Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2015 17:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Digital Punk - Unleashed: Nothing Can Hold Us Back

Afbeelding

Line-up:
22:00 – 00:00 Danny Scandal & Sjek
00:00 – 00:30 Digital Punk
00:30 – 01:30 Digital Punk & Outbreak
01:30 – 02:30 Digital Punk & Frequencerz
02:30 – 03:30 Digital Punk & Adaro
03:30 – 04:00 Hard Attakk
04:00 – 05:00 Digital Punk & Warface
Mc Da Syndrome

Datum: 19-12-2015
Tijd: 22.00-7.00
Locatie: Time Out Gemert
Tickets:
Bron: Facebook Digital Punk
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2015 17:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

E-Force
Adaro/Ran-D
Alpha2
Radical Redemption/Crypsis
Jack of Sound
Regain

Zoiets zal het wel zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2015 23:24 
 
Hardtraxx Newbie

18+ waarschijnlijk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2015 23:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Altijd, Linda.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2015 00:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Altijd, Linda.


Ik heb hardop gelachen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2015 03:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt echt als zo'n 24/7 sexlijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2015 18:58 
 

Line-up:

Digital Punk
Frequencerz
Outbreak
Warface
Hard Attakk
Adaro
Sjek
Danny Scandal
Hosted by MC Da Syndrome

Dit is echt by far de slechtste line-up dit jaar :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2015 20:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2015 20:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Altijd, Linda.

Die grap is waarschijnlijk beter dan dit hele feest, al zegt dat niet zoveel xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2015 21:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2015 23:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is waarschijnlijk de meest kansloze line-up die ik in mijn leven heb gezien. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2015 00:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Super leuke en originele line-up! Jammer dat ik dan al andere plannen heb. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2015 00:32 
 

Zin in
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2015 00:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sjek.

Weer eens iets anders als de Deadfreakerz en Tonenoizepumpfaderz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2015 09:16 
 
Hardtraxxer

'Meest kansloze line-up'

Hoezo dat dan? Line-up net als op vele andere raw hardstyle feesten. Of zag je liever E-force, Radical of Crypsis er nog bij voor de variatie? Hard Attakk is zelfs een naam die je nagenoeg nooit ziet (als je het kut vind, dat kan, neemt niet weg dat het 'origineel' (het boeken van die act, niet de act zelf) en niet alledaags is).

En kom nou niet met spoontech namen oid.. Da snapte zelf ok wel he ^^

Edit: Ook Sjek nog nooit gezien :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2015 09:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Youri! schreef:
'Line-up net als op vele andere raw hardstyle feesten.


Dat is het nou juist
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2015 09:25 
 
Hardtraxxer

yowan schreef:
Youri! schreef:
'Line-up net als op vele andere raw hardstyle feesten.


Dat is het nou juist


Begrijp ik maar hoezo is dat dan de 'meest kansloze' ? Eingelijk zijn nagenoeg alle line-ups dan kansloos, behalve feesten waar spoontech artiesten staan :thumbup: So underground!1
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2015 09:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Youri! schreef:
Eingelijk zijn nagenoeg alle line-ups dan kansloos

Tadaaaaaah!

Beetje jammer dat je gelijk begint met 'Spoontech moet er zeker staan'. Er zijn zoveel namen die je hier neer kan zetten om wat variatie te hebben of om een meer originele line-up neer te zetten, maar nee. De line-up is net zo origineel als de setjes van DP.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2015 10:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt jammer dat time-out zo kut te bereiken is met het ov :/ dit ziet er toch verdomd leuk uit
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2015 10:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Echt jammer dat time-out zo kut te bereiken is met het ov :/ dit ziet er toch verdomd leuk uit

not sure if..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2015 10:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sjek is wel een toffe gast. Nog nooit horen draaien, maar zie hem vaak lopen op feestjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2015 11:24 
 
Hardtraxx Veteran

Youri! schreef:
'Meest kansloze line-up'

Hoezo dat dan? Line-up net als op vele andere raw hardstyle feesten. Of zag je liever E-force, Radical of Crypsis er nog bij voor de variatie? Hard Attakk is zelfs een naam die je nagenoeg nooit ziet (als je het kut vind, dat kan, neemt niet weg dat het 'origineel' (het boeken van die act, niet de act zelf) en niet alledaags is).

En kom nou niet met spoontech namen oid.. Da snapte zelf ok wel he ^^

Edit: Ook Sjek nog nooit gezien :cool:


Het is een DP feest, die ligt hier niet zo lekker.
Tis niet origineel, maar zo kunnen we dan wel in ieder topic met een 'klein' RAW feest zeggen dat het de meest kansloze line-up ooit is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2015 11:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gooi er een Audiofreq tussen en je maakt het al een stuk verrassender, regelmatig terug te vinden in de podcast dus het past ook nog eens.

Maargoed, als je een Digital Punk Unleashed feest geeft, is het toch meer dan logisch dat deze line-up er staat? Snap niet dat mensen er nog van op kijken.

Zou me er overigens prima vermaken hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2015 11:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yowan schreef:
Norther66 schreef:
Echt jammer dat time-out zo kut te bereiken is met het ov :/ dit ziet er toch verdomd leuk uit

not sure if..


If what?
Voor deze prijs deze namen, kan toch alleen maar een mooie avond worden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2015 13:20 
 

Norther66 schreef:
kan toch alleen maar een mooie avond worden?


Nou nee niet echt.. De sets van DP en Outbreak vind ik tegenwoordig om te janken, Warface z'n nieuwe album is in z'n geheel één plaat lijkt wel, dus daar zit het hem dan ook niet in, Adaro wil de wat hardere kant volgens mij op alleen weet ie de juiste tracks nog niet te pakken om z'n sets interessant te maken en de tracks van Hard Attakk zijn nagenoeg ook hetzelfde.. Frequencerz daarentegen zijn gewoon goed, helemaal met hun nieuwe tracks!

Dus voor mij absoluut niet de moeite waard om te gaan!
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten