Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 01:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Een anthem die bestaat uit delen van oudere anthems, lijkt me sterk xd .


Haha, ach waarom ook niet? Dat is ook weer eens wat nieuws. Nu worden er blijkbaar ook random tracks uitgekozen van bepaalde producers om als anthem te gebruiken. Jammer dat ze het dit jaar niet hetzelfde aanpakken als vorig jaar met Hard Driver.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 11:51 
 

Dit is echt wel heel vet hoor! RR heeft aardig wat parels te draaien volgende week :D FAN moet echt wel met wat beters komen als wat we nu hebben gehoord anders kan het nog wel eens een flinke domper worden :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 12:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RadicelArmy schreef:
chas1n schreef:
Een anthem die bestaat uit delen van oudere anthems, lijkt me sterk xd .


Haha, ach waarom ook niet? Dat is ook weer eens wat nieuws. Nu worden er blijkbaar ook random tracks uitgekozen van bepaalde producers om als anthem te gebruiken. Jammer dat ze het dit jaar niet hetzelfde aanpakken als vorig jaar met Hard Driver.


Eens, hoe ze het met Hard Driver aanpakte was vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 13:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mee eens. Had graag dat concept van 2014 weer gezien en dan Atmozfears die de anthems van elk team maakte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 13:13 
 
Hardtraxx Veteran

Ik vind het vet klinken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 18:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

El Buho schreef:
Mee eens. Had graag dat concept van 2014 weer gezien en dan Atmozfears die de anthems van elk team maakte.


Dat zou echt briljant zijn. Hij is de perfecte producer om voor elk team een geweldige anthem te produceren. Zowel zijn euforische platen als zijn hardere tracks zijn geniaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 18:52 
 
Hardtraxx Elite

chas1n schreef:
RadicelArmy schreef:
chas1n schreef:
Een anthem die bestaat uit delen van oudere anthems, lijkt me sterk xd .


Haha, ach waarom ook niet? Dat is ook weer eens wat nieuws. Nu worden er blijkbaar ook random tracks uitgekozen van bepaalde producers om als anthem te gebruiken. Jammer dat ze het dit jaar niet hetzelfde aanpakken als vorig jaar met Hard Driver.


Eens, hoe ze het met Hard Driver aanpakte was vet.

Denk dat dat nog best eens zijn eigen iniatief had kunnen zijn, denk niet dat je veel artiesten vind die zin hebben om ff 4 anthems te produceren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2015 00:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DJ_Tim schreef:
Denk dat dat nog best eens zijn eigen iniatief had kunnen zijn, denk niet dat je veel artiesten vind die zin hebben om ff 4 anthems te produceren.


Lijkt me juist niet, sowieso door het maken van een anthem voor een feest vergroot je je publiciteit, laat staan voor Hardbass. En als je je dan helemaal mag uitleven op 4 anthems.. Lijkt me voor een artiest een grote kans die je niet zo even 1, 2, 3 krijgt. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2015 17:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

niet dat het iets boeit, maar stukje vocal hoorde je vorig jaar ook in team green:
http://youtu.be/BpLvX17Hzyg?t=6m11s
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2015 20:24 
 

Toch wel heel dik gedaan! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2015 14:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2015 14:28 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2015 17:29 
 
Hardtraxxer

Wat een troep
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2015 17:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

SpiRiT schreef:
Wat een troep


Wat vind je hier dan troep aan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2015 19:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mag ik weten waarom dit zo leuk is? Ik hoor een slappe kick met stomme sounds >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2015 19:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is ook niet mijn ding. Jammer, ik kan solo platen van hem vaak wel waarderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2015 21:04 
 
Hardtraxxer

El Buho schreef:
SpiRiT schreef:
Wat een troep


Wat vind je hier dan troep aan?

Standaard kicks en screechjes, dat trucje ken ik inmiddels wel. Verder wat elementen uit oudere anthems gerecycled maar dan 10x zo kut. En als die melo opeens omhoog gaat op 2:44 klinkt echt afschuwelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2015 21:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kracht in de Be Amazed mid is juist dat onverstoorbare doorbeuken. En dan nog dat tweede deel. Die 'speelse' pitchkick verpest hier heel dat idee. Jammer, want ik stel het wel op prijs dat hij een van z'n favorieten een eigen draai mee wil geven voor een feest in plaats van het origineel gewoon te draaien (of er een uberserieuze remix van te maken).

Switch op 2:44 is ook niet fijn. Dan liever het hele deel op die tweede hoogte en meer effectjes als op 2:49. Dat had wel vetter kunnen zijn.

Vetste gedeelte al met al is nog het middelste stuk met die dunne screeches.

Kicks is gewoon CD, of iets heel erg soortgelijks toch?
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks