Sommige kicks die hier weer om de oren vliegen (Die op 21:40
), gecombineerd met de drive door de set. Ja, deze heeft al een paar keer opgestaan. Machtig 
Related topics
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Nuracore | Brennan Heart
- View the latest post: Skandalig Winter Wonderland DJ Contest // Early to the Millenium
- View the latest post: Nuracore @ Decibel Outdoor 2026 | Full Liveset
- View the latest post: Silvio Aquila - Decibel Outdoor 2026
- View the latest post: Charon pres. RWND 10 YRS | w. Silvio Aquila
Moderators
Wat moet dit ontiegelijk belachelijk vet zijn geweest

Het vetste wat ik tot op het heden heb meegemaakt op hardstyle festivals. 
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 8 days ago
Heb na deze set drie uur lang een beetje energieloos op een plek gestaan, tering wat was dit dik 
Uitvoering is erg vet gedaan, niets dan kudos daarvoor, maar het gros van de tracks ligt me toch echt een stuk minder dan zijn oudere werk. Kicks zoals die in Level of The Baddest zijn echt gewoon ronduit slap...BPM ligt ook onnodig hoog trouwens, begint al op 158.
Wat een gruwelijk vette set, zit heel goed in elkaar! Echter vind ik sommige reactie hier echt zwaar overdreven.
Merk je live niks van, als Minus Militia voor je eindigt rond de 200Steffnov wrote:BPM ligt ook onnodig hoog trouwens, begint al op 158.
-
B
Smasher VIP

Jup, dit was ook mijn eerste reactieJordi wrote:Mijn god zeg... Wat the fuck is dit? Ik word echt omver geblazenMet open mond aan het luisteren
Zojuist nogmaals geluisterd, wat een set 
-
K
MelvinFR wrote:Echter vind ik sommige reacties hier echt zwaar overdreven.
MooiKiloknaller wrote:MelvinFR wrote:Echter vind ik sommige reacties hier echt zwaar overdreven.
(sommige) kicks van level and the baddest zijn idd zwak, maar gvd er zitten ook echte parels tussen, holy moly. Hopelijk hou ik nog wat geld over van mijn reis om naar qapital te kunnen gaan om dit mee te maken
NEE
Hebben ze hem van soundcloud afgehaald? Krijg hem nergens meer naar voren. Iemand die hem toevallig heeft gedownload en weer online wil gooien?
Blijkt mee te vallen gelukkig haha, soundcloud was even aan het storen denk ik.robbin92 wrote:NEEHebben ze hem van soundcloud afgehaald? Krijg hem nergens meer naar voren. Iemand die hem toevallig heeft gedownload en weer online wil gooien?
Wat een set
Moet je nagaan als Delete de wat slappere edits weglaat (The Baddest, Fast Lane etc.) op Qapital en wat stevigere plaatjes daarvoor in de plaats zet. Absolute Terror, de nieuwe collab met Thera, de outro van Just Do It (wat een kicks..)
Hopen mag altijd
Hopen mag altijd
Vind die Fast Lane edit juist enorm vet, wat een drive 
Gaat ook nog geen seconde vervelen dit.
Gaat ook nog geen seconde vervelen dit.
Haha die Fast Lane edit vond ik misschien nog wel het vetst live, met die vocal er zo doorheen
Echt al tig keer geluisterd. De Formula, Syndrome & Smasher VIP edit zijn voor mij het vetst. Sommigen zijn een stuk minder (The Baddest/Level). Wel de vetste LIVE set die ik op mijn mobiel heb staan van de afgelopen tijd.
Hier ook bijna elke dag wel een keer geluisterd. Ik vind Level juist het vetst. En Formula met die Punishment-screech er doorheen
Sowieso een van de vetste sets ooit. Oke, sommige edits overtreffen het origineel niet, maar gewoon het feit dat de set één grote edit/mashup is, met nummers die je normaal nooit hoort, maakt dit zo geweldig.
Sowieso een van de vetste sets ooit. Oke, sommige edits overtreffen het origineel niet, maar gewoon het feit dat de set één grote edit/mashup is, met nummers die je normaal nooit hoort, maakt dit zo geweldig.
Iemand die hier een zippy van heeft? 
http://www46.zippyshare.com/v/W65v5mQ3/file.htmlIndyy wrote:Iemand die hier een zippy van heeft?
Dankjewel!Roan wrote:http://www46.zippyshare.com/v/W65v5mQ3/file.htmlIndyy wrote:Iemand die hier een zippy van heeft?