Ik zie ze gewoon nog 
EDIT: ze waren idd weg nu zijn ze er weer
EDIT: ze waren idd weg nu zijn ze er weer
Last edited by Rossieking on 04 Jul 2013 14:25, edited 1 time in total.
Yeah! Ik heb 2 VIP-kaarten gewonnen gewonnen met de BOLS-actie, inclusief pre-party en gratis drank/cocktails! Laat de zaterdag maar komen!opaa wrote:Bols-plaatje
Lucky youChukkels wrote:Yeah! Ik heb 2 VIP-kaarten gewonnen gewonnen met de BOLS-actie, inclusief pre-party en gratis drank/cocktails! Laat de zaterdag maar komen!opaa wrote:Bols-plaatje![]()

In de trailer komt een slang voor dit lijkt me ook als decor op een slangChukkels wrote:Ze mogen nog wel veel doen tbh. Vorig jaar zag het er zooooooooo fucking gruwelijk uit. Haast onmogelijk om dat te overtreffen.
Dit heb ik idd ook te horen gekregen. 80% van de bezoekers moet bij regen in een tent/ onder een dak kunnen staan. En TMS vond het niet erg om in een tent te staan.rakkietakkie wrote:TMS en andere area's in een tent. Je moet gewoon rekening houden met het weer vindt de organisatie. Doen ze goed, ze zien zelf ook graag anders

Flauwrakkietakkie wrote:
Heb zelf nog een shitload aan goede foto's van stages maar post ze niet
Dankjewel voor het meldenrakkietakkie wrote:Heb zelf nog een shitload aan goede foto's van stages maar post ze niet
ilmar doet niet alleen promos, maar ook fotos blijkbaarpatrickjeb wrote:Dankjewel voor het meldenrakkietakkie wrote:Heb zelf nog een shitload aan goede foto's van stages maar post ze niet
Ook geen PM?rakkietakkie wrote: Heb zelf nog een shitload aan goede foto's van stages maar post ze niet
iddRichardd wrote:Ook geen PM?rakkietakkie wrote: Heb zelf nog een shitload aan goede foto's van stages maar post ze niet
Jawel, maar dit jaar moet je aan de stangen hangen ipv dat je in een karretje zit. Best spannend!Kettingzaag wrote:Volgens mij is het reuzenrad nog niet helemaal af.
dat was 1 grote stage van stagesComingHard!RealHard! wrote:
De meeste zieke stage die ik ooit gezien heb was toch tijdens de Q-dance Feestfabriek. Het moment dat de show geopend werd met die lasers op die discoballen![]()
![]()
In elke hoek hing iets anders, je kon er onderdoor, er bovenop.. Crazy.