Uit gent jaIndy wrote:Ik meen gelezen te hebben dat iemand van Hardtraxx per fiets gekomen is de afgelopen editie
Related topics
- View the latest post: Hardstyle/hardcore feesten 16+
- View the latest post: Leeftijds grens Hardstyle feesten
- View the latest post: Beeldmateriaal tijdens feesten
- View the latest post: Vegetarisch en veganistisch aanbod op feesten
- View the latest post: Zoolloos - Feesten Tot Je Zool Eraf Ligt #001 (Allround/Feestmix)
Active topics in Algemeen
Moderators
Haha dat was lachen toenMeneerEend wrote:Uit gent jaIndy wrote:Ik meen gelezen te hebben dat iemand van Hardtraxx per fiets gekomen is de afgelopen editieHeb daarmee zitten chillen op station na Euphoria
Ik ga de volgende editie van Rebellious gewoon weer op de fiets. Afhankelijk of ik mijn rijbewijs haal of niet.
En dan nog 3 uur wachten na Euphoria wat een baas jaMeneerEend wrote:Uit gent jaIndy wrote:Ik meen gelezen te hebben dat iemand van Hardtraxx per fiets gekomen is de afgelopen editieHeb daarmee zitten chillen op station na Euphoria
Gezellig dansen op demi kanonsimon10pont wrote:Haha dat was lachen toenMeneerEend wrote:Uit gent jaIndy wrote:Ik meen gelezen te hebben dat iemand van Hardtraxx per fiets gekomen is de afgelopen editieHeb daarmee zitten chillen op station na Euphoria
![]()
Ik ga de volgende editie van Rebellious gewoon weer op de fiets. Afhankelijk of ik mijn rijbewijs haal of niet.
Hahahaha eindbaas!simon10pont wrote:Haha dat was lachen toenMeneerEend wrote:Uit gent jaIndy wrote:Ik meen gelezen te hebben dat iemand van Hardtraxx per fiets gekomen is de afgelopen editieHeb daarmee zitten chillen op station na Euphoria
![]()