free martin
De Timeless podcast? Weer een project van Hhz en/of Wildstylez dat geen lang leven heeft?
Age of Empires 1 & 2 vertellen je alles wat je moet wetenwrote:De Romeinen?
Niet wat er met Biggus Dickus is gebeurt?
Nee klopt, hopelijk komt er ooit een DLC vanwrote:Niet wat er met Biggus Dickus is gebeurt?
Hij zei in z’n spotify wrapped video dat er dit jaar weer nieuwe episodes zouden komenwrote:De Timeless podcast? Weer een project van Hhz en/of Wildstylez dat geen lang leven heeft?
Ok, het jammer is 'pas' 7 maanden oud maar ok.wrote:Hij zei in z’n spotify wrapped video dat er dit jaar weer nieuwe episodes zouden komenwrote:De Timeless podcast? Weer een project van Hhz en/of Wildstylez dat geen lang leven heeft?
Weet iemand hoe het nu eigenlijk zit met het Harmony album van Noisecontrollers? Hij kondigde het eind 2024 aan en inmiddels zijn er al behoorlijk wat tracks uitgebracht, maar een releasedatum voor het volledige album lijkt er nog steeds niet te zijn…
Wat is er gebeurd met Headhunterz?
Ik vind de huidige situatie rondom Headhunterz toch wel een beetje opvallend…
Eind 2023 stopte Willem met optreden omdat hij klaar was met het constante touren en reizen en zich weer volledig op muziek wilde richten. Sindsdien is hij echter wel weer selectief op het podium verschenen.
In 2025 maakte hij zijn comeback als mystery guest bij EPIK in Sydney. In 2026 waren er Project One-shows en vandaag, 3 oktober, stond hij opnieuw solo als Headhunterz op Knockout Outdoor in Sydney. (Waarbij zijn optreden ook niet Live werd uitgezonden, maar dat even terzijde.)
Tegelijkertijd heeft hij sinds zijn afscheid geen enkele solo-Headhunterz-set in Nederland gedaan. Ook qua nieuwe muziek is het de afgelopen periode relatief stil geweest. Sinds Live Forever is er als Headhunterz maar weinig nieuw materiaal verschenen, terwijl het nieuwe Project One-materiaal waar al langere tijd over wordt gesproken vooralsnog ook niet echt van de grond lijkt te komen.
Dat maakt het extra interessant dat Wildstylez onlangs in de VWAB-podcast aangaf dat Willem momenteel veel in de studio zit en nieuwe muziek maakt.
Dus waar is Headhunterz momenteel eigenlijk naartoe aan het bewegen?
Waarom treedt hij meerdere keren op in Australië als Headhunterz, maar doet hij geen eenmalige soloset in Nederland? Dat hij niet meer ieder weekend wil touren is duidelijk en begrijpelijk. Maar een incidentele show in Nederland zou daar niet per se mee in strijd zijn.
En tegelijkertijd: als hij inderdaad weer veel muziek aan het maken is, wanneer gaan we daar dan daadwerkelijk iets van horen?
Heeft HSU simpelweg een bijzondere band met Headhunterz waardoor hij voor dit soort shows een uitzondering maakt? Of speelt er iets anders waardoor zijn focus momenteel zo sterk buiten Nederland ligt?
En hoe zit het met Q-dance? Is er vanuit hun kant nooit geprobeerd om hem voor bijvoorbeeld een eenmalige exclusieve solo-show terug te halen?
Benieuwd of iemand hier meer concrete informatie over heeft
Ik vind de huidige situatie rondom Headhunterz toch wel een beetje opvallend…
Eind 2023 stopte Willem met optreden omdat hij klaar was met het constante touren en reizen en zich weer volledig op muziek wilde richten. Sindsdien is hij echter wel weer selectief op het podium verschenen.
In 2025 maakte hij zijn comeback als mystery guest bij EPIK in Sydney. In 2026 waren er Project One-shows en vandaag, 3 oktober, stond hij opnieuw solo als Headhunterz op Knockout Outdoor in Sydney. (Waarbij zijn optreden ook niet Live werd uitgezonden, maar dat even terzijde.)
Tegelijkertijd heeft hij sinds zijn afscheid geen enkele solo-Headhunterz-set in Nederland gedaan. Ook qua nieuwe muziek is het de afgelopen periode relatief stil geweest. Sinds Live Forever is er als Headhunterz maar weinig nieuw materiaal verschenen, terwijl het nieuwe Project One-materiaal waar al langere tijd over wordt gesproken vooralsnog ook niet echt van de grond lijkt te komen.
Dat maakt het extra interessant dat Wildstylez onlangs in de VWAB-podcast aangaf dat Willem momenteel veel in de studio zit en nieuwe muziek maakt.
Dus waar is Headhunterz momenteel eigenlijk naartoe aan het bewegen?
Waarom treedt hij meerdere keren op in Australië als Headhunterz, maar doet hij geen eenmalige soloset in Nederland? Dat hij niet meer ieder weekend wil touren is duidelijk en begrijpelijk. Maar een incidentele show in Nederland zou daar niet per se mee in strijd zijn.
En tegelijkertijd: als hij inderdaad weer veel muziek aan het maken is, wanneer gaan we daar dan daadwerkelijk iets van horen?
Heeft HSU simpelweg een bijzondere band met Headhunterz waardoor hij voor dit soort shows een uitzondering maakt? Of speelt er iets anders waardoor zijn focus momenteel zo sterk buiten Nederland ligt?
En hoe zit het met Q-dance? Is er vanuit hun kant nooit geprobeerd om hem voor bijvoorbeeld een eenmalige exclusieve solo-show terug te halen?
Benieuwd of iemand hier meer concrete informatie over heeft
J
Tracks Moderator
1262 posts member since 2017
last seen 2 hours ago
Headhuterz heeft toevallig net een nieuwe plaat gedraaid tijdens zijn set op KnockOut, en Wildstylez gaf ook aan in de VWAB podcast dat Heady nog steeds aan het 'nerden' is in de studio. Tegelijkertijd wordt er veel hype gecreëerd rondom Project One met de datum 27 maart 2027 (waaschijnlijk een feest/album release party in Duitsland). Dus dat er nieuwe muziek aan zit te komen, dat kunnen we wel met zekerheid zeggen, denk ik. Project One en Headhunterz solo's, wie weet.
Qua optredens, veel dj's hebben een speciale band met Knockout Australie, of met optreden in Australie. Blijkbaar heeft het voor veel dj's een meerwaarde om in Australie te draaien, of dat nu commercieel is of privé. Kijk naar The Prophet bijvoorbeeld. Die kwam daar als eerste weer 'terug' na zijn break en gaf ook aan dat hij een speciale band had met het land.
In Nederland zijn we ook ontzettend verwend en wordt het vaak voor lief genomen dat we elk weekend naar onze favoriete dj's kunnen gaan. Dat zal ook zeker bijdragen.
Qua optredens, veel dj's hebben een speciale band met Knockout Australie, of met optreden in Australie. Blijkbaar heeft het voor veel dj's een meerwaarde om in Australie te draaien, of dat nu commercieel is of privé. Kijk naar The Prophet bijvoorbeeld. Die kwam daar als eerste weer 'terug' na zijn break en gaf ook aan dat hij een speciale band had met het land.
In Nederland zijn we ook ontzettend verwend en wordt het vaak voor lief genomen dat we elk weekend naar onze favoriete dj's kunnen gaan. Dat zal ook zeker bijdragen.
Het NL publiek is nu niet het meest loyaal naar Hhz. Dit zag je ook bij Showtek, die hun comeback ook in Australie hadden, ipv in Nederland. Daarbij komt dat er met een HHZ een prijskaartje aan hangt en nu Q-dance niet langer de scene ‘runt’ moet je een organisatie bereid vinden om voor een comeback een bepaald bedrag neer te leggen.
Ik zie behalve VWAB classics, niet zo 1,2,3, een event wat daar logisch voor is op dit moment.
De huidige scene is erg lastig qua publiek en hun wensen (….) ik snap dat je als hhz ‘zoekende’ bent in de huidige scene, om te vernieuwen, maar tegelijk trouw te blijven aan je eigen sound én fanbase. Daar zat wel een probleempje als ik dat mag beoordelen als hhz fan van het eerste uur. Ga je geforceerd proberen mee te doen met de huidige trends, waarmee je je eigen legacy tekort doet, of ga je je eigen weg vinden met een nieuw maar vertrouwd sausje. Denk dat we daar snel achter gaan komen!
De comeback van hhz moet groots, en misschien wel een eigen event wat geheel draait om hem, zijn muziek, en waar je alleen fans en liefhebbers naartoe trekt.
Er borrelt iig een hoop, waar wij geen weet van hebben.
Believe believe, the dragonborn comes 👀
Ik zie behalve VWAB classics, niet zo 1,2,3, een event wat daar logisch voor is op dit moment.
De huidige scene is erg lastig qua publiek en hun wensen (….) ik snap dat je als hhz ‘zoekende’ bent in de huidige scene, om te vernieuwen, maar tegelijk trouw te blijven aan je eigen sound én fanbase. Daar zat wel een probleempje als ik dat mag beoordelen als hhz fan van het eerste uur. Ga je geforceerd proberen mee te doen met de huidige trends, waarmee je je eigen legacy tekort doet, of ga je je eigen weg vinden met een nieuw maar vertrouwd sausje. Denk dat we daar snel achter gaan komen!
De comeback van hhz moet groots, en misschien wel een eigen event wat geheel draait om hem, zijn muziek, en waar je alleen fans en liefhebbers naartoe trekt.
J
Tracks Moderator
last seen 2 hours ago
21 november draait Headhunterz in Canada, dus langzaam begint ie meer gigs te doen, zo te zien.
Hallo vrienden, martin hier... wat een veranderingen op het forumwrote:22 Apr 2026 20:06 free martin
Return of the legend!wrote:04 Oct 2026 18:51Hallo vrienden, martin hier... wat een veranderingen op het forumwrote:22 Apr 2026 20:06 free martin
H
Hardtraxxer
480 posts member since 2019
last seen 3 hours ago
Iets zegt mij, dat als defQon door was gegaan hij daar een set zou draaien....wrote:03 Oct 2026 21:59 Het NL publiek is nu niet het meest loyaal naar Hhz. Dit zag je ook bij Showtek, die hun comeback ook in Australie hadden, ipv in Nederland. Daarbij komt dat er met een HHZ een prijskaartje aan hangt en nu Q-dance niet langer de scene ‘runt’ moet je een organisatie bereid vinden om voor een comeback een bepaald bedrag neer te leggen.
wrote:04 Oct 2026 22:58Return of the legend!wrote:04 Oct 2026 18:51Hallo vrienden, martin hier... wat een veranderingen op het forumwrote:22 Apr 2026 20:06 free martin![]()
![]()
![]()
J
Tracks Moderator
last seen 2 hours ago
''Mensen hebben het idee dat hij de hele tijd niks zit te doen, maar deze jongen, ik durf wel te zweren dat hij de meeste uren in de studio maakt van alle producers die er zijn.'
''Maar dan moet daar toch op een gegeven moment een bom van nieuwe dingen...'
''Als ik iets wil weten, dan kan ik het Googlen, maar ik kan het ook gewoon aan Willem vragen. Hij is diep, zwaar in de materie aan het gaan, plugins aan het bouwen...'
Je hoort het
View on YouTube
''Maar dan moet daar toch op een gegeven moment een bom van nieuwe dingen...'
''Als ik iets wil weten, dan kan ik het Googlen, maar ik kan het ook gewoon aan Willem vragen. Hij is diep, zwaar in de materie aan het gaan, plugins aan het bouwen...'
Je hoort het
View on YouTube