Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2018 11:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sjaakie P schreef:
Helaas moet ik ook deze editie weer missen, vriendin is dit weekend jarig en dat mag ik helaas niet missen

Het weekend duurt langer dan alleen vrijdagavond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2018 12:20 
 
Artiest

Leuk dat jullie er bij zijn :D

Nog wat muziek om op te warmen:

The Funky Cat #7 HYPE!!! Spotify playlist https://open.spotify.com/user/gecko_mus ... x1i9TWg5zA

The Funky Cat episode 28 ~ hosted by Geck-o ~ March 2018
hardtrance/the-funky-cat-episode-28-hosted-by-geck-o-march-2018-t63034.html

Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2018 22:04 
 
Artiest

Mocht je al die vette muziek even zat zijn ;) kun je altijd even een vette kleurplaat in elkaar timmeren in de chillout area!

De creaties van afgelopen editie staan nu ook online: https://www.facebook.com/media/set/?set ... 868983a07b

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2018 15:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik was op de basisschool al geen held met wasco... maar die tekening van mijn slaat echt alles. Ook die titel: "creative anatomy" :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2018 16:46 
 
Artiest

Hekzitter schreef:
Ik was op de basisschool al geen held met wasco... maar die tekening van mijn slaat echt alles. Ook die titel: "creative anatomy" :lol:

Haha het is een pareltje hoor :lol:

Ennnnnnn de timetable is hier!

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2018 17:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zin in! :thumbsup:

Ook zeer benieuwd naar het cleansing ritual
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2018 17:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moet deze helaas ook weer laten schieten door aanhoudende keelontsteking :cry:. Kut leef
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2018 11:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Moet deze helaas ook weer laten schieten door aanhoudende keelontsteking :cry:. Kut leef


Eerst jij afgevallen en nu is mijn broer ook nog dronken van de trap gevallen gister en heeft die last van zijn voet.... xd Gelukkig wilde hij nog wel mee dus vanavond zeker aanwezig! :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2018 11:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol:

Veel plezier vanavond!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2018 14:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tot vanavond, groetjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2018 21:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

De het maar weer een mooie avond mag worden :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2018 15:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alleen maar dikke setjes gehoord, maar vooral Stoik was echt gruwelijk vet. :worship: M'n mond viel gewoon een aantal keer open van verbazing tijdens die set. Die derde (?) plaat was echt kneitervet.

Aankleding ook weer enorm origineel (dat maandverband langs de trap :lol: ) en die masseur was een leuke toevoeging, die kerel was goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2018 17:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik heb me enigsinds nog goed kunnen vermaken hier, ondanks ik helemaal gesloopt was. :yawn: Eerste weekje op school en meteen mee op ponykamp. Een normaal mens zou lekker in het bedje gaan liggen. :P

Mijn beeld vooraf van het feest (vooral muziekaal) kwam niet helemaal overeen met de werkelijkheid. Na gisteren ben ik er achter gekomen dat ik eigenlijk voor geen meter kan dansen. :whistle: De aankleding en absurde details waren wel heel vet. :thumbup:

De sets van STOIK & Bitface waren voor mij de verrassingen van de avond.

Na afloop was het voor mij niet meer haalbaar om in één stuk door te rijden, dus maar even een uurtje of drie liggen slapen op een snelwegparking in Nieuwegijn. :sleep:

Nog iemand van hier gesproken, vergeef me dat ik het mij amper kan herinneren. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2018 01:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Die derde (?) plaat was echt kneitervet.


Met dank aan Yannick.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2018 01:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Met dank aan Yannick.


:kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2018 19:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Was een hele mooie editie. STOIK was inderdaad echt gruwelijk vet, rest van de avond was ook genieten. Hopelijk zijn de sets opgenomen of komen de tracklists binnenkort. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2018 08:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijke avond gehad! Alle sets die ik gehoord heb (tot eind van D00d) waren erg lekker. Met bijzondere vermelding voor STOIK, was heel vet.
Enige nadeel was dat de trein van Amsterdam niet terug reed en die erna vertraging had, flink koud daar op Amsterdam!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2018 18:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Laat die STOIK nog eens komen, wat was dat gruwelijk vet :worship: . Verder geen enkele slechte set gehoord, muzikaal is dit feest zo ontzettend fijn. Daarnaast was de aankleding en sfeer natuurlijk ook weer dik in orde. Lekker komkommertje gegeten aan de bar :D
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten