Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2015 13:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Randy :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2015 13:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kiloknaller schreef:
Frequencerz daarentegen zijn gewoon goed, helemaal met hun nieuwe tracks!

Frequencerz draaien ook al tijden hetzelfde setje hoor, het verschil is alleen dat die platen nog niet gereleased zijn (en die platen je waarschijnlijk meer aanspreken).
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2015 13:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Randy :lol:

:$
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2015 13:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

20 euro is gewoon een prima prijs voor een feest dat 7uur duurt met 6 A-artiesten op de line-up (waarmee ik niet bedoel dat het ook echt goede acts zijn)
Kiloknaller schreef:
Norther66 schreef:
kan toch alleen maar een mooie avond worden?


Nou nee niet echt.. {"vind ik"…"lijkt wel"…"volgens mij"}

Dus voor mij absoluut niet de moeite waard om te gaan!

Dit is een hele lap tekst met puur jouw persoonlijke smaak.
Voor Norther66 kan het dus blijkbaar wel een mooie avond worden, laat hem die mening dan ook gewoon hebben ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2015 13:55 
 

pecola-tje schreef:
Voor Norther66 kan het dus blijkbaar wel een mooie avond worden, laat hem die mening dan ook gewoon hebben ;)


Ik zeg toch ook niet dat hij dat niet kan vinden :D Ik schreef mijn reactie ook als mening! Hieronder leek hij verbaasd dat iemand dan geen mooie avond kan hebben ;)

Norther66 schreef:
Voor deze prijs deze namen, kan toch alleen maar een mooie avond worden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2015 14:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga hier geen 20 euro voor betalen, dat vind ik niet echt een mooie prijs als ik zie wat ik er voor terugkrijg:

- Digital Punk die dezelfde set neerpleurt als afgelopen maanden, met 3 nieuwe tracks uit zn podcast tegen die tijd. En een kronos plaat. Misschien dat ie nog een ''onverwachte'' plaat draait van bijvoorbeeld Delete of iets dergelijks. Maar dat alleen als zijn collega-DJ's dat nummer al grijsgedraaid hebben en het publiek reageer er enthousiast op, anders durft hij het niet.

- Eenheidsworst Warface die met een album setje komt en 1 nieuwe track.

- Mislukte eenheidsworsten Hard attak die dezelfde set neerzetten op q base met misschien een nieuwe track (die eigenlijk hetzelfde is als de rest maar net iets anders want het zijn bij hun toch alleen maar kicks en gekke deuntjes). Op defqon vond ik het wel leuk maar toen was ik ram vdk.

- Adaro die de Digital Punk kant op gaat, zijn setjes zijn ook niet meer wat ze geweest zijn.

- Frequencerz die wél de goede kant op gaan, maar ook elke week nagenoeg dezelfde set neerzetten

- Outbreak begin ik niet eens over

- Danny Scandal gaat vast hardcore hitjes draaien vermoed ik

- en Sjek

- Dit in een discotheek met een hoop buurtvolk en niks bijzonders van stagedesign o.i.d.

Al met al een voorspelbare avond in een discotheek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2015 16:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

provehito schreef:
Sjek
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2015 16:52 
 
Hardtraxxer

Duurt tot 5u (bron: https://www.facebook.com/events/1684167048466207/)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2015 07:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb nog 2 kaarten te koop €17,50 per stuk kan niet gaan ivm gebroken enkel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2015 09:23 
 

Ik zou ook m'n enkel breken zodat ik niet mee hoef. Sterkte trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2015 09:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

bloemkool schreef:
Ik zou ook m'n enkel breken zodat ik niet mee hoef. Sterkte trouwens.


:lol: :lol: :lol:

Jolle beterschap man!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2015 09:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bloemkool schreef:
Ik zou ook m'n enkel breken zodat ik niet mee hoef.


:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2015 09:38 
 

bloemkool schreef:
Ik zou ook m'n enkel breken zodat ik niet mee hoef. Sterkte trouwens.


:lol: :lol:

Sterkte though :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2015 11:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Timetable Digital Punk – Unleashed: Nothing Can Hold Us Back
22:00 – 00:00 Danny Scandal & Sjek
00:00 – 00:30 Digital Punk
00:30 – 01:30 Digital Punk & Outbreak
01:30 – 02:30 Digital Punk & Frequencerz
02:30 – 03:30 Digital Punk & Adaro
03:30 – 04:00 Hard Attakk
04:00 – 05:00 Digital Punk & Warface
Mc Da Syndrome


Wat een ellende, denk je om 03:30 eindelijk van Digital Punk af te zijn krijg je Hard Attakk voorgeschoteld. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2015 11:14 
 

MelvinFR schreef:
Timetable Digital Punk – Unleashed: Nothing Can Hold Us Back


Dit wordt muzikaal gezien geen hoogstaand avondje.. De tering :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2015 11:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Unleashed cap achterste voren en gaan :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2015 11:19 
 
Hardtraxxer

Henk-Jan schreef:
Unleashed cap achterste voren en gaan :cool:


Wat heb je op maat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2015 11:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Wat een ellende, denk je om 03:30 eindelijk van Digital Punk af te zijn krijg je Hard Attakk voorgeschoteld. :lol:


Ja 3:30 is wel laat voor een eetpauze :/ Hoe dan ook zin in :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2015 11:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Citaat:
Timetable Digital Punk – Unleashed: Nothing Can Hold Us Back
22:00 – 00:00 Danny Scandal & Sjek
00:00 – 00:30 Digital Punk
00:30 – 01:30 Digital Punk & Outbreak
01:30 – 02:30 Digital Punk & Frequencerz
02:30 – 03:30 Digital Punk & Adaro
03:30 – 04:00 Hard Attakk
04:00 – 05:00 Digital Punk & Warface
Mc Da Syndrome


Wat een ellende, denk je om 03:30 eindelijk van Digital Punk af te zijn krijg je Hard Attakk voorgeschoteld. :lol:


Hier zou je niet voor je plezier heen gaan idd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2015 11:58 
 

en daarna Digital Punk & Warface :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2015 12:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ach wat leuk, de hele avond eetpauze!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2015 12:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PvO Hardstyle schreef:
Ach wat leuk, de hele avond eetpauze!

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2015 13:16 
 

Wat een haat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2015 13:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja idd, zeg gewoon niks als je niets positiefs hebt te zeggen :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2015 14:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Al dat gebash hoeft van mij nou ook weer niet, maar deze vond ik wel leuk :lol:

PvO Hardstyle schreef:
Ach wat leuk, de hele avond eetpauze!
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten