Who's going

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 17 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 4 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 17 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 hours ago
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 7 days ago
Ga onverwacht heen met me vriendin, en we zijn verbonden aan ov. alleen nu zie ik dat de eerste trein (moet richting het oosten, Enschede) 6:15 rijdt, heeft iemand alternatieven, om in ieder geval in Utrecht te komen?
Hardtraxxer
387 posts member since 2016
last seen Mar 2017
Dat valt toch wel mee? Feest duur tot 5, voordat je op het station bent is het waarschijnlijk al sowieso half 6.
R
Hardtraxx Veteran
last seen 7 days ago
FIFO wrote:Dat valt toch wel mee? Feest duur tot 5, voordat je op het station bent is het waarschijnlijk al sowieso half 6.
Maar de trein neemt ons mee naar Leerdam en met een onmeunige omweg naar utrecht. Ik zou pas kwart voor 10 thuis zijn volgens 9292....
R
Hardtraxx Veteran
last seen 7 days ago
Was weer een gezellig feestje, niet te druk (gelukkig) en ondanks naar mijn mening een redelijk jong publiek een goed gezellig sfeertje.

Set van Delete was weer om je vingers bij af te likken.
En de eerste keer rebelion mee maken was ook erg vet, zat ook lekker hoog tempo in en die kicks live zijn gewoon fijn.
Hadden alleen beter misschien na requiem geplaatst kunnen worden.
Hardtraxx Veteran
4724 posts member since 2009
last seen 3 days ago
RTM93 wrote:Was weer een gezellig feestje, niet te druk (gelukkig) en ondanks naar mijn mening een redelijk jong publiek een goed gezellig sfeertje.

En de eerste keer rebelion mee maken was ook erg vet, zat ook lekker hoog tempo in en die kicks live zijn gewoon fijn.
hoog tempo als in 160 bpm als 2de act?
R
Hardtraxx Veteran
last seen 7 days ago
Distinctive wrote:
RTM93 wrote:Was weer een gezellig feestje, niet te druk (gelukkig) en ondanks naar mijn mening een redelijk jong publiek een goed gezellig sfeertje.

hoog tempo als in 160 bpm als 2de act?
Mix technisch. Mixte snel door. Opende met rockstar van Frequencerz. Origineel. Gewoon 155 bpm. Einde was wel 158-160 maar viel reuze mee.