Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2017 09:38 
 
Hardtraxxer

wootum schreef:
The Fallen schreef:
wootum schreef:

Nutty T vs Vazard & Delete - The Reaper


Komt dit jaar nog een remix van :x

Van wie?


Dat moet je nog heel even afwachten :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2017 11:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Roy is insider geworden sinds z'n gig op Loudness :cool:

Ben wel benieuwd :) Of maak je hem zelf??
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2017 18:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2017 18:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eindelijk :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2017 18:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2017 18:46 
 
Hardtraxx Veteran

:drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2017 18:47 
 
Hardtraxxer

Ik word hier zo ongelofelijk blij van.
Puur goud dit :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2017 18:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is gvd pas een liveact. 21 tracks in een half uur, stuk voor stuk edits.

Wat blijft dit toch een belachelijk dikke act. Eindbaas :worship:

edit: EMBRACE IT VIP/THE TRUTH VIP :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2017 18:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kick, chaos, kicks en nog eens chaos :yay:. Dacht dat het niet beter kon dan z'n supremacy 2015 set maar die is toch wel overtroffen
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2017 18:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Embrace it VIP.... WHAT THE FUCK :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2017 18:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:bomb: heel dik dit! zo hoort een liveset te zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2017 19:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Deze live act staat voor mij momenteel toch echt op een zielige hoogte boven aan in de scene momenteel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2017 19:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Godverdomme wat is dit vet en wat een gruwelijk dikke kicks. Wat was ik hier graag bij geweest :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2017 19:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geniaal. The baddest disgusting motherfucker rond minuut 6 :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2017 19:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Embrace it & The Truth :loving:

Was ontzettend vet op Supremacy, alleen waar ik stond was het ontzettend dood :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2017 19:35 
 
Hardtraxxer

:worship: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2017 19:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke set, gave edits, dikke kicks maar die van Qapital blijft voor mij persoonlijke beter
Gone to far klinkt erg vet, sowieso die kickswitches :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2017 19:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat is deze liveact toch vet :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2017 19:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit bevestigd maar weer waarom Delete verreweg mijn favoriete artiest is! (L) :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2017 19:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zamble schreef:
Dit bevestigd maar weer waarom Delete verreweg mijn favoriete artiest is! (L) :drool:

Ik blijf me erover verbazen hoe mensen het presteren om een d achter een persoonsvorm te zetten. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2017 19:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Zamble schreef:
Dit bevestigd maar weer waarom Delete verreweg mijn favoriete artiest is! (L) :drool:

Ik blijf me erover verbazen hoe mensen het presteren om een d achter een persoonsvorm te zetten.


Oh kak foutje, te hyped tijdens het luisteren van deze set xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2017 20:14 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Dit heeft geen uitgebreide onderbouwing nodig: (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2017 22:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele toffe set, misschien wel zijn beste tot nu toe. Ik vind alleen sommige reacties hier echt zwaar overdreven, maar dat zal wel aan mij liggen. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2017 22:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Hele toffe set, misschien wel zijn beste tot nu toe. Ik vind alleen sommige reacties hier echt zwaar overdreven, maar dat zal wel aan mij liggen. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2017 22:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Truth VIP :drool:
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle