J
Hardtraxxer
681 posts member since 2009
last seen Jun 2026
Ja klopt en Headhunterz kwam in de spring op Ultra met een EP, eerst zien dan geloven, en het is dan nog maar de vraag of de tracks er full op staan
J
Hardtraxxer
681 posts member since 2009
last seen Jun 2026
Qre8ive wrote:
Lenny wrote:
jeff wrote:Betrap me erop dat ik deze elke dag wel een keer luister, wat een plaat, wordt hier elke keer als ik het luister vrolijk van.
Waar ik niet vrolijk van wordt is het label WE R, deze plaat komt misschien in 2015 x uit :cry:

Album BH kwam 'na de zomer'...
Klopt :) komen aardig wat WE R releases vrij kort achter elkaar uit
Ik hoop het, hoe weet je dat trouwens
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Die kerel is van Top 40 @ Q-Dance radio, hij zal wel wat contacten hebben met artiesten...
O
Hardtraxxer
662 posts member since 2009
last seen Aug 2025
Ofcourse wrote:vind dit echt niks.. Brennan Heart mag wel weer wat andere nummers maken zoals van vorig jaar.
Na een paar keer luisteren is mijn mening toch anders over deze track.... Vind hem steeds lekkerder klinken >.<
A
Hardtraxx Addict
1827 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Blijf bij mijn eerste mening. Vind hem niks.. ook tijdens de Endshow op Defqon had ik er helemaal niks mee! Kicks zijn het lelijkste in de track! Melodie wel leuk gedaan maar wordt er niet warm of koud van! Vocals ga ik geen woorden aan vuil maken :P
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Wat een kutzang- en kicks zeg. Helemaal niks voor mij.
Hardtraxx Veteran
5541 posts member since 2009
last seen 4 hours ago
Fijn plaatje ^^
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 15 days ago
Beste plaat sinds tijden van BH, erg mooie melodie :)
B
Hardtraxx Addict
1622 posts member since 2012
last seen Jan 2014
Fijne melodie, en de vocal blijft ook snel in je hoofd zitten. Toch vind ik het echt te pop achtig.
Wisselende gevoelens over deze. -.-
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 3 days ago
Heerlijke foute plaat! Volle kicks, pakkende melodie, vocalen zitten wel ietwat tegen het irritante aan maar ik ben niet per definitie een tegenstander van popvocals in mainstream.
Hardtraxxer
97 posts member since 2013
last seen Dec 2016
BuzzLightyear wrote:
b-plan wrote:Vond als hij de laatste tijd met FIFO enzo weer in stijgende lijn ging maar dit en dan vooral de vocals :thumbdown:
Je vergeet de kicks die voorbij de grens van het waarneembare universum stuiteren.
helemaal mee eens.
H