Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2014 17:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Durf het niet te zeggen. Het zal in ieder geval vast geen toeval zijn dat Momumental (hoe komen we ook alweer bij Fundamental? xd) de enige is die er de laatste 3 jaar feesten heeft gehad. Er worden wel nog regelmatig beursen enzo gehouden, maar qua feesten is Momumental de enige.

Zullen we er dan gewoon Monumental van maken, met een N? xd Voor de rest weet ik het ook niet. Ik moet trouwens terugkomen op wat ik eerder zei, OWAP is voor zover ik kan vinden niet van Monumental.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2014 17:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ok, dat was mobiel fail xd eerste een typo, 2e met autocorrect :')

Maar goed, Monumental :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2014 19:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
maar qua feesten is Momumental de enige.


Niet helemaal waar. Pitch festival heeft daar ook altijd een stage. Over het algemeen zijn dat overdag concerten en "live sets" en 's nachts dj sets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2014 23:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een hoop mensen zullen me nu voor gek verklaren, maar: Maassilo :D Geluid is alles behalve fantastisch, maar voelt toch altijd weer heerlijk vertrouwd om daar naar binnen te lopen.

Outdoor kan ik niet over oordelen, te weinig locaties gezien daarvoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2014 08:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Indoor: Westfalenhallen Dortmund
Outdoor: Airport Weeze
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2014 20:18 
 
Hardtraxxer

Rawbin schreef:
Een hoop mensen zullen me nu voor gek verklaren, maar: Maassilo :D Geluid is alles behalve fantastisch, maar voelt toch altijd weer heerlijk vertrouwd om daar naar binnen te lopen.

Outdoor kan ik niet over oordelen, te weinig locaties gezien daarvoor.


Hier ook Maassilo (of Klokgebouw, twijfel). Kanttekening hierbij is dat ik nog nooit in de Gashouder geweest ben.

Outdoor: het terrein van Melt :loving:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2014 10:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eindhoven heeft 3 erg fijne locaties waar meerdere keren per jaar feesten zijn (al mag het wel vaker wat mij betreft :P ), Dynamo, Effenaar en Het Klokgebow. Het geluid in het Klokgebouw is zoals de meeste weten erg fijn, maar ook de Dynamo en Effenaar hebben vaak erg goed geluid. Ook vind ik de locaties er goed en professioneel uit zien.

Ik kijk vanaf mijn bureau op stage recht op het Klokgebouw ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2014 14:40 
 
Hardtraxx Veteran

Klokgebouw en Airport Weeze tot nu toe mijn favoriete locaties voor grotere feesten.
Effenaar vind ik hele fijne locatie ook goed bereikbaar en goed geluid. Al paar keer st8ment geweest en vind het altijd heel vermakelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2014 16:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Klokgebouw puur en vanwege de looks en het geluid. Prima sfeertje hangt daar met feesten

En voor mij toch wel het Beekse bergen terrein met Decibel... lekker gevoel langs dat strand, doet overigens voor mijn gevoel ook minder meer (lees; waterplas) achtig aan dan E3
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2014 17:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bring back defqon aan het almere strand
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2014 20:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Brainweavers schreef:
Indoor: Westfalenhallen Dortmund
Outdoor: Airport Weeze


kwam hier om dit te posten :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2014 11:21 
 
Hardtraxx Veteran

Nog nooit bij Weeze geweest, dus daar kan ik niet over oordelen. Outdoor favoriet so far is Recreatiegebied Spaarnwoude (Dance Valley). Indoor vind ik qua sfeer de Maassilo het vetst, terwijl Ahoy imo het dikste geluid heeft. Ik ben nog niet in HMH / Ziggo / Klokgebouw / Gashouder geweest. (Zie dat die hier veel genoemd worden)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2014 11:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dance Valley? Ben er maar 1x geweest en toen regende het vooral maar ik vond dat dus om te beginnen veels te uitgestrekt zodat je als je wat meer stages wilt zien elke keer 20 min aan het lopen bent en daarnaast moest ik via ingang noord naar binnen i.v.m. parkeren en wilde ik naar de hardstyle. Was ongeveer drie kwartier aan het lopen door die massa.. Daarnaast vind ik het een behoorlijk sfeerloos terrein.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2014 00:32 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Dance Valley? Ben er maar 1x geweest en toen regende het vooral maar ik vond dat dus om te beginnen veels te uitgestrekt zodat je als je wat meer stages wilt zien elke keer 20 min aan het lopen bent en daarnaast moest ik via ingang noord naar binnen i.v.m. parkeren en wilde ik naar de hardstyle. Was ongeveer drie kwartier aan het lopen door die massa.. Daarnaast vind ik het een behoorlijk sfeerloos terrein.


Ik ben er vorig jaar geweest (was heerlijk weer toen), vooral de heuvels met stage in het dal was vet om te zien. Daarnaast heb ik niet zo heel veel van stage gewisseld, dus met het lopen en mensenmassa's heb ik weinig problemen gehad. Klopt wel dat het een gruwelijk eind lopen was als je van de HS naar Mainstage wilde, qua indeling was het dus inderdaad wel bout. De locatie an sich vond ik wel super, maar DV had er zeker qua loopafstanden wel meer mee kunnen doen.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen