Bij A2 vs Deepack is dat ook goed te horen iddGangsterdwerg wrote:Ze hadden volgens mij 2 mini Dj-Booths met een mixer en 2 CDJ's. En in het midden nog een mixer om die 2 mixers op elkaar aan te sluiten. Daardoor konden ze ook meerdere platen tegelijk beatmatchen en teasen tegelijk. Luister de set van Luna vs Crypsis dan weet je wat ik bedoel, heerlijk mixwerk!
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
- View the latest post: Knock out! - Round 3 (09-04-2011, SilverDome, Zoetermeer)
- View the latest post: Alpha² vs. Deepack @ Knock Out! 2010 - Ultimate Battles
- View the latest post: Coone vs. Psyko Punkz @ Knock Out! Ultimate Battles (27-03-2010) (HQ version)
- View the latest post: Luna vs. Crypsis @ Knock Out! Ultimate Battles (27-03-10) (HQ version)
- View the latest post: Luna vs. Crypsis @ Knock Out! 2010 - Ultimate Battles
Active topics in Feesten
- View the latest post: Jay Reeve presents Melodic Madness (26-09-2026, Poppodium 013, Tilburg)
- View the latest post: Dirty Workz 20 Years ADE (21-10-2026, Chicago Social Club, Amsterdam)
- View the latest post: Sunset Festival (19-09-2026, Lilse Bergen, Lille)
- View the latest post: Vroeger Was Alles Beter Indoor (24-10-2026, Brabanthallen, Den Bosch)
- View the latest post: Decibel Outdoor 2026 Natures Rhythm (28, 29 & 30 aug. 2026, Hilvarenbeek)
Moderators
haha. ik had het naderhand nog ff aan frankie van deepack gevraagd en blijkbaar had die kerel van a2 zijn master niet openstaan tijdens het mixen.The Amethist wrote:Bij A2 vs Deepack is dat ook goed te horen iddGangsterdwerg wrote:Ze hadden volgens mij 2 mini Dj-Booths met een mixer en 2 CDJ's. En in het midden nog een mixer om die 2 mixers op elkaar aan te sluiten. Daardoor konden ze ook meerdere platen tegelijk beatmatchen en teasen tegelijk. Luister de set van Luna vs Crypsis dan weet je wat ik bedoel, heerlijk mixwerk!
Gangsterdwerg wrote:haha. ik had het naderhand nog ff aan frankie van deepack gevraagd en blijkbaar had die kerel van a2 zijn master niet openstaan tijdens het mixen.The Amethist wrote:Bij A2 vs Deepack is dat ook goed te horen iddGangsterdwerg wrote:Ze hadden volgens mij 2 mini Dj-Booths met een mixer en 2 CDJ's. En in het midden nog een mixer om die 2 mixers op elkaar aan te sluiten. Daardoor konden ze ook meerdere platen tegelijk beatmatchen en teasen tegelijk. Luister de set van Luna vs Crypsis dan weet je wat ik bedoel, heerlijk mixwerk!
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
:')