar die tekening van mijn slaat echt alles. Ook die titel: "creative anatomy" :lol:
Artiest
Hekzitter wrote:Ik was op de basisschool al geen held met wasco... maar die tekening van mijn slaat echt alles. Ook die titel: "creative anatomy" :lol:
Haha het is een pareltje hoor :lol:

Ennnnnnn de timetable is hier!

Image
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Zin in! :thumbsup:

Ook zeer benieuwd naar het cleansing ritual
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2022
Moet deze helaas ook weer laten schieten door aanhoudende keelontsteking :cry:. Kut leef
Hardtraxxer
306 posts member since 2016
last seen Mar 2021
RoyAPO wrote:Moet deze helaas ook weer laten schieten door aanhoudende keelontsteking :cry:. Kut leef
Eerst jij afgevallen en nu is mijn broer ook nog dronken van de trap gevallen gister en heeft die last van zijn voet.... xd Gelukkig wilde hij nog wel mee dus vanavond zeker aanwezig! :beer:
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2022
:lol: :lol:

Veel plezier vanavond!
Hardtraxx Veteran
Tot vanavond, groetjes.
Hardtraxx Elite
2594 posts member since 2010
last seen Mar 2023
De het maar weer een mooie avond mag worden :beer:
Hardtraxx Veteran
Alleen maar dikke setjes gehoord, maar vooral Stoik was echt gruwelijk vet. :worship: M'n mond viel gewoon een aantal keer open van verbazing tijdens die set. Die derde (?) plaat was echt kneitervet.

Aankleding ook weer enorm origineel (dat maandverband langs de trap :lol: ) en die masseur was een leuke toevoeging, die kerel was goed.
Last edited by Joey on 18 Mar 2018 00:06, edited 1 time in total.
Hardtraxx Elite
2613 posts member since 2015
last seen Jun 2026
Ik heb me enigsinds nog goed kunnen vermaken hier, ondanks ik helemaal gesloopt was. :yawn: Eerste weekje op school en meteen mee op ponykamp. Een normaal mens zou lekker in het bedje gaan liggen. :P

Mijn beeld vooraf van het feest (vooral muziekaal) kwam niet helemaal overeen met de werkelijkheid. Na gisteren ben ik er achter gekomen dat ik eigenlijk voor geen meter kan dansen. :whistle: De aankleding en absurde details waren wel heel vet. :thumbup:

De sets van STOIK & Bitface waren voor mij de verrassingen van de avond.

Na afloop was het voor mij niet meer haalbaar om in één stuk door te rijden, dus maar even een uurtje of drie liggen slapen op een snelwegparking in Nieuwegijn. :sleep:

Nog iemand van hier gesproken, vergeef me dat ik het mij amper kan herinneren. ;)
Hardtraxx Veteran
Joey wrote:Die derde (?) plaat was echt kneitervet.
View on YouTube
Met dank aan Yannick.
Hardtraxx Veteran
4684 posts member since 2016
last seen Dec 2024
Joey wrote: Met dank aan Yannick.
:kiss:
Hardtraxx Elite
2202 posts member since 2013
last seen Jan 2026
Was een hele mooie editie. STOIK was inderdaad echt gruwelijk vet, rest van de avond was ook genieten. Hopelijk zijn de sets opgenomen of komen de tracklists binnenkort. :)
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Heerlijke avond gehad! Alle sets die ik gehoord heb (tot eind van D00d) waren erg lekker. Met bijzondere vermelding voor STOIK, was heel vet.
Enige nadeel was dat de trein van Amsterdam niet terug reed en die erna vertraging had, flink koud daar op Amsterdam!
Hardtraxx Elite
2256 posts member since 2015
last seen Mar 2025
Laat die STOIK nog eens komen, wat was dat gruwelijk vet :worship: . Verder geen enkele slechte set gehoord, muzikaal is dit feest zo ontzettend fijn. Daarnaast was de aankleding en sfeer natuurlijk ook weer dik in orde. Lekker komkommertje gegeten aan de bar :D