Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2017 15:04 
 
Artiest

Afbeelding

Feest: The Funky Cat #7 with Geck-o & Friends
Datum: 16-03-2018
Tijd: 22:00 - 05:00
Locatie: P60 Amstelveen
Leeftijd: 18+
Prijs: €15,00
Ticketsale: https://frontoffice.paylogic.nl/?event_ ... le_id=1914
FB event page: https://facebook.com/events/127683457893336/

PURIFY YOUR DIRTY MIND
DIRTIFY YOUR PURE SOUL

The Funky Cat opens the doors to its wellness resort at P60 Amstelveen. Join our steaming soundbath, cover yourself in filthy basslines and wash it all off with soothing melodies. Our artists will guide you through a dirty cleansing ritual!

Line-up:
22:00-23:30 Bold Action
23:30-00:30 STOIK (AT)
00:30-02:30 Geck-o
02:30-03:45 Wavolizer presents D00d (DK)
03:45-05:00 bitface (drum & bass set)
with a cleansing ritual around 01:30

Check de aftermovies van de afgelopen edities om de sfeer te proeven :thumbsup:
https://youtube.com/watch?v=4JuPqP8fXKk ... DCkR9qH0WQ

En de foto's: http://bit.ly/TFC6photos

Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2017 20:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JA duidelijk weer aanwezig! Laatste editie was geweldig en heeft mijn eerste editie met vlag en wimpel overtroffen. Kijk nu al uit naar de LU.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2017 23:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
JA duidelijk weer aanwezig! Laatste editie was geweldig en heeft mijn eerste editie met vlag en wimpel overtroffen. Kijk nu al uit naar de LU.


Niets speciaal, WEER Geck-o, bitface, ... begint ondertussen wel op AoD te lijken
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2017 15:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:

Niets speciaal, WEER Geck-o, bitface, ... begint ondertussen wel op AoD te lijken

En Q-Dance...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 09:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zamble schreef:
Grim schreef:

Niets speciaal, WEER Geck-o, bitface, ... begint ondertussen wel op AoD te lijken

En Q-Dance...


Als je een vriendin hebt krijg je 9 van de 10 keer ook dezelfde seks. En toch duik je er elke keer weer op. Kortom ik koop gewoon een kaartje want ik weet ook niet wat ik aan het zeveren ben
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 09:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Zamble schreef:
Grim schreef:

Niets speciaal, WEER Geck-o, bitface, ... begint ondertussen wel op AoD te lijken

En Q-Dance...


Als je een vriendin hebt krijg je 9 van de 10 keer ook dezelfde seks. En toch duik je er elke keer weer op. Kortom ik koop gewoon een kaartje want ik weet ook niet wat ik aan het zeveren ben

:lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 09:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Zamble schreef:
Grim schreef:

Niets speciaal, WEER Geck-o, bitface, ... begint ondertussen wel op AoD te lijken

En Q-Dance...


Als je een vriendin hebt


Ja daar stopt het dus al xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 13:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Optie. Tegen die tijd maar eens kijken of ik weer ga ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 22:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Niets speciaal, WEER Geck-o, bitface, ... begint ondertussen wel op AoD te lijken


Sowieso alleen maar vriendjespolitiek bij ons :evil:

Maar ff serieus, is dit gemeend als kritiekpuntje? Ervaren mensen het zo op deze manier? We doen in ieder geval flink ons best om iedere keer iets unieks neer te zetten, zowel qua bijzondere acts als diverse sets van onze residents. Ik heb zelf volgens mij geen enkele track dubbel gedraaid in de 3 sets die ik op TFC heb neergezet en probeer ook elke keer met een ander "concept" qua stijl en opbouw te komen. Maar goed, ik kan me ook wel weer voorstellen dat je dat niet kan ruiken door alleen naar de lineup te kijken ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2017 07:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee dat ervaren we niet zo hoor :) die Belg loopt gewoon weer dom te lullen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2017 10:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Nee dat ervaren we niet zo hoor :) die Belg loopt gewoon weer dom te lullen :P


Dit.

Was maar als een grapje bedoelt. :D

Als je puur naar de line-up kijkt is het inderdaad vaak hetzelfde maar het gaat tenslotte om wat je iedere keer draait. Ben zelf slechts 1x naar TFC geweest maar als je inderdaad elke keer een compleet andere set (qua tracklist) neer zet dan maakt het echt helemaal niets uit. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2017 11:56 
 
Artiest

De foto's van afgelopen editie staan nu online :D
Check https://www.facebook.com/media/set/?set ... 74687bbeb6

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2018 18:56 
 
Artiest

De komende dagen gaan we de lineup aankondigen :)

De eerste naam mag geen verrassing zijn... ik ga een lange set draaien, met veel nieuw materiaal :bomb:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2018 20:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:clap: :clap: :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2018 21:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Waarschijnlijk wel aanwezig alhoewel even afwachten wat we gaan de doen met de voetbal de dag erna.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2018 22:51 
 
Hardtraxx Elite

Wederom een optie, maar het blijft een eind reizen.. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2018 23:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Editie 5 was ik voor het eerst (en tot nog toe ook het laatst) aanwezig, maar na een gesprek op TC Classics waar Geck-o me heeft aangeraden om gewoon te gaan en me maar te laten meeslepen in wat er allemaal gebeurt toch wel nieuwsgierig om het nog een keer met een wat meer open-minded instelling te gaan proberen. Waarschijnlijk wel weer aanwezig dus. Ook nog eens op tijd (kwart over 6) thuis, is ook wel eens prettig. :)

Onthafloorx schreef:
Wederom een optie, maar het blijft een eind reizen.. :(

Ik wou zeggen "Dat zal toch wel meevallen" maar jullie zijn gewoon zo'n 3 uur onderweg om alleen al in Zeeland te komen, wtf. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2018 00:02 
 
Hardtraxx Elite

Onthafloorx schreef:
Wederom een optie, maar het blijft een eind reizen.. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2018 10:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Ik wou zeggen "Dat zal toch wel meevallen" maar jullie zijn gewoon zo'n 3 uur onderweg om alleen al in Zeeland te komen, wtf. :lol:

En dan zeuren mensen soms dat ze 'maar liefst één uur moeten reizen'. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2018 10:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jaa die reistijden zijn bizar, van Awakenings was ik ook gewoon weer pas om 12 uur smiddags thuis ofzo. Plus het is ook nog eens echt heel duur (of je nou met de auto gaat of OV). Als ik wat dichter in de buurt had gewond had ik sws nog geen enkele editie gemist.

Mag ik nog eens een suggestie doen, kunnen jullie hier niet eens een classic trance setje neerzetten? Hoeft natuurlijk niet deze editie te zijn ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2018 20:52 
 
Artiest

De volgende naam op de lineup is STOIK uit Oostenrijk! Hij zal voor veel van jullie nog onbekend zijn, maar dat zal snel veranderen - we gaan namelijk een hoop van zijn muziek uitbrengen dit jaar :)

Hij heeft zijn skills opgedaan in hardstyle onder de naam D-Mon, maar deze jongen begrijpt de subtiliteit van muziek maar al te goed. We bieden graag een podium voor zijn progressieve, psychedelische subground-achtige stijl. Om alvast te proeven kun je komende vrijdag 20:00 luisteren naar The Funky Cat's radio show op Q-dance Radio, met guestmixes van STOIK en Hatom.



Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2018 21:41 
 
Hardtraxx Veteran

D-mon, ja die ken ik nog wel. Had wel een paar leuke releases op hardmusicrecords.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2018 01:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Mon, platen werden toch regelmatig gedraaid door de grotere dj's in de scene zoals Frequencerz en Ran-D. Benieuwd wat hij nu gaat brengen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2018 02:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
progressieve, psychedelische subground-achtige stijl


Klinkt interessant. :) Vrijdag eens intunen als ik er aan denk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2018 12:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jordy schreef:
D-Mon, platen werden toch regelmatig gedraaid door de grotere dj's in de scene zoals Frequencerz en Ran-D. Benieuwd wat hij nu gaat brengen.


Vond die Devil in my veins altijd dikke plaat, benieuwd wat hij in de toekomst gaat brengen.
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten