het begint aardig te kriebelen nu!
nog 2 nachtjes en dan gaan we weer helemaal los!

nog 2 nachtjes en dan gaan we weer helemaal los!
Jepwrote:Dit wordt hopelijk helemaal live uitgezonden via B2S radio? Of slaan ze hier ook de helft over net als bij de BLACK livesets? :')
Zaterdag vind Knock Out! plaats in SilverDome te Zoetermeer. In tegenstelling tot eerdere berichten is het helaas niet mogelijk om het complete evenement te broadcasten. b2s radio heeft toestemming verkregen om de volgende battles live uit te zenden:
22:00 - 23:30 Coone vs. Psyko Punkz
23:30 - 00:30 Alpha² vs. Deepack
00:30 - 01:30 Technoboy vs. Tuneboy
01:30 - 03:30* Luna vs. Crypsis
* zomertijd
haha, ik las het ook netwrote:Jammer.
Wel grappig trouwens hoe Headhunterz en The Prophet steeds maar blijven twitteren over hun battle.
djheadhunterz
Gonna eat sushi at @djtheprophet his home. Afterwards I'll kick his ass at #b2sknockout
vond het met de hitte wel meevallen, maar hoezo op voorbereid?wrote:Heerlijk feest hoor wederomVantevoren wist ik al hoe warm het zou worden dus had me er al op voorbereid.
Laatste 3 uur had ik het toch wel gruwelijk warm.. of dat kwam gewoon omdat ik hard gingwrote:vond het met de hitte wel meevallen, maar hoezo op voorbereid?wrote:Heerlijk feest hoor wederomVantevoren wist ik al hoe warm het zou worden dus had me er al op voorbereid.
gewoon t-shirt en lange broek?:P
Fijne avond gehad, TAT&ZAT![]()
wel vette locatie silverdome + dik geluid!
whahah geniaaal!wrote:Die afsluiting van DBSTF
Edit: Hier het filmpje van de laatste track, twitterde DBSTF netDat stukje van Attack Again
De winaar van deze battle mogen duidelijk zijn
![]()
View on YouTube