Poooh wat fijn! 
Related topics
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Nuracore | Brennan Heart
- View the latest post: Skandalig Winter Wonderland DJ Contest // Early to the Millenium
- View the latest post: Nuracore @ Decibel Outdoor 2026 | Full Liveset
- View the latest post: Silvio Aquila - Decibel Outdoor 2026
- View the latest post: Charon pres. RWND 10 YRS | w. Silvio Aquila
Moderators
Beter dan dit is er gewoon nu niet, Delete staat ver bovenaan

-
AHardtraxxer
- 771 posts member since 2015
- last seen 24 days ago
Thermometer wrote:The Truth VIP
Niks aan toe te voegenG1LL wrote:Beter dan dit is er gewoon nu niet, Delete staat ver bovenaan![]()
Deze live-act. Wat een ongekende eindbaas. Die Embrace It & The Truth VIP's
.
Thermometer wrote:The Truth VIP
-
MHardtraxx Addict
- 1979 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Ja, echt gigantisch vet 
chas1n wrote:Deze live-act. Wat een ongekende eindbaas. Die Embrace It & The Truth VIP's.
Waar denkt deze gast wel mee bezig te zijn is dit wel legaal in ons land? Niet. Meer. Normaal.
Vooral deze, man man man.kevin-field wrote:3. Warface & Delete - The Truth (VIP)
5. Delete - D (VIP)
14. Delete - Advanced Technology (VIP)
16. Delete - Embrace It (VIP)
17. Titan & Delete - Bitch Fight (VIP)
Vind het allemaal eerlijk gezegd wel meevallen na een paar keer luisteren, niks nieuws, wel hard, is live gewoon veel leuker.
Heb nu al een paar VIP sets meegemaakt maar vond deze toch wel de uitblinker! Wat een baas is het ook.
Stuur hem terug! Willen jullie meer of minder Australiërs???Jordi wrote:Waar denkt deze gast wel mee bezig te zijn is dit wel legaal in ons land? Niet. Meer. Normaal.
Evenveel als nu. Maar dan sturen we Outbreak terug en mag Vazard hier heen komen.The Skribbler wrote:Stuur hem terug! Willen jullie meer of minder Australiërs???Jordi wrote:Waar denkt deze gast wel mee bezig te zijn is dit wel legaal in ons land? Niet. Meer. Normaal.
Waar kan ik tekenen?Thommy wrote:Evenveel als nu. Maar dan sturen we Outbreak terug en mag Vazard hier heen komen.The Skribbler wrote:Stuur hem terug! Willen jullie meer of minder Australiërs???Jordi wrote:Waar denkt deze gast wel mee bezig te zijn is dit wel legaal in ons land? Niet. Meer. Normaal.
Vazard met meer Nederlandse boekingen
Opzich heeft het ook wel iets dat die zo weinig in Nederland draait. Was hierdoor echt ontzettend hyped bijvoorbeeld voor Q-Base & Defqon.Redman wrote: Vazard met meer Nederlandse boekingen
-
IHardtraxxer
- 160 posts member since 2013
- last seen Feb 2021
Wat blijft deze act toch geniaal
Was er bij deze set helaas niet bij maar dit moet ongetwijfeld de beste set van de avond zijn geweest 
Vond de set zelf ontzettend vet ja. Echter was, waar ik stond, de sfeer ontzettend matig. Speelt toch mee in de beleving. Vooral hierom, heb ik me beter vermaakt op de andere VIP setjes.ivo024 wrote:Wat blijft deze act toch geniaalWas er bij deze set helaas niet bij maar dit moet ongetwijfeld de beste set van de avond zijn geweest
Misschien wel gewoon een verkeerde plek uitgekozen