Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2019 18:49 
 
Hardtraxx Veteran



Tracklist:

01. Delete - Virtue (VIP Edit)
02. Delete - Take it Back (VIP Edit)
03. Delete & Warface - Addicted (VIP Edit)
04. Delete - Kick It (VIP Edit)
05. Delete - Malfunction (VIP Edit)
06. Delete & Regain - Always Angry (VIP Edit)
07. Delete & Deetox - Unstoppable (VIP Edit)
08. Delete & Warface - The Baddest (VIP Edit)
09. Delete & Deetox - Alone (VIP Edit)
10. Delete & Psyched - Take It, Leave It (VIP Edit)
11. Delete & Deetox - Android (VIP Edit)
12. Delete - Victorious (VIP Edit)
13. Delete - Fast Lane (VIP Edit)
14. End Of Line - Strive For Domination (VIP Edit)
15. Delete ft. MC Livid - Don't Hold Back (VIP Edit)
16. Delete & E-Force - Pleasure & Pain (VIP Edit)
17. Delete - Funk (VIP Edit)
18. Delete - Just Do It (VIP Edit)
19. Delete - Disco Weapon (VIP Edit)
20. Delete - Louder (VIP Edit)
21. Delete - Genocide (VIP Edit)
22. Delete - Power (VIP Edit)
23. Rebelion - Salvation (Delete Remix) (VIP Edit)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2019 21:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:

01. Delete - Virtue (VIP Edit)
05. Delete - Maltfunction (VIP Edit)
06. Delete & Regain - Always Angry (VIP Edit)
11. Delete & Deetox - Android (VIP Edit)
16. Delete & E-Force - Pleasure & Pain (VIP Edit)
21. Delete - Genocide (VIP Edit)


:surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2019 23:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zitten een paar hele dikke tracks tussen, maar het is de laatste tijd wel steeds meer een bij elkaar geraapt zooitje aan het worden. De eerdere VIP sets zaten, naast dat de VIP edits zelfs erg dik waren waren, ook nog 's heel erg goed in elkaar (in de zin met spelen van vocalen, screeshes, kicks en nummers die goed bij elkaar passen).

Nu had ik mij hier echt top op vermaakt live dit half uur, maar Delete VIP is wel 's beter geweest. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2019 08:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Zitten een paar hele dikke tracks tussen, maar het is de laatste tijd wel steeds meer een bij elkaar geraapt zooitje

Ja inderdaad, samenhang is ver te zoeken tegenwoordig. Wat een aanfluiting met momenten.
Wel een paar hele dikke tracks :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2019 09:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Voor Malfunction zit nog Killaheadz - Fix Your Speakerz (Delete Remix) (VIP Edit).

Grootste gedeelte blijft erg tof, maar toch ook een paar matige edits erbij (zoals. bijv. Victorious >.< )
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2019 09:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ondanks dat hier weer een aantal hele vette nieuwe edits tussen zitten (Virtue :loving: ) was dat dit de minste VIP-set die ik heb meegemaakt. De overgangen zijn vrij random en af en toe slordig. Daarnaast werd ik in de voorafgaande sets altijd wel ergens door verrast; dat ontbreekt in deze set ook.

Heb me hier prima op vermaakt die avond, maar hij kan veel beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2019 09:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De tering, die The Power edit klapt er wel even op zo vroeg in de ochtend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2019 10:02 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Zitten een paar hele dikke tracks tussen, maar het is de laatste tijd wel steeds meer een bij elkaar geraapt zooitje aan het worden. De eerdere VIP sets zaten, naast dat de VIP edits zelfs erg dik waren waren, ook nog 's heel erg goed in elkaar (in de zin met spelen van vocalen, screeshes, kicks en nummers die goed bij elkaar passen).

Nu had ik mij hier echt top op vermaakt live dit half uur, maar Delete VIP is wel 's beter geweest. :thumbsup:


Ik deel deze mening helemaal! Prima vermaakt voor een half uur, maar het was een onsamenhangend geheel. Stuk voor stuk vette nummers, maar helaas volgens de huidige trend wordt er zoveel mogelijk in de tijd die er is gepropt naar mijn idee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2019 10:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze VIP mix vanochtend in de auto aangehad. Losstaand zijn de VIP's heel sterk, maar als geheeld is het allemaal een beetje gehaast. Je ziet dat Delete VIP nu overal geboekt wordt en ik zou veel liever zien dat hij er maar 4 per jaar doet en dan daar wat meer tijd in steekt in het geheel van de set.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2019 11:16 
 
Hardtraxx Veteran

Hekzitter schreef:
Deze VIP mix vanochtend in de auto aangehad. Losstaand zijn de VIP's heel sterk, maar als geheeld is het allemaal een beetje gehaast. Je ziet dat Delete VIP nu overal geboekt wordt en ik zou veel liever zien dat hij er maar 4 per jaar doet en dan daar wat meer tijd in steekt in het geheel van de set.


Naast dat hij overal geboekt wordt, zitten zijn normale setjes ook vol met VIP edits.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2019 11:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Hekzitter schreef:
Deze VIP mix vanochtend in de auto aangehad. Losstaand zijn de VIP's heel sterk, maar als geheeld is het allemaal een beetje gehaast. Je ziet dat Delete VIP nu overal geboekt wordt en ik zou veel liever zien dat hij er maar 4 per jaar doet en dan daar wat meer tijd in steekt in het geheel van de set.


Naast dat hij overal geboekt wordt, zitten zijn normale setjes ook vol met VIP edits.


Dit vooral ook...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2019 11:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Hekzitter schreef:
Deze VIP mix vanochtend in de auto aangehad. Losstaand zijn de VIP's heel sterk, maar als geheeld is het allemaal een beetje gehaast. Je ziet dat Delete VIP nu overal geboekt wordt en ik zou veel liever zien dat hij er maar 4 per jaar doet en dan daar wat meer tijd in steekt in het geheel van de set.


Naast dat hij overal geboekt wordt, zitten zijn normale setjes ook vol met VIP edits.



Vind ik eerlijk gezegd niet heel erg als het om oudere gaat (Formula, Munky Shit, etc.). Maar ik ben het er wel mee eens dat het speciale er wel snel vanaf is als hij tig keer per jaar wordt geboekt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2019 11:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leandertjeee schreef:
Basshunterzz schreef:
Hekzitter schreef:
Deze VIP mix vanochtend in de auto aangehad. Losstaand zijn de VIP's heel sterk, maar als geheeld is het allemaal een beetje gehaast. Je ziet dat Delete VIP nu overal geboekt wordt en ik zou veel liever zien dat hij er maar 4 per jaar doet en dan daar wat meer tijd in steekt in het geheel van de set.


Naast dat hij overal geboekt wordt, zitten zijn normale setjes ook vol met VIP edits.



Vind ik eerlijk gezegd niet heel erg als het om oudere gaat (Formula, Munky Shit, etc.). Maar ik ben het er wel mee eens dat het speciale er wel snel vanaf is als hij tig keer per jaar wordt geboekt.


Ik hoor juist van zijn oude platen liever het origineel, maar dat is natuurlijk smaak technisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2019 12:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Woutr schreef:
G1LL schreef:
Zitten een paar hele dikke tracks tussen, maar het is de laatste tijd wel steeds meer een bij elkaar geraapt zooitje

Ja inderdaad, samenhang is ver te zoeken tegenwoordig. Wat een aanfluiting met momenten.
Wel een paar hele dikke tracks :surrender:


AANFLUITING????? Nou moet je je godverdomse verwende smoel houden zeg :lol: Is er eindelijk een act in de scene die denkt GOH LAAT IK MUZIEKAAL INHOUDELIJK WAT AANPASSEN AAN MIJN SET EN NOEM HET LIVE ipv een achterlijke transformers pak of masker of weet ik het cosmetische bullshit kom je met dit argument. JA vroeger hadden de VIP sets wat meer samenhang maar delete heeft een jaar lang geen tracks gereleased om de reden dat zijn VIP sets zoveel voorbereiding kostte. We praten over een optreden van een halfuur hier en perfectionistisch als hij is zit hij er tyvves lang bij. Ja dat hoor je terug in eerdere VIP sets maar voor elk optreden zoveel werk is gewoon niet te doen.

Ipv liveset mixed hij nu gewoon track naar track maar alsnog zijn dit unieke vip edits. Bijna zijn gehele discografie een update gegeven (sommige tracks soms meerdere malen) met unieke sounds, kicks, gevoel en beleving. Noem mij ff een act op die zoveel moeite in een liveact stopt zeg. Chaos was trouwens altijd al een grote factor. Nu iets meer. Lekker janken.

/rant
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2019 12:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dikke set :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2019 13:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Ik hoor juist van zijn oude platen liever het origineel, maar dat is natuurlijk smaak technisch.


Dat ook uiteraard, had ik er misschien even bij moeten vermelden ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2019 13:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
Woutr schreef:
G1LL schreef:
Zitten een paar hele dikke tracks tussen, maar het is de laatste tijd wel steeds meer een bij elkaar geraapt zooitje

Ja inderdaad, samenhang is ver te zoeken tegenwoordig. Wat een aanfluiting met momenten.
Wel een paar hele dikke tracks :surrender:


rant


Eens met deze rant
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2019 13:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Virtue VIP is echt de edit die ik nodig had in mijn leven (L) :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2019 14:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
Daarnaast werd ik in de voorafgaande sets altijd wel ergens door verrast; dat ontbreekt in deze set ook.


Snap wat je bedoelt, al vond ik hoe The Baddest er in één keer werd ingemixt wel verrassend te noemen. Vond dat wel vet toen.

Ik denk dat delete zichzelf een beetje in de vingers snijdt door zijn VIP edits in zijn normale sets te draaien. Hierdoor is er denk ik wel minder belangstelling voor de VIP setjes, waar ik eerst zelf altijd enorm hyped was hiervoor is dat wel afgenomen nu ik die edits al zo vaak heb gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2019 14:40 
 
Hardtraxx Veteran

FransBezig schreef:
Fantazoo schreef:
Daarnaast werd ik in de voorafgaande sets altijd wel ergens door verrast; dat ontbreekt in deze set ook.


Snap wat je bedoelt, al vond ik hoe The Baddest er in één keer in werd gemixt wel verrassend te noemen. Vond dat wel vet toen.

Ik denk dat delete zichzelf een beetje in de vingers snijdt door zijn VIP edits in zijn normale sets te draaien. Hierdoor is er denk ik wel minder belangstelling voor de VIP setjes, waar ik eerst zelf altijd enorm hyped was hiervoor is dat wel afgenomen nu ik die edits al zo vaak heb gehoord.


Het vaak draaien van VIP edits in normale sets zorgt er wel voor dat het speciale eraf gaat inderdaad. Daarnaast wordt Delete VIP ook regelmatig.. Iets te veel van het goede imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2019 16:29 
 
Hardtraxx Addict

Jammer dat hij Payback en zijn nieuwe track Shut The Mind Up niet heeft gedraaid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2019 21:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb wel eens een betere VIP set gehoord.
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle