Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2017 22:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Poooh wat fijn! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2017 23:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beter dan dit is er gewoon nu niet, Delete staat ver bovenaan :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2017 00:22 
 
Hardtraxxer

Thermometer schreef:
The Truth VIP :drool:


G1LL schreef:
Beter dan dit is er gewoon nu niet, Delete staat ver bovenaan :worship: :worship:


Niks aan toe te voegen
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2017 00:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze live-act. Wat een ongekende eindbaas. Die Embrace It & The Truth VIP's (L) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2017 08:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thermometer schreef:
The Truth VIP :drool:

:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2017 08:55 
 
Hardtraxx Addict

Ja, echt gigantisch vet :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2017 12:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Deze live-act. Wat een ongekende eindbaas. Die Embrace It & The Truth VIP's (L) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2017 12:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:drool: :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2017 13:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waar denkt deze gast wel mee bezig te zijn is dit wel legaal in ons land? Niet. Meer. Normaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2017 14:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kevin-field schreef:
3. Warface & Delete - The Truth (VIP)
5. Delete - D (VIP)
14. Delete - Advanced Technology (VIP)
16. Delete - Embrace It (VIP)
17. Titan & Delete - Bitch Fight (VIP)

Vooral deze, man man man. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2017 17:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wtf :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2017 12:56 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Vind het allemaal eerlijk gezegd wel meevallen na een paar keer luisteren, niks nieuws, wel hard, is live gewoon veel leuker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2017 19:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb nu al een paar VIP sets meegemaakt maar vond deze toch wel de uitblinker! Wat een baas is het ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2017 01:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
Waar denkt deze gast wel mee bezig te zijn is dit wel legaal in ons land? Niet. Meer. Normaal.

Stuur hem terug! Willen jullie meer of minder Australiërs???
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2017 01:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Jordi schreef:
Waar denkt deze gast wel mee bezig te zijn is dit wel legaal in ons land? Niet. Meer. Normaal.

Stuur hem terug! Willen jullie meer of minder Australiërs???

Evenveel als nu. Maar dan sturen we Outbreak terug en mag Vazard hier heen komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2017 11:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Thommy schreef:
The Skribbler schreef:
Jordi schreef:
Waar denkt deze gast wel mee bezig te zijn is dit wel legaal in ons land? Niet. Meer. Normaal.

Stuur hem terug! Willen jullie meer of minder Australiërs???

Evenveel als nu. Maar dan sturen we Outbreak terug en mag Vazard hier heen komen.

Waar kan ik tekenen?

Vazard met meer Nederlandse boekingen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2017 11:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dit luistert ook zo lekker weg he :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2017 12:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Redman schreef:
Vazard met meer Nederlandse boekingen :thumbsup:


Opzich heeft het ook wel iets dat die zo weinig in Nederland draait. Was hierdoor echt ontzettend hyped bijvoorbeeld voor Q-Base & Defqon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2017 18:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Was gekkenhuis
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2017 19:16 
 
Hardtraxxer

Wat blijft deze act toch geniaal :loving: Was er bij deze set helaas niet bij maar dit moet ongetwijfeld de beste set van de avond zijn geweest :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2017 19:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ivo024 schreef:
Wat blijft deze act toch geniaal :loving: Was er bij deze set helaas niet bij maar dit moet ongetwijfeld de beste set van de avond zijn geweest :worship:


Vond de set zelf ontzettend vet ja. Echter was, waar ik stond, de sfeer ontzettend matig. Speelt toch mee in de beleving. Vooral hierom, heb ik me beter vermaakt op de andere VIP setjes.

Misschien wel gewoon een verkeerde plek uitgekozen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2017 17:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Fallen schreef:
wootum schreef:
The Fallen schreef:
Komt dit jaar nog een remix van :x

Van wie?


Dat moet je nog heel even afwachten :(


The Reaper remix is van The Purge.

Bron: tracklist van The Purge, van een boeking in Ierland.
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle