Rickzel wrote:Ja dit trek ik ook heel slecht, positieve gedoe altijdkingxxl wrote:STVK wrote: alleen maar positief over alles en iedereen.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
- View the latest post: Qapital - The Alpha State (02-04-2022, Ziggo Dome, Amsterdam)
- View the latest post: QAPITAL (06-04-2018, Ziggo Dome, Amsterdam)
- View the latest post: Qapital (02-04-2016, Ziggo Dome, Amsterdam)
- View the latest post: Dont Let Daddy Know (02-03-2024, Ziggo Dome, Amsterdam)
- View the latest post: Gearbox digital - Pole Position Ziggodome (30-12-2023, Ziggo Dome, Amsterdam)
Active topics in Feesten
- View the latest post: Jay Reeve presents Melodic Madness (26-09-2026, Poppodium 013, Tilburg)
- View the latest post: Dirty Workz 20 Years ADE (21-10-2026, Chicago Social Club, Amsterdam)
- View the latest post: Sunset Festival (19-09-2026, Lilse Bergen, Lille)
- View the latest post: Vroeger Was Alles Beter Indoor (24-10-2026, Brabanthallen, Den Bosch)
- View the latest post: Decibel Outdoor 2026 Natures Rhythm (28, 29 & 30 aug. 2026, Hilvarenbeek)
Moderators
Hard News is inderdaad gewoon een promotiekanaal, en werken nauw samen met organisaties. die lijstjes als "10 redenen waarom je naar decibel moet komen" komen ook gewoon vanuit b2s.kingxxl wrote:Alles wat ik van Hard News op facebook voorbij zie komen weet ik al via hardtraxx of facebookpagina's van artiesten. Laatst toevallig een review gelezen en die was inderdaad alleen maar positief over alles en iedereen. Kan zulke nieuwspagina's niet serieus nemen.STVK wrote:Idd, wat Klapstoel zegt. Hard News wordt dan ook meer ingezet als marketingbureau en zal echt geen kritische meningen gaan uiten richting organisaties en/of artiesten.
Jammer van Renegades, nooit vet gevonden en extreem overplayed nu al
Verder prima aftermovie van een enorm vet feest
Verder prima aftermovie van een enorm vet feest
M'n ogen kunnen het amper bijhouden, maar wat een vette beelden 
Wat een drukte zeg.. Al met al vond ik het vorig jaar toch mooier 
Hele toffe aftermovie, lekker tempo geëdit wat ik inderdaad ook een pluspunt vind.
Ik vind het stukje met Renegades echt te snel geëdit, je hebt het eerste beeld nog niet in je opgenomen en je bent alweer tien beelden verder.. Rest van de aftermovie is dit al een stuk beter en kijkt het zich naar mijn mening ook een stuk prettiger weg
Inderdaad zeg, word er gewoon misselijk van.Fantazoo wrote:Ik vind het stukje met Renegades echt te snel geëdit, je hebt het eerste beeld nog niet in je opgenomen en je bent alweer tien beelden verder.. Rest van de aftermovie is dit al een stuk beter en kijkt het zich naar mijn mening ook een stuk prettiger weg
-
KHardtraxxer
- 698 posts member since 2013
- last seen 10 days ago
SNELLER = HARDER = BETER!!@#!!#
2:40 splitsecond kingxxl in z'n natuurlijke habitat
Ik vind het door die snelle beelden wel heerlijk wegkijken eigenlijk..
En nu weet ik zeker dat jij een kammeraad bent van Daankingxxl wrote:2:40 splitsecond kingxxl in z'n natuurlijke habitat
Hahahahahaha jupppppLeDuif wrote:En nu weet ik zeker dat jij een kammeraad bent van Daankingxxl wrote:2:40 splitsecond kingxxl in z'n natuurlijke habitat
Sets staan online op de Mixcloud van Q dance van oa P&D, PN, Mind Dimension, MYST en Atmozfears VS SZP
Edit: dat gegil en geschreeuw tijdens die Mind Dimension set godverdomme

Edit: dat gegil en geschreeuw tijdens die Mind Dimension set godverdomme
Vet, maar altijd zo jammer dat die geluidskwaliteit zo matig is. Was met opnames van ran-d exclusive ook al zo. Wat is er moeilijk aan even een recorder aan een uitgang van de mixer te hangen 
Net MD set geluisterd maar geluidskwaliteit is meer dan prima hoor!
View on Mixcloud
Schitterend hoe je iemand hoort schreeuwen van geluk als 'ie hoort dat de eerste plaat Definition of a Brainkiller is
Schitterend hoe je iemand hoort schreeuwen van geluk als 'ie hoort dat de eerste plaat Definition of a Brainkiller is
Last edited by corneelwr on 22 May 2017 14:31, edited 1 time in total.
Zou zomaar iemand van hier kunnen zijn lijkt me hahacorneelwr wrote:View on Mixcloud
Sowieso YannickvdkHekzitter wrote:Zou zomaar iemand van hier kunnen zijn lijkt me hahacorneelwr wrote:View on Mixcloud
Misschien is het wel jouw geschreeuw helemaal vanuit zaal 1 toen Faith In Your Dj gedraaid werd.Thermometer wrote: Sowieso Yannickvdk