kaboem is ook nog wel eens lief 
Op MoH was je zeker lief.kaboem wrote:kaboem is ook nog wel eens lief
Op MoH was je zeker lief.kaboem wrote:kaboem is ook nog wel eens lief
inderdaad, de meeste feesten 18+, en een paar 16+ is prima. Maar ik vind wel dat de controle strenger moet.stefaneke wrote:Gewoon laten zoals het nu is.
Dat is een strak plan! Wanneer beginnen we?Olijfboompje wrote: Maar we kunnen ook samen dun en verslaafd zijn bij Bouman GGZ?
Festivaart?Jurheinen wrote:Dat is een strak plan! Wanneer beginnen we?Olijfboompje wrote: Maar we kunnen ook samen dun en verslaafd zijn bij Bouman GGZ?
Deal!Olijfboompje wrote:Festivaart?Jurheinen wrote:Dat is een strak plan! Wanneer beginnen we?Olijfboompje wrote: Maar we kunnen ook samen dun en verslaafd zijn bij Bouman GGZ?
was aan het terug lezen, vind dit wel een geniale comebackOlijfboompje wrote:Zo, ja, echt wel, dan ben je echt wel kansloos enzo.nielstil wrote:Gewoon nooit drugs. Vind het een beetje triest als je pillen nodig hebt om jezelf te kunnen amuseren![]()
@berenburg: ik vind het ook zever dat je sneller met drugs begonne zou zijn moest je vanaf je 16 naar feesten gaan. Beslis je toch zelf zeker
Net zoiets als gamen of voetbal kijken. Waarom the fuck kijk je voetbal op de tv of doe je een spelletje op een spelcomputer wanneer je ook zonder in je huiskamer zou kunnen zitten? Je kan jezelf toch wel amuseren zonder die dingen!
www.partyflock.nlpeejay56 wrote:kunnen jullie me zeggen welke hardstyle festen 18+ zijn en welke feesten 16+ ? (bekende feesten/festivals)
alles is 18 qua bekend, met uitzondering van wat belgische feestjes!peejay56 wrote:kunnen jullie me zeggen welke hardstyle festen 18+ zijn en welke feesten 16+ ? (bekende feesten/festivals)
teupie wrote:alles is 18 qua bekend, met uitzondering van wat belgische feestjes!peejay56 wrote:kunnen jullie me zeggen welke hardstyle festen 18+ zijn en welke feesten 16+ ? (bekende feesten/festivals)
_theon_ wrote:ik werd dit jaar serieus gepest omdat een paar vrienden van mij wel naar intents konden en ik nog niet![]()
maar volgend jaar wordt het zeker intents, en nog ff wat bij me kaar sparen voor ik 18 ben
ik zou denk ik niet stiekem proberen binne te komen, vind het zo zonde als je daar bent en dan mag je niet binnen,
heb je 1. kaartje voor niks betaald en 2. kan je weer terug naar huis voor niks
ik wacht trouwens nog ff met Masters denk ik, daar lopen allemaal van die gasten rond die strak staan van de pillen
en dan is er ook nog het probleem dat niet iedereen van hardstyle houdt en je een groepje moet overhalen om mee te gaan
_theon_ wrote:ja klopt maar bij masters valt dat wel opIris93 wrote:Die vind je overal wel_theon_ wrote:daar lopen allemaal van die gasten rond die strak staan van de pillen
en als ik daar als 16 jarige perongeluk ruzie krijg, kom ik daar niet levend uit
Bij de grote feesten is het bijna niet te doen om te gaan controleren. In de 10 jaar dat ik nu feest ben ik nog geen 1x gecontroleerd.geert3ssen wrote:Wordt bij Qlimax goed gecontroleerd op leeftijd?
De keren dat ik er geweest ben (2010 t/m 2014) was dit niet het geval.geert3ssen wrote:Wordt bij Qlimax goed gecontroleerd op leeftijd?