Dan is het ook geen Titan solo
Dat is Titanomachy nooitwootum wrote:Dan is het ook geen Titan solo
Dat is Titanomachy nooitwootum wrote:Dan is het ook geen Titan solo
Gaat toch over z'n set om half 4?Paultheone wrote:Dat is Titanomachy nooitwootum wrote:Dan is het ook geen Titan solo
Op decibel was alleen Delete er ff bijgesprongen voor de rest stond die de hele tijd alleen of zag ik dat nou verkeerd?Zin wrote:De liveact 'Titanomachy' is altijd een liveact samen met een andere artiest alleen is de verassing juist steeds welke artiest het is, en dat maakt de liveact zo anders dan de meeste. Best leuk idee eigenlijk vind ik![]()
Ja het is iedere keer maar 1 artiest die eventjes erbij komt om op dat moment hun collab te draaien, dus als hij dalijk na zijn album weer nieuwe collabs gaat produceren onder zijn Titanomachy naam, dan is dus de verassing met wie de collab is en dat zie je dan tijdens zijn live-act als die artiest erbij komt op stagejohnnie wrote:Op decibel was alleen Delete er ff bijgesprongen voor de rest stond die de hele tijd alleen of zag ik dat nou verkeerd?Zin wrote:De liveact 'Titanomachy' is altijd een liveact samen met een andere artiest alleen is de verassing juist steeds welke artiest het is, en dat maakt de liveact zo anders dan de meeste. Best leuk idee eigenlijk vind ik![]()