Alsof andere dj's dat niet hadden hahapecola-tje wrote:Ik doelde ook meer op t feit dat die andere artiesten waarvan hij regelmatig platen draait ook op Hard Bass stonden, niet dat hij alleen eigen platen draait
Related topics
- View the latest post: Hard Bass 2019 - Team Red - Rejecta, E-Force, Radical Redemption
- View the latest post: Frontliner & Radical Redemption - Frontliner & Radical Redemption (KIU017)
- View the latest post: Titan & Warface @ SuperSized RAW - Titan Specia
- View the latest post: Team Red (Warface, E-Force & Rebelion) @ Hard Bass 2017
- View the latest post: The Magic Show Podcast 34: Titan, Radical Redemption & Koldsa
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Nuracore | Brennan Heart
- View the latest post: Skandalig Winter Wonderland DJ Contest // Early to the Millenium
- View the latest post: Nuracore @ Decibel Outdoor 2026 | Full Liveset
- View the latest post: Silvio Aquila - Decibel Outdoor 2026
- View the latest post: Charon pres. RWND 10 YRS | w. Silvio Aquila
Moderators
-
A
had hier wel bij willen zijn
alleen Catalyst alleen het honden stukje draaien zou ik echt pissig zijn geworden
alleen Catalyst alleen het honden stukje draaien zou ik echt pissig zijn geworden
Vind dat nou ook niet écht een goede reden. Dat je effectief maar een half uur per act hebt. En dat je daarom 5/6 promo's wilt draaien. Dát vind ik goede redenen.
Vind het van Warface wel te begrijpen dat hij alleen maar eigen tracks heeft gedraaid. Hij heeft 9 tracks kunnen draaien waarvan 5 nieuwe. Bovendien krijg je niet elk jaar de kans om jouw tracks in het Gelredome te draaien. Genoeg andere feesten om gevarieerder te draaien. Hij had misschien Fast Lane of Fother Mucker kunnen draaien, maar ik snap hem wel.
Van Radical Redemption weet je dat zijn sets grotendeels uit eigen tracks bestaat. Op een feest als Hard Bass hoef je dan zeker niet iets anders te verwachten. Bovendien had hij ook veel nieuwe tracks en ik ben van mening dat een feest als Hard Bass in het Gelredome de ideale plek is om jouw tracks te laten zien aan het grote publiek.
Van Radical Redemption weet je dat zijn sets grotendeels uit eigen tracks bestaat. Op een feest als Hard Bass hoef je dan zeker niet iets anders te verwachten. Bovendien had hij ook veel nieuwe tracks en ik ben van mening dat een feest als Hard Bass in het Gelredome de ideale plek is om jouw tracks te laten zien aan het grote publiek.
-
MHardtraxx Veteran
- 14186 posts member since 2013
-
L
- 1 posts member since 2015
- last seen Feb 2015
Heeft er iemand een zippyshare link?