Ga onverwacht heen met me vriendin, en we zijn verbonden aan ov. alleen nu zie ik dat de eerste trein (moet richting het oosten, Enschede) 6:15 rijdt, heeft iemand alternatieven, om in ieder geval in Utrecht te komen?
Who's going
Nobody has said they're going yet.
Related topics
- View the latest post: Pitch Black Events & Club Rodenburg presenteren: Easter Madness (31-3-2013 Club Rodenburg, Beesd)
- View the latest post: Rodenburg Label Nights - Theracords Celebrates (Club Rodenburg, Beesd, 11-01-2014)
- View the latest post: Rodenburg Label Night - Minus is More (09-03-2013, Club Rodenburg, Beesd)
- View the latest post: Delete - Ctrl Alt Delete Promo Mix
- View the latest post: A2 Records - Rodenburg labelnight (10-03-2012, Rodenburg, Beesd)
Active topics in Feesten
- View the latest post: Skandalig Winter Wonderland (19-12-2026 Emmen)
- View the latest post: Decibel Outdoor 2026 Natures Rhythm (28, 29 & 30 aug. 2026, Hilvarenbeek)
- View the latest post: Hardbass 2026 (10-10-2026, GelreDome) - Line-up & tickets
- View the latest post: Raw Generation presents Digital Punk - Into The Fire (Album Release Party)
- View the latest post: 15 Years of Gunz For Hire (07-11-2026, The Dome Haaren) - Line-up & tickets
Moderators
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 7 days ago
Dat valt toch wel mee? Feest duur tot 5, voordat je op het station bent is het waarschijnlijk al sowieso half 6.
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 7 days ago
Maar de trein neemt ons mee naar Leerdam en met een onmeunige omweg naar utrecht. Ik zou pas kwart voor 10 thuis zijn volgens 9292....FIFO wrote:Dat valt toch wel mee? Feest duur tot 5, voordat je op het station bent is het waarschijnlijk al sowieso half 6.
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 7 days ago
Was weer een gezellig feestje, niet te druk (gelukkig) en ondanks naar mijn mening een redelijk jong publiek een goed gezellig sfeertje.
Set van Delete was weer om je vingers bij af te likken.
En de eerste keer rebelion mee maken was ook erg vet, zat ook lekker hoog tempo in en die kicks live zijn gewoon fijn.
Hadden alleen beter misschien na requiem geplaatst kunnen worden.
En de eerste keer rebelion mee maken was ook erg vet, zat ook lekker hoog tempo in en die kicks live zijn gewoon fijn.
hoog tempo als in 160 bpm als 2de act?RTM93 wrote:Was weer een gezellig feestje, niet te druk (gelukkig) en ondanks naar mijn mening een redelijk jong publiek een goed gezellig sfeertje.
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 7 days ago
Mix technisch. Mixte snel door. Opende met rockstar van Frequencerz. Origineel. Gewoon 155 bpm. Einde was wel 158-160 maar viel reuze mee.Distinctive wrote:hoog tempo als in 160 bpm als 2de act?RTM93 wrote:Was weer een gezellig feestje, niet te druk (gelukkig) en ondanks naar mijn mening een redelijk jong publiek een goed gezellig sfeertje.