Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxxer
425 posts member since 2010
last seen Oct 2016
Gangsterdwerg wrote:Ze hadden volgens mij 2 mini Dj-Booths met een mixer en 2 CDJ's. En in het midden nog een mixer om die 2 mixers op elkaar aan te sluiten. Daardoor konden ze ook meerdere platen tegelijk beatmatchen en teasen tegelijk. Luister de set van Luna vs Crypsis dan weet je wat ik bedoel, heerlijk mixwerk!
Bij A2 vs Deepack is dat ook goed te horen idd ;)
Hardtraxx Veteran
3923 posts member since 2009
last seen Dec 2017
The Amethist wrote:
Gangsterdwerg wrote:Ze hadden volgens mij 2 mini Dj-Booths met een mixer en 2 CDJ's. En in het midden nog een mixer om die 2 mixers op elkaar aan te sluiten. Daardoor konden ze ook meerdere platen tegelijk beatmatchen en teasen tegelijk. Luister de set van Luna vs Crypsis dan weet je wat ik bedoel, heerlijk mixwerk!
haha. ik had het naderhand nog ff aan frankie van deepack gevraagd en blijkbaar had die kerel van a2 zijn master niet openstaan tijdens het mixen.
Hardtraxxer
425 posts member since 2010
last seen Oct 2016
Gangsterdwerg wrote:
The Amethist wrote:
haha. ik had het naderhand nog ff aan frankie van deepack gevraagd en blijkbaar had die kerel van a2 zijn master niet openstaan tijdens het mixen.
:/
D
Hardtraxx Veteran
3722 posts member since 2009
last seen Mar 2011
:')