M
Hardtraxx Veteran
14186 posts member since 2013
LegendaryUploadzz wrote:
Mitzinator wrote:
toffee wrote:Is het al bekend wanneer/op welk label deze plaat gereleased wordt?
Nope.
15 Augustus komt er een Edit van The Owlman op de Decibel 2014 CD van Exit Mind :)

http://www.toffmusic.com/music/19658/va ... _2014.html
Hij vroeg om een release, niet om een edit ;)
A
Hardtraxxer
85 posts member since 2014
last seen Sep 2014
Als het een radio edit is, mag je het gebruiken in DJ mixen. Of waar wil je anders de release voor..?
Weinig kans dat hij daarna nog als officiële release verschijnt.
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
Alternative wrote:Als het een radio edit is, mag je het gebruiken in DJ mixen. Of waar wil je anders de release voor..?
Om te luisteren?
En voor zover ik weet heeft een radio edit ook geen mixintro/outro...
Alternative wrote:Weinig kans dat hij daarna nog als officiële release verschijnt.
Omdat? Overigens is dit natuurlijk onzin.
Last edited by pim0412 on 02 Aug 2014 15:23, edited 1 time in total.
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
Alternative wrote:Als het een radio edit is, mag je het gebruiken in DJ mixen.
Daar kom je ver mee als DJ. :thumbsup:
Alternative wrote:Of waar wil je anders de release voor..?
Om gewoon te luisteren zonder dat je 30 seconden naar wat claps en snares/hi-hats hoeft te luisteren? Gemakkelijk voor in de auto ofzo.
Alternative wrote:Weinig kans dat hij daarna nog als officiële release verschijnt.
Wat zijn official previews op youtube etc. dan?
A
Hardtraxxer
last seen Sep 2014
Qlown wrote:
Je punt..?
Qlown wrote:Om gewoon te luisteren zonder dat je 30 seconden naar wat claps en snares/hi-hats hoeft te luisteren? Gemakkelijk voor in de auto ofzo.
Heeft een official release niet juist claps en dergelijke? :P
Qlown wrote:Wat zijn official previews op youtube etc. dan?
Vaker gezien.
Last edited by Alternative on 02 Aug 2014 15:26, edited 1 time in total.
A
Hardtraxxer
last seen Sep 2014
dat quoten... :beer:

EDIT: gelukt >.<
Q
Hardtraxx Veteran
Alternative wrote:
Qlown wrote:
Je punt..?
Lijkt me duidelijk? radio edits zijn not done in sets.

Alternative wrote:
Qlown wrote:Om gewoon te luisteren zonder dat je 30 seconden naar wat claps en snares/hi-hats hoeft te luisteren? Gemakkelijk voor in de auto ofzo.
Jij vraagt waar radio edits anders voor dienen dan om mee te mixen, ik zeg voor in de auto omdat je bij radio edits geen saaie intro's met alleen clapjes/snares/hi-hats hebt. Een officiële release is de volledige track met intro en outro eraan.

Alternative wrote:
Qlown wrote:Wat zijn official previews op youtube etc. dan?
Vaker gezien.
Eerder uitzonderlijk dus.
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 5 days ago
Dus omdat een track op een festivalcompilatie staat, is de kant klein dat hij nog uit komt? :lol: godverdomme wat een logica xd
Alternative wrote:Je punt..?
Dat met radio edits draaien best fucked up is xd tenzij je zelfs intro's eraan gaat plakken enzo, maar daar is de track niet voor gemaakt
M
Hardtraxx Veteran
Steffnov wrote:Dus omdat een track op een festivalcompilatie staat, is de kant klein dat hij nog uit komt? :lol: godverdomme wat een logica xd
Nou, jammer dat Godcore dan niet meer uit komt. xd
A
Hardtraxxer
last seen Sep 2014
Alternative wrote:
Alternative wrote:Jij vraagt waar radio edits anders voor dienen dan om mee te mixen, ik zeg voor in de auto omdat je bij radio edits geen saaie intro's met alleen clapjes/snares/hi-hats hebt. Een officiële release is de volledige track met intro en outro eraan.
Volgens mij vraag ik waar je anders een release voor wilt en niet waar je anders een radio edit voor wilt.. :P
Beneden Brabant zeker? Het verschil is mij duidelijk.
Steffnov wrote:Dus omdat een track op een festivalcompilatie staat, is de kant klein dat hij nog uit komt? :lol: godverdomme wat een logica xd
Dat is de logica die je er zelf van maakt.... :/
Alternative wrote:Je punt..?
Steffnov wrote:Dat met radio edits draaien best fucked up is xd tenzij je zelfs intro's eraan gaat plakken enzo, maar daar is de track niet voor gemaakt
Klopt, maar het mag. :)
Vind het verder ook not done evenals heel Mash-up Jack, maar dat terzijde.
Q
Hardtraxx Veteran
Alternative wrote:Volgens mij vraag ik waar je anders een release voor wilt en niet waar je anders een radio edit voor wilt.. :P
Waarom zit je dan alles door elkaar te halen?:
Alternative wrote:Als het een radio edit is, mag je het gebruiken in DJ mixen. Of waar wil je anders de release voor..?
Weinig kans dat hij daarna nog als officiële release verschijnt.
A
Hardtraxxer
last seen Sep 2014
Zal het even uitleggen Qlown.

De man wil een release, waarschijnlijk om in te mixen. Logisch. Ik zeg dat het met een radio edit ook mag. Dan vraag ik waar je anders een release voor nodig hebt.

Duidelijk toch... -.-
Hardtraxx Addict
1027 posts member since 2014
last seen Sep 2014
Jij doet me denken aan HarryV/Nera..
M
Hardtraxx Veteran
Zin wrote:Jij doet me denken aan HarryV/Nera..
Dit dus.
A
Hardtraxxer
last seen Sep 2014
Laat me raden: ook nieuwe leden die onder vuur genomen worden door een paar die-hard forumpiraatjes die elkaar een hart onder de riem steken enkel omdat ze elkaars mening delen en verder te bekrompen zijn om open te staan voor andere meningen?

Nee, ken ze beide niet. :thumbup:
Jullie type is mij wel bekend.
Hardtraxx Addict
last seen Sep 2014
Alternative wrote:Laat me raden: ook nieuwe leden die onder vuur genomen worden door een paar die-hard forumpiraatjes die elkaar een hart onder de riem steken enkel omdat ze elkaars mening delen en verder te bekrompen zijn om open te staan voor andere meningen?

Nee, ken ze beide niet. :thumbup:
Het is dezelfde persoon, maar gewoon jouw gedrag en jouw argumenten komen bijna precies overheen met de genoemde persoon, dus neem mij en waarschijnlijk nog een paar andere op dit forum niet kwalijk als wij jou op deze manier zien.
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
Ik verwijs weer naar de blacklist optie.
Hardtraxx Addict
last seen Sep 2014
Paultheone wrote:Ik verwijs weer naar de blacklist optie.
Inderdaad, maar ik hou mezelf nu buiten deze discussie, want we zijn al iets teveel off-topic gegaan :$
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Een release heeft soms een originele mix en een radio edit. In de originele versie zitten elementen (kicks/claps/hats) aan het begin en eind van de track, zodat je de plaat gelijk kunt leggen, voordat je hem inmixt. In een radio edit zijn die elementen eruit gehaald, omdat iemand die elementen voor iemand die geen DJ is niet zo interessant zijn. Met radio edits mixen is mogelijk, maar wel lastig omdat de track direct begint. Daarnaast kunnen tracks op compilatie albums ook nog eens gemixed zijn, waardoor delen van andere tracks in het nummer zitten wat je wilt draaien, dan is het not-done om die te draaien als DJ.

Verder mag je officieel helemaal geen platen draaien, althans voor een publiek, of dat nu op een feest is of dat je je mix online zet. Als je een nummer of album koopt is dat voor thuisconsumptie. Wil je het ten gehore brengen dan zul daarover nogmaals moeten betalen of afspraken maken met de rechthebbenden. Gelukkig doen ze bijna nooit moeilijk als je zomaar een mix online zet, hoe het op feesten zit weet ik niet precies.
A
Hardtraxxer
last seen Sep 2014
Image
Hardtraxx Newbie
49 posts member since 2014
last seen Jun 2015
Image
H
Hardtraxxer
118 posts member since 2014
last seen Jun 2015
Gaat hier nog iets mee gebeuren nu ze bij gearbox zitten? :D
Hardtraxx Veteran
3045 posts member since 2014
last seen 16 days ago
Held op Sokken wrote:Gaat hier nog iets mee gebeuren nu ze bij gearbox zitten? :D
Ze hebben een full release gehad op de decibel cd. Gearbox zou m nogmaald kunnen releasen maar dat lijkt me niet npdig