Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2010 13:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Ze hadden volgens mij 2 mini Dj-Booths met een mixer en 2 CDJ's. En in het midden nog een mixer om die 2 mixers op elkaar aan te sluiten. Daardoor konden ze ook meerdere platen tegelijk beatmatchen en teasen tegelijk. Luister de set van Luna vs Crypsis dan weet je wat ik bedoel, heerlijk mixwerk!


Bij A2 vs Deepack is dat ook goed te horen idd ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2010 19:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Amethist schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Ze hadden volgens mij 2 mini Dj-Booths met een mixer en 2 CDJ's. En in het midden nog een mixer om die 2 mixers op elkaar aan te sluiten. Daardoor konden ze ook meerdere platen tegelijk beatmatchen en teasen tegelijk. Luister de set van Luna vs Crypsis dan weet je wat ik bedoel, heerlijk mixwerk!


Bij A2 vs Deepack is dat ook goed te horen idd ;)


haha. ik had het naderhand nog ff aan frankie van deepack gevraagd en blijkbaar had die kerel van a2 zijn master niet openstaan tijdens het mixen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2010 22:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
The Amethist schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Ze hadden volgens mij 2 mini Dj-Booths met een mixer en 2 CDJ's. En in het midden nog een mixer om die 2 mixers op elkaar aan te sluiten. Daardoor konden ze ook meerdere platen tegelijk beatmatchen en teasen tegelijk. Luister de set van Luna vs Crypsis dan weet je wat ik bedoel, heerlijk mixwerk!


Bij A2 vs Deepack is dat ook goed te horen idd ;)


haha. ik had het naderhand nog ff aan frankie van deepack gevraagd en blijkbaar had die kerel van a2 zijn master niet openstaan tijdens het mixen.
:/
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2010 22:23 
 
Hardtraxx Veteran

:')
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten