Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2015 13:58 
 
Hardtraxx Veteran

Artiest: Radical Redemption

Track(s): Hard Bass Tribute

Sample/video:


https://forum.hardtraxx.com/hardstyle-releases/radical-redemption-the-one-man-army-minuscd-t51574.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2015 14:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nu al reacties met "HEERLIJK :love: " op facebook... je hoort echt amper wat >.<

Verwacht overigens wel dat hij hier wat vets van gaat maken. Hopen dat hij geen preview geeft, wil wel beetje verrast worden op Hardbass.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2015 14:50 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Hopen dat hij geen preview geeft, wil wel beetje verrast worden op Hardbass.


Mocht die er komen, dan luister je hem toch gewoon niet? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2015 15:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Duruz, advies op maat. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2015 15:05 
 
Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Duruz, advies op maat. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2015 15:28 
 

Die achterlijke facebook reacties...
OT: benieuwd naar het resultaat, miss toch een remix van Be Amazed?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2015 15:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duruz schreef:
Rickzel schreef:
Hopen dat hij geen preview geeft, wil wel beetje verrast worden op Hardbass.


Mocht die er komen, dan luister je hem toch gewoon niet? :P


...

briljant :oh:

Ik ken mijzelf, nieuwsgierigheid overwint altijd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2015 15:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Radical zet op zen snapchat vaak korte stukjes van tracks voor Hard Bass, klinken allemaal toch best goed
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2015 20:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

doe dan die filmpjes uit onbekende tracks topic erbij, daar heb je in ieder geval wel wat aan
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2015 01:25 
 
Hardtraxx Veteran

Interesse is zeker gewekt. Ik ga het zien vanaf de livesteam 7 feb
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 15:07 
 
Hardtraxx Addict

bloemkool schreef:
Die achterlijke facebook reacties...

Dit dus, is geen moer uit op te maken (ja dat het voor Hard Bass is voor de wijsneuzen hier :P )
Laat em eerder is druk zetten achter de release van Impact >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 18:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basxt schreef:
https://vidstocloud.com/vlz625/

3 korte stukjes van RR
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 17:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker


:bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 17:23 
 
Hardtraxxer

Rawmon schreef:

:bomb:


staat ook in de OP, ik had 'm ook al over 't hoofd gezien :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 17:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat vet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 20:06 
 
Hardtraxx Veteran

Baas :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 22:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mijn hemel, wat dik! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 23:18 
 
Hardtraxx Elite

Die snijdende screeches zijn toch wel heel vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 23:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze en Judge Me klinken tot nu zeer vet van RR :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 01:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

EQ'de versie:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 18:08 
 

Haha echt weer z'n rammer dit :D Lekker bezig die Radical
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 23:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ergens toch wel blij dat dit geen remix van Be Amazed is geworden. Vind het tribute ook prima in elkaar zitten, klinkt erg vet! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 21:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dit had toch gewoon de anthem moeten zijn of ben ik nou gek! Jezus wat een energie (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 01:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

tommeh schreef:
Dit had toch gewoon de anthem moeten zijn of ben ik nou gek! Jezus wat een energie (L)


Precies dit. Ik vind 'Freakz' een fijne track, maar in mijn ogen had dit het anthem van Team Red moeten zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 01:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een anthem die bestaat uit delen van oudere anthems, lijkt me sterk xd .
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks