Ik ga hier geen 20 euro voor betalen, dat vind ik niet echt een mooie prijs als ik zie wat ik er voor terugkrijg:
- Digital Punk die dezelfde set neerpleurt als afgelopen maanden, met 3 nieuwe tracks uit zn podcast tegen die tijd. En een kronos plaat. Misschien dat ie nog een ''onverwachte'' plaat draait van bijvoorbeeld Delete of iets dergelijks. Maar dat alleen als zijn collega-DJ's dat nummer al grijsgedraaid hebben en het publiek reageer er enthousiast op, anders durft hij het niet.
- Eenheidsworst Warface die met een album setje komt en 1 nieuwe track.
- Mislukte eenheidsworsten Hard attak die dezelfde set neerzetten op q base met misschien een nieuwe track (die eigenlijk hetzelfde is als de rest maar net iets anders want het zijn bij hun toch alleen maar kicks en gekke deuntjes). Op defqon vond ik het wel leuk maar toen was ik ram vdk.
- Adaro die de Digital Punk kant op gaat, zijn setjes zijn ook niet meer wat ze geweest zijn.
- Frequencerz die wél de goede kant op gaan, maar ook elke week nagenoeg dezelfde set neerzetten
- Outbreak begin ik niet eens over
- Danny Scandal gaat vast hardcore hitjes draaien vermoed ik
- en Sjek
- Dit in een discotheek met een hoop buurtvolk en niks bijzonders van stagedesign o.i.d.
Al met al een voorspelbare avond in een discotheek.
Last edited by
yowan on 09 Oct 2015 16:56, edited 1 time in total.