Euforische artiesten zijn gewoon minder origineel 
Ligt eraan wie he.RTM93 wrote:Euforische artiesten zijn gewoon minder origineel
Ligt eraan wie he.RTM93 wrote:Euforische artiesten zijn gewoon minder origineel
Laat me niet lachenRTM93 wrote:Euforische artiesten zijn gewoon minder origineel
Van elke track die je gebruikt een nieuwe edit maken gaat heel veel tijd in zitten. Lijkt me wel even wat anders dan alleen maar een aantal short edits en minieme veranderingen toevoegen aan je bestaande tracks. Voordeel is dat Delete ontzettend veel mogelijkheden ziet bij het aanpassen van een track, wat zijn live act naar mijn mening ook een stuk interessanter maakt dan vele andere live acts.Deanster wrote:Origineel is het zeker! Snap niet waarom een euforische artiest dit ook probeert of gaat hier echt ontzettend veel tijd in zitten?
Dus door het publiek was de set van Thera een minpunt of? Lijkt me niet dat het publiek invloed kan hebben op de kwaliteit van een setFTN wrote: -Thera (kan liggen aan de duisters die naast me stonden op dat moment)
Chronic Disorder kwam ook nog voorbijcorneelwr wrote:Oh ja, ook al is het al gezegd hier, nog even de complimenten voor RR die Demons (Promo Remix) en Thrillseeka draaide
Scherp! Fijn om een keer het origineel te horen ipv weer een mash upFreekje wrote:Chronic Disorder kwam ook nog voorbijcorneelwr wrote:Oh ja, ook al is het al gezegd hier, nog even de complimenten voor RR die Demons (Promo Remix) en Thrillseeka draaide
Ik zag wel volk rondlopen waarvan ik 99% zeker weet dat het zakkenrollers waren. Wel even mijn handen op mijn broekzakken gehouden, maar verder kun je toch niks er tegen doen.Rickzel wrote:Maar verder niemand wiens telefoon ook gejat is? Hoorde namelijk bij de gevonden voorwerpen dat er echt al heel veel meldingen van gestolen telefoons gemaakt waren...
De draaitafel zelf was meegenomen, dat zou iedereen kunnen doen die een draaitafel heeft (weet niet hoe je dit kan kortsluiten met party-vervoer). In inderdaad, tijdens een stop met alle bussen gingen de deuren van de onderkant open en kwam daar ook een kabel uit hahaRTM93 wrote:Ik reis al bijna 3 jaar met alle soorten party bussen en beatbuzz ed. Dus dat je niet fatsoenlijk kan praten tijdens de reis ben ik al wel een beetje gewend aan geraakt. Schijnt dat je in de onderkant van de bus ook portable grote speakerbox en versterkers hebt en een draaitafel?G1LL wrote:Ziek geluid zit er in die bus, kan ook snoeihard. Valt wat tegen als je de hele reis rustig met elkaar wil praten, maar je komt wel lekker in de feest stemming
Kill The Noise:Chroman wrote:Boomstick en Fuck This Nation sowieso, verder misschien Gods nog?FTN wrote:E-force komt met een album schijnt dat er vier nummers van gedraaid zijn naar eigen zeggen in psyko vlog
zelf niks gehoord