Dit is een foto van de Xxlerator stage

Supermooi als je t mij vraagt

Supermooi als je t mij vraagt
Last edited by hurricane on , edited 1 time in total.

Klopt, het creatieve team van Matrixx is erg sterk. Ze steken er echt veel tijd en moeite in om er wat moois van te makenwrote:Nondeju dat ziet er gaaf uit. Dat heeft Matrixx altijd dik voor elkaar!
Alleen iets meer naar achter, terrein is groter gemaakt. Raw staat er schuin achter, dus redelijk vlakbij.wrote:Zelfde plek als vorig jaar als ik 't zo zie. Hoop dat de Raw tent er weer naast staat, kan ik als 't nodig is nog effe switchen hier en daar

Ja idd... het openlucht-effect was juist zo gaaf vorig jaar, tussen die containers in...wrote:Beter hakselt ie gelijk die tent van TMS weg
En als het wel de TMS was geworden en een andere buiten area nu in een tent was geweest, zaten degene die vooral voor die area kwamen nu te zeiken. Kan gebeuren, keus van de organisatie, live with it. Had de reacties ook graag gezien als het een dramaweekend zou zijn geweestwrote:TMS in een tent met 25 graden buiten... woeps
oke sorrywrote:En als het wel de TMS was geworden en een andere buiten area nu in een tent was geweest, zaten degene die vooral voor die area kwamen nu te zeiken. Kan gebeuren, keus van de organisatie, live with it. Had de reacties ook graag gezien als het een dramaweekend zou zijn geweestwrote:TMS in een tent met 25 graden buiten... woeps

Volgens mij word dit niet in de kuip gehouden hoorwrote:wrote: Afbeeldingen van lelijk stadion![]()
werken niet (meer) of ligt dat aan mij?wrote:Sensation white