Active topics in Algemeen

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 36 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 4 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 17 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 hours ago
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Steffnov wrote:Durf het niet te zeggen. Het zal in ieder geval vast geen toeval zijn dat Momumental (hoe komen we ook alweer bij Fundamental? xd) de enige is die er de laatste 3 jaar feesten heeft gehad. Er worden wel nog regelmatig beursen enzo gehouden, maar qua feesten is Momumental de enige.
Zullen we er dan gewoon Monumental van maken, met een N? xd Voor de rest weet ik het ook niet. Ik moet trouwens terugkomen op wat ik eerder zei, OWAP is voor zover ik kan vinden niet van Monumental.
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Ok, dat was mobiel fail xd eerste een typo, 2e met autocorrect :')

Maar goed, Monumental :P
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Steffnov wrote:maar qua feesten is Momumental de enige.
Niet helemaal waar. Pitch festival heeft daar ook altijd een stage. Over het algemeen zijn dat overdag concerten en "live sets" en 's nachts dj sets.
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Een hoop mensen zullen me nu voor gek verklaren, maar: Maassilo :D Geluid is alles behalve fantastisch, maar voelt toch altijd weer heerlijk vertrouwd om daar naar binnen te lopen.

Outdoor kan ik niet over oordelen, te weinig locaties gezien daarvoor.
Hardtraxxer
991 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Indoor: Westfalenhallen Dortmund
Outdoor: Airport Weeze
Y
Hardtraxxer
579 posts member since 2009
Rawbin wrote:Een hoop mensen zullen me nu voor gek verklaren, maar: Maassilo :D Geluid is alles behalve fantastisch, maar voelt toch altijd weer heerlijk vertrouwd om daar naar binnen te lopen.

Outdoor kan ik niet over oordelen, te weinig locaties gezien daarvoor.
Hier ook Maassilo (of Klokgebouw, twijfel). Kanttekening hierbij is dat ik nog nooit in de Gashouder geweest ben.

Outdoor: het terrein van Melt :loving:

Image
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 31 minutes ago
Eindhoven heeft 3 erg fijne locaties waar meerdere keren per jaar feesten zijn (al mag het wel vaker wat mij betreft :P ), Dynamo, Effenaar en Het Klokgebow. Het geluid in het Klokgebouw is zoals de meeste weten erg fijn, maar ook de Dynamo en Effenaar hebben vaak erg goed geluid. Ook vind ik de locaties er goed en professioneel uit zien.

Ik kijk vanaf mijn bureau op stage recht op het Klokgebouw ^^
P
Hardtraxx Veteran
5055 posts member since 2013
last seen 2 days ago
Klokgebouw en Airport Weeze tot nu toe mijn favoriete locaties voor grotere feesten.
Effenaar vind ik hele fijne locatie ook goed bereikbaar en goed geluid. Al paar keer st8ment geweest en vind het altijd heel vermakelijk
Hardtraxx Elite
2869 posts member since 2013
last seen Nov 2024
Klokgebouw puur en vanwege de looks en het geluid. Prima sfeertje hangt daar met feesten

En voor mij toch wel het Beekse bergen terrein met Decibel... lekker gevoel langs dat strand, doet overigens voor mijn gevoel ook minder meer (lees; waterplas) achtig aan dan E3
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen 27 days ago
bring back defqon aan het almere strand
Hardtraxxer
948 posts member since 2014
last seen Aug 2017
Brainweavers wrote:Indoor: Westfalenhallen Dortmund
Outdoor: Airport Weeze
kwam hier om dit te posten :thumbsup:
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 13 hours ago
Nog nooit bij Weeze geweest, dus daar kan ik niet over oordelen. Outdoor favoriet so far is Recreatiegebied Spaarnwoude (Dance Valley). Indoor vind ik qua sfeer de Maassilo het vetst, terwijl Ahoy imo het dikste geluid heeft. Ik ben nog niet in HMH / Ziggo / Klokgebouw / Gashouder geweest. (Zie dat die hier veel genoemd worden)
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Dance Valley? Ben er maar 1x geweest en toen regende het vooral maar ik vond dat dus om te beginnen veels te uitgestrekt zodat je als je wat meer stages wilt zien elke keer 20 min aan het lopen bent en daarnaast moest ik via ingang noord naar binnen i.v.m. parkeren en wilde ik naar de hardstyle. Was ongeveer drie kwartier aan het lopen door die massa.. Daarnaast vind ik het een behoorlijk sfeerloos terrein.
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 13 hours ago
TiMOTHYb wrote:Dance Valley? Ben er maar 1x geweest en toen regende het vooral maar ik vond dat dus om te beginnen veels te uitgestrekt zodat je als je wat meer stages wilt zien elke keer 20 min aan het lopen bent en daarnaast moest ik via ingang noord naar binnen i.v.m. parkeren en wilde ik naar de hardstyle. Was ongeveer drie kwartier aan het lopen door die massa.. Daarnaast vind ik het een behoorlijk sfeerloos terrein.
Ik ben er vorig jaar geweest (was heerlijk weer toen), vooral de heuvels met stage in het dal was vet om te zien. Daarnaast heb ik niet zo heel veel van stage gewisseld, dus met het lopen en mensenmassa's heb ik weinig problemen gehad. Klopt wel dat het een gruwelijk eind lopen was als je van de HS naar Mainstage wilde, qua indeling was het dus inderdaad wel bout. De locatie an sich vond ik wel super, maar DV had er zeker qua loopafstanden wel meer mee kunnen doen.