Haha, ach waarom ook niet? Dat is ook weer eens wat nieuws. Nu worden er blijkbaar ook random tracks uitgekozen van bepaalde producers om als anthem te gebruiken. Jammer dat ze het dit jaar niet hetzelfde aanpakken als vorig jaar met Hard Driver.chas1n wrote:Een anthem die bestaat uit delen van oudere anthems, lijkt me sterk.
Related topics
- View the latest post: Frontliner & Radical Redemption - Frontliner & Radical Redemption (KIU017)
- View the latest post: Hard Bass 2019 - Team Red - Rejecta, E-Force, Radical Redemption
- View the latest post: Radical Redemption LIVE @ Hard Bass 2018
- View the latest post: Frequencerz, Radical Redemption & Digital Punk @ Hard Bass 2016
- View the latest post: Team Red (Radical Redemption, Titan & Warface) @ Hard Bass 2015
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Sub Zero Project - Back To The Moment
Moderators
-
K
Dit is echt wel heel vet hoor! RR heeft aardig wat parels te draaien volgende week
FAN moet echt wel met wat beters komen als wat we nu hebben gehoord anders kan het nog wel eens een flinke domper worden 
Eens, hoe ze het met Hard Driver aanpakte was vet.RadicelArmy wrote:Haha, ach waarom ook niet? Dat is ook weer eens wat nieuws. Nu worden er blijkbaar ook random tracks uitgekozen van bepaalde producers om als anthem te gebruiken. Jammer dat ze het dit jaar niet hetzelfde aanpakken als vorig jaar met Hard Driver.chas1n wrote:Een anthem die bestaat uit delen van oudere anthems, lijkt me sterk.
Mee eens. Had graag dat concept van 2014 weer gezien en dan Atmozfears die de anthems van elk team maakte.
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Ik vind het vet klinken.
Dat zou echt briljant zijn. Hij is de perfecte producer om voor elk team een geweldige anthem te produceren. Zowel zijn euforische platen als zijn hardere tracks zijn geniaal.El Buho wrote:Mee eens. Had graag dat concept van 2014 weer gezien en dan Atmozfears die de anthems van elk team maakte.
-
DHardtraxx Elite
- 2496 posts member since 2012
- last seen Jan 2020
Denk dat dat nog best eens zijn eigen iniatief had kunnen zijn, denk niet dat je veel artiesten vind die zin hebben om ff 4 anthems te produceren.chas1n wrote:Eens, hoe ze het met Hard Driver aanpakte was vet.RadicelArmy wrote:Haha, ach waarom ook niet? Dat is ook weer eens wat nieuws. Nu worden er blijkbaar ook random tracks uitgekozen van bepaalde producers om als anthem te gebruiken. Jammer dat ze het dit jaar niet hetzelfde aanpakken als vorig jaar met Hard Driver.chas1n wrote:Een anthem die bestaat uit delen van oudere anthems, lijkt me sterk.
Lijkt me juist niet, sowieso door het maken van een anthem voor een feest vergroot je je publiciteit, laat staan voor Hardbass. En als je je dan helemaal mag uitleven op 4 anthems.. Lijkt me voor een artiest een grote kans die je niet zo even 1, 2, 3 krijgt.DJ_Tim wrote:Denk dat dat nog best eens zijn eigen iniatief had kunnen zijn, denk niet dat je veel artiesten vind die zin hebben om ff 4 anthems te produceren.
niet dat het iets boeit, maar stukje vocal hoorde je vorig jaar ook in team green:
View on YouTube
View on YouTube
-
B
Toch wel heel dik gedaan! 
-
HHardtraxxer
- 283 posts member since 2014
- last seen Jan 2026
-
SHardtraxxer
- 168 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Wat een troep
Mag ik weten waarom dit zo leuk is? Ik hoor een slappe kick met stomme sounds 
Het is ook niet mijn ding. Jammer, ik kan solo platen van hem vaak wel waarderen.
-
SHardtraxxer
- 168 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Standaard kicks en screechjes, dat trucje ken ik inmiddels wel. Verder wat elementen uit oudere anthems gerecycled maar dan 10x zo kut. En als die melo opeens omhoog gaat op 2:44 klinkt echt afschuwelijk.El Buho wrote:Wat vind je hier dan troep aan?SpiRiT wrote:Wat een troep
Kracht in de Be Amazed mid is juist dat onverstoorbare doorbeuken. En dan nog dat tweede deel. Die 'speelse' pitchkick verpest hier heel dat idee. Jammer, want ik stel het wel op prijs dat hij een van z'n favorieten een eigen draai mee wil geven voor een feest in plaats van het origineel gewoon te draaien (of er een uberserieuze remix van te maken).
Switch op 2:44 is ook niet fijn. Dan liever het hele deel op die tweede hoogte en meer effectjes als op 2:49. Dat had wel vetter kunnen zijn.
Vetste gedeelte al met al is nog het middelste stuk met die dunne screeches.
Kicks is gewoon CD, of iets heel erg soortgelijks toch?
Switch op 2:44 is ook niet fijn. Dan liever het hele deel op die tweede hoogte en meer effectjes als op 2:49. Dat had wel vetter kunnen zijn.
Vetste gedeelte al met al is nog het middelste stuk met die dunne screeches.
Kicks is gewoon CD, of iets heel erg soortgelijks toch?