Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2014 19:41 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Dan is het ook geen Titan solo
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2014 19:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Dan is het ook geen Titan solo


Dat is Titanomachy nooit :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2014 20:00 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
wootum schreef:
Dan is het ook geen Titan solo


Dat is Titanomachy nooit :P

Gaat toch over z'n set om half 4?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2014 20:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat ik eruit begreep, uit eerdere berichtgevingen, is dat hij alleen met iemand ging draaien tijdens Titanomachy, maar die laatste info ( Heb ik overigens hier vandaan http://www.supersized.nl/news/supersized-raw-titan-special-laastste-informatie.html) is idd een beetje verwarrend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2014 20:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

De liveact 'Titanomachy' is altijd een liveact samen met een andere artiest alleen is de verassing juist steeds welke artiest het is, en dat maakt de liveact zo anders dan de meeste. Best leuk idee eigenlijk vind ik :D

Jammer dat ik hier niet bij ben :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2014 15:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Prima timetable, wordt een leuk feestje zaterdag :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2014 20:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Benieuwd hoeveel kaarten er verkocht zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2014 10:01 
 
Hardtraxxer

Zin schreef:
De liveact 'Titanomachy' is altijd een liveact samen met een andere artiest alleen is de verassing juist steeds welke artiest het is, en dat maakt de liveact zo anders dan de meeste. Best leuk idee eigenlijk vind ik :D


Op decibel was alleen Delete er ff bijgesprongen voor de rest stond die de hele tijd alleen of zag ik dat nou verkeerd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2014 12:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

johnnie schreef:
Zin schreef:
De liveact 'Titanomachy' is altijd een liveact samen met een andere artiest alleen is de verassing juist steeds welke artiest het is, en dat maakt de liveact zo anders dan de meeste. Best leuk idee eigenlijk vind ik :D


Op decibel was alleen Delete er ff bijgesprongen voor de rest stond die de hele tijd alleen of zag ik dat nou verkeerd?


Ja het is iedere keer maar 1 artiest die eventjes erbij komt om op dat moment hun collab te draaien, dus als hij dalijk na zijn album weer nieuwe collabs gaat produceren onder zijn Titanomachy naam, dan is dus de verassing met wie de collab is en dat zie je dan tijdens zijn live-act als die artiest erbij komt op stage :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2014 04:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

En de eer was aan slim shore!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2014 13:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zeer fijn feestje, veel gezelligheid met de groep waarmee ik was en vond de sfeer sowieso wel lekker. Was wel wat Bass overkill, met oordoppen helemaal in kon je soms amper horen welk nummer er werd afgespeeld. :P
Grootste genietmomentje was Bombs Away, pfoeeee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2014 14:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten