Number99 wrote:Wat doet Accelarator tegenwoordig? Precies al lang niks nieuws meer van gehoord.
Bestaat DavidCentral nog? Had een aantal jaar geleden een deftige release bij coolman records.
Haha grappig, zocht een oud setje van mezelf en kwam deze vraag tegen
Hardcore periode heb ik al een tijd achter me gelaten, had geen inspiratie meer, had toen nog geen eigen vervoer dus zat lastig met boekingen etc.
In de tussentijd ben ik wel af en toe aan het produceren geweest, maar is mijn stijl langzaam richting de (rauwere) hardstyle gegaan.
Toevallig heb ik laatst twee oudere tracks aan Rawstyle Nation gegeven om up te loaden, deze lagen denk ik al een jaar of 1 á 2 klaar, ongemasterd, maar leuk om toch de wereld in te slingeren, dat zijn deze tracks:
This embedded player is not showing. Your browser or network may be blocking it.View on YouTube
This embedded player is not showing. Your browser or network may be blocking it.View on YouTube
Ondertussen heb ik een nieuwe woning, mijn studio eindelijk weer opgebouwd en uitgebreid en weer druk aan het produceren, hier even een previewtje van een track waar ik momenteel mee bezig ben
This embedded player is not showing. Your browser or network may be blocking it.View on SoundCloud
Mogelijk binnekort een naamsverandering en zal er weer meer vanaf mijn kant te horen zijn, leuk te lezen dat ik niet vergeten was haha