Exit Mind? Inmiddels twee maanden stilte op Facebook en heb net zitten kijken en hij staat ook niet tussen de artiesten die je via Limitless Agency kan boeken (voorheen wel bij Theracords Bookings als ik me niet vergis).
J oey wrote:Exit Mind? Inmiddels twee maanden stilte op Facebook en heb net zitten kijken en hij staat ook niet tussen de artiesten die je via Limitless Agency kan boeken (voorheen wel bij Theracords Bookings als ik me niet vergis).
Hij zat ook niet bij Theracords Bookings (weet niet of hij daar ooit gezeten heeft) maar bij Platinum Agency
Number99 wrote:Wat doet Accelarator tegenwoordig? Precies al lang niks nieuws meer van gehoord.
Bestaat DavidCentral nog? Had een aantal jaar geleden een deftige release bij coolman records.
Haha grappig, zocht een oud setje van mezelf en kwam deze vraag tegen
Hardcore periode heb ik al een tijd achter me gelaten, had geen inspiratie meer, had toen nog geen eigen vervoer dus zat lastig met boekingen etc.
In de tussentijd ben ik wel af en toe aan het produceren geweest, maar is mijn stijl langzaam richting de (rauwere) hardstyle gegaan.
Toevallig heb ik laatst twee oudere tracks aan Rawstyle Nation gegeven om up te loaden, deze lagen denk ik al een jaar of 1 á 2 klaar, ongemasterd, maar leuk om toch de wereld in te slingeren, dat zijn deze tracks:
This embedded player is not showing. Your browser or network may be blocking it.View on YouTube This embedded player is not showing. Your browser or network may be blocking it.View on YouTube
Ondertussen heb ik een nieuwe woning, mijn studio eindelijk weer opgebouwd en uitgebreid en weer druk aan het produceren, hier even een previewtje van een track waar ik momenteel mee bezig ben
This embedded player is not showing. Your browser or network may be blocking it.View on SoundCloud
Mogelijk binnekort een naamsverandering en zal er weer meer vanaf mijn kant te horen zijn, leuk te lezen dat ik niet vergeten was haha
Number99 wrote:Wat doet Accelarator tegenwoordig? Precies al lang niks nieuws meer van gehoord.
Bestaat DavidCentral nog? Had een aantal jaar geleden een deftige release bij coolman records.
Toevallig heb ik laatst twee oudere tracks aan Rawstyle Nation gegeven om up te loaden, deze lagen denk ik al een jaar of 1 á 2 klaar, ongemasterd, maar leuk om toch de wereld in te slingeren, dat zijn deze tracks:
This embedded player is not showing. Your browser or network may be blocking it.View on YouTube This embedded player is not showing. Your browser or network may be blocking it.View on YouTube
:
Woman in black is zo vet
Had je me ooit via 't Synthforum gestuurd
Henk-Jan wrote:No offense maar ik zou me wat meer proberen te onderscheiden van de rest.
Ik maak wat ik zelf vet vind en zelf graag op feesten gedraaid wil horen.. Ik ben persoonlijk zeer blij met de scene en tracks die de laatste tijd uitkomen, ookal lees ik hier vaak 'oh weer zo'n plaat als de rest' Het is trouwens niet zo dat ik nog steeds die ambities heb als die ik toen had met zoveel mogelijk proberen te draaien en releasen, momenteel is het lekker hobbyen en spul gratis weggeven voor liefhebbers die er wél wat bij voelen.
Chroman wrote:
DavidCentral wrote: had geen inspiratie meer,
DavidCentral wrote: mijn stijl langzaam richting de (rauwere) hardstyle gegaan.
:')
Hardcore doet me niet gek veel meer de laatste tijd, vooral het wat rustigere tempo en dikke screeches ligt me lekkerder. Ook in mijn hardcore tijd heb ik altijd rawstyle geluisterd en gemaakt
TiMOTHYb wrote:
Henk-Jan wrote:No offense maar
het verschil in kwaliteit als ik het vergelijk met een paar van je hardcore platen is echt adembenemend groot.
Hoe moet ik deze opvatten?
Joeyvg wrote:Woman in black is zo vet
Had je me ooit via 't Synthforum gestuurd
Thnx, alweer een tijdje terug haha, zelfde periode gemaakt als 'fear' (die ik net ook als youtube link plaatste) met Titan, daarna ff niks meer gedaan behalve een paar halve tracks.. Ff tijdje niks doen kan ook geen kwaad voor de inspiratie
Artic
2 juni om 18:31 ·
I've had a lot of people ask me lately when to expect new tracks. I'm extremely busy with something really cool. New stuff is coming soon!
J oey wrote:Wie gebruikt er nu nog z'n iPod voor muziek, die shit is achterhaald.
Ik, mijn telefoon heeft niet veel geheugen, geen gebruiker van spotify en ik kan mn ipod makkelijk in de auto laten liggen. Ik hou het lekker daarbij. Luister ook liever naar setjes dan naar losse tracks zoals op spotify.