Active topics in Nieuwe tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 8 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 3 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 1 day ago
Hardtraxxer
836 posts member since 2014
last seen Aug 2020
chas1n wrote:Een anthem die bestaat uit delen van oudere anthems, lijkt me sterk xd .
Haha, ach waarom ook niet? Dat is ook weer eens wat nieuws. Nu worden er blijkbaar ook random tracks uitgekozen van bepaalde producers om als anthem te gebruiken. Jammer dat ze het dit jaar niet hetzelfde aanpakken als vorig jaar met Hard Driver.
K
Dit is echt wel heel vet hoor! RR heeft aardig wat parels te draaien volgende week :D FAN moet echt wel met wat beters komen als wat we nu hebben gehoord anders kan het nog wel eens een flinke domper worden :cool:
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 9 days ago
RadicelArmy wrote:
chas1n wrote:Een anthem die bestaat uit delen van oudere anthems, lijkt me sterk xd .
Haha, ach waarom ook niet? Dat is ook weer eens wat nieuws. Nu worden er blijkbaar ook random tracks uitgekozen van bepaalde producers om als anthem te gebruiken. Jammer dat ze het dit jaar niet hetzelfde aanpakken als vorig jaar met Hard Driver.
Eens, hoe ze het met Hard Driver aanpakte was vet.
Hardtraxxer
307 posts member since 2015
Mee eens. Had graag dat concept van 2014 weer gezien en dan Atmozfears die de anthems van elk team maakte.
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Ik vind het vet klinken.
Hardtraxxer
836 posts member since 2014
last seen Aug 2020
El Buho wrote:Mee eens. Had graag dat concept van 2014 weer gezien en dan Atmozfears die de anthems van elk team maakte.
Dat zou echt briljant zijn. Hij is de perfecte producer om voor elk team een geweldige anthem te produceren. Zowel zijn euforische platen als zijn hardere tracks zijn geniaal.
D
Hardtraxx Elite
2496 posts member since 2012
last seen Jan 2020
chas1n wrote:
RadicelArmy wrote:
Eens, hoe ze het met Hard Driver aanpakte was vet.
Denk dat dat nog best eens zijn eigen iniatief had kunnen zijn, denk niet dat je veel artiesten vind die zin hebben om ff 4 anthems te produceren.
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
DJ_Tim wrote:Denk dat dat nog best eens zijn eigen iniatief had kunnen zijn, denk niet dat je veel artiesten vind die zin hebben om ff 4 anthems te produceren.
Lijkt me juist niet, sowieso door het maken van een anthem voor een feest vergroot je je publiciteit, laat staan voor Hardbass. En als je je dan helemaal mag uitleven op 4 anthems.. Lijkt me voor een artiest een grote kans die je niet zo even 1, 2, 3 krijgt. :thumbup:
Hardtraxx Addict
1788 posts member since 2014
niet dat het iets boeit, maar stukje vocal hoorde je vorig jaar ook in team green:
View on YouTube
B
Toch wel heel dik gedaan! :thumbup:
Hardtraxxer
289 posts member since 2013
last seen Nov 2019
View on SoundCloud
H
Hardtraxxer
283 posts member since 2014
last seen Jan 2026
View on YouTube
S
Hardtraxxer
168 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Wat een troep
Hardtraxxer
307 posts member since 2015
SpiRiT wrote:Wat een troep
Wat vind je hier dan troep aan?
Hardtraxxer
238 posts member since 2014
last seen Jan 2018
Mag ik weten waarom dit zo leuk is? Ik hoor een slappe kick met stomme sounds >.<
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Het is ook niet mijn ding. Jammer, ik kan solo platen van hem vaak wel waarderen.
S
Hardtraxxer
168 posts member since 2012
last seen Jun 2017
El Buho wrote:
SpiRiT wrote:Wat een troep
Wat vind je hier dan troep aan?
Standaard kicks en screechjes, dat trucje ken ik inmiddels wel. Verder wat elementen uit oudere anthems gerecycled maar dan 10x zo kut. En als die melo opeens omhoog gaat op 2:44 klinkt echt afschuwelijk.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Kracht in de Be Amazed mid is juist dat onverstoorbare doorbeuken. En dan nog dat tweede deel. Die 'speelse' pitchkick verpest hier heel dat idee. Jammer, want ik stel het wel op prijs dat hij een van z'n favorieten een eigen draai mee wil geven voor een feest in plaats van het origineel gewoon te draaien (of er een uberserieuze remix van te maken).

Switch op 2:44 is ook niet fijn. Dan liever het hele deel op die tweede hoogte en meer effectjes als op 2:49. Dat had wel vetter kunnen zijn.

Vetste gedeelte al met al is nog het middelste stuk met die dunne screeches.

Kicks is gewoon CD, of iets heel erg soortgelijks toch?